Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Dust Rocket[/i] Räägime siis kogu loo ära. Käisin Flamekos õli vahetamas 02. mail. Kuna tahtsin, et sisse läheks Motuli 15w-50 siis arve tuli 134,25 eurot. Sisaldas siis filtrit , korki ja nimet õli ning abimaterjale ja üldpuhastus vahendit. (lukssepp sai käed ilusti puhtaks) :D Õli vahetuse käigus tehti ka veermiku kontroll. Leiti Vasak esi rattalaager läbi Parem tagaratta laager läbi Parem esimene välimine simmerling lekib ja ja veovõlli ots läbi Kiilrihm on üles võtnud lauluhääle. Taga stabilisaatori varda puksid läbi. Sumuti lõpupütt lekib. Kardaani otsaliigendid läbi ja tagumine differ suure lõtkuga. Roolilatt pole lekkimist lõpetanud :D aga on saanud juurde lekkiva roolivõimu pumba. Kuna on puhkus siis olin nädalakese linnast ära ja kui koju tulin sai asutud tegutsema. Kõne Forssi ja päritud aru, et kaua nende tehtud töödele ka garantii on? Vastuseks 6 kuud. Lugesin siis ette katkised jupid ja palusin kalkulatsiooni. Samas toonitasin, et nende juures vahetatud esiratta laagri eest ma nõus maksma ei ole, samuti stabika pukside eest. Igaks petteks võtsin Flamekost kah kalkulatsiooni. Panin siis kalkulatsioonid kõrvuti ja Flameko oma oli odavam, isegi siis kui Forsis vahetatud osad oleks garantii alla läinud, mis pole sugugi kindel nagu töödevastu vastuvõtja mulle sealt ütles. Selge siis aeg broneeritud Flamekosse ja siis suri spidomeeter ära. Täna hommikul olin pisut enne üheksat seal ust kraapimas ja ütlesin, et kui tekin varasem vaba tõstuk ajagu mu S2 peale ja vaadaku seda kiiruse andurit kah. Tulemused siis siin Vasak esiratta laager vahetatud. Parem esimene veovõlli ots ja simmerling vahetatud Rihm vahetatud. Taga stabika puksid vahetatud. Üldpuhastus vahendit ja abimaterjale kulus hulgi (lukssepp sai üle keha puhtaks) :D:D Parem tagumine rattalaager ei vajanud vahetust. Miks eelmisele kontrollijale tundus et vajab jäi selgusetuks. Arve siis 395 eurot. Kiiruse andur katki, proovisid uut aga see ei hakanud kah midagi näitama, panid vana tagasi. Selle vahetab siis kui kasti remontima hakkab, sest esimene käik ragistab. Kunagi peab need kardaani ristid kah üle laskma vaadata. Kas neid ka eraldi vahetada saab või tuleb kogu kardaan vahetada seda ei tea. Roolilatt ja pump tuleb korda teha. Tundub, et pensioni fondi investeerimine jätkub!!! Ps aitäh jootekolvi pakkumise eest Butan ja teistele võimalike vigade pakkujatele kah. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.5%
- SQL:
56.5%
]