Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku (Vastuseid: 116 | Vaatamisi: 31804)
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 28.09.15 16:35 Tsiteeri
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku



Sai siis soetatud üle pika vahe jällegi Audi.

Kuna viimane S2 läks koledal kombel hingusele siis prooviks sellega ikka pikalt sõita ja HULLU mitte panna, kuigi see on raske :D

Eelmine auto oli peale S2-e Dodge Ram 1500 Hemi ja see oli naa pehme ja suur, nüüd siis uuesti S2.
Kuna tahtmine oli suur siis eriti ei tinginud, ja sai ostetud, esimesel päeval oli vaimustus, siis kui koju jõudsin hakkasin koos vennaga asja vaatama ja jah masendus tuli peale. Müüa oli aus ja teatas, et esisillas on juppe mis vajaksid vahetust aga teatas ka et nõnda on pikalt sõidetud ja pole häda miskit. Ausalt, ega olegi, kere on pisut roostene siit ja sealt, osades kohtades värv kobrutab ja osades kohtades on õhk all, liistud väidetavalt klaasfiibrist ja värv ripub peal.

Spido pani segast miski 20 üle kiiruse aga kuna sain kaasa teise spidobloki siis see sai vahetatud. Tuleb tunnistada, et lai irve tuli näkku kui näidiku paneeli maha kakkusin. Seal oli sihuke teibi tuuning, et gabariitide märguande tuld paigal hoida. paar õlut ja umbes 3 tundi hiljem oli spido vahetatud ja gabariidi lambike paika pandud. Katkine pirn mis alumise otsa kiirust näitab vahetatud. Nüüd spido näitab õiget kiirust ja ka odomeeter kerib.

Muidugi sain ka kiiruskaamerast trahvi, kui uue autoga koju sõitsin. Siiani pole kätte saanud aga igatahes pildistas mind. Süüdistuseks siis uus auto ja valetav spido.

Sain kaasa ka talve rehvid.

Vanale omanikule tahaks siinkohal visata peotäie vabandusi seoses meie teise kohtumisega. Olen endast üle saanud ja auto on hinge kasvanud.
Rehvid, muideks, on hakanud õhku pidama ja tõesti esialgse rõhu kao taga võivad olla mu naabrid kes nägid uut autot maja ees ja tahtsid sellele kohta kätte näidata. Nüüdseks nad ilmselt teavad kelle auto on ja enam rehvid ka rõhku ei kaota :cool:.

Ps kas Aava ikka tegutseb, sest esi sild tahab nokitsemist ja taga pidurid tahaks kah kätt saada.

Vaikselt proovin need siis ära teha, millal pole veel selge.


Võrreldes Dodgega siis ostsin juba kustukummi ära ja plaanin hakata kaelalihaseid treenima. Samuti peab rooliga koledal kombel vemmeldama, kuna teed otsib see auto ikka hullult aga see tuleb ilmselt 18 tollistest velgedest ja laiadest rehvidest.

Seega tagasi Audi omanike seas üle pika aja ja plaan on pikaks ajaks ka S-i meheks jääda.

PPS kes teab kelle S2 ma ostsin siis link auto ajaloo kohta oleks tore, aga teadke klubiliste autode teemasse mul asja pole, sest liikmemaks tasumata.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra

postitati 28.09.15 17:21 Tsiteeri


Aga kuhu jäid pildid? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 28.09.15 17:29 Tsiteeri


Mul on telefon mis maksab 29 eurot ja sellel pole kaamerat. :cool:

Samuti pole mul digifotokat.

Aga Kujuta omale ette Coupe kerega Audit mis on musta värvi ja mis näeb välja nagu S2, sellel on taga kena tehase tiib ja ees stange nagu S2-l või Cabriol või Competitonil. :D


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfons
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s2

postitati 28.09.15 17:42 Tsiteeri


Heh, palju õnne ... nostalgia on lahe emotsioon:D
Kuuldes, et auto kuhugi Maardu kanti sattus, siis oli "süüdlane " juba ette teada!

3 eelmise omaniku teemad on siin foorumis täitsa olemas, nii et maksa aga klubiliikmemaks ära.
Natuke infot leiad SIIT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 28.09.15 18:45 Tsiteeri


Aava ikka toimetab. Aga palju õnne ka minu poolt. Nüüd ootame suuri jõu numbreid tulevikuks. :D


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.09.15 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dust Rocket
Mul on telefon mis maksab 29 eurot ja sellel pole kaamerat. :cool:
Kui "külmik" sulle arve saadab siis küsi fotot ka. Ilmselt odavam kui kaameraga telefoni ostmine:D

Palju õnne uue liikuri puhul!


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 28.09.15 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dust Rocket

Rehvid, muideks, on hakanud õhku pidama


Hahahaa. :D No siis on hästi!

Lisan ühe pildi siis. Hetkest, kui auto minu juurest ära sõitis. Esimest korda 3'e aasta jooksul kuulsin auto õigeid hääli.

http://i59.tinypic.com/kd3d5l.jpg

Naudi ja remondi " essimees" :)

P.S. S2 on B4.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 28.09.15 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
P.S. S2 on B4.


The S2 saloon and Avant are actually based on the next generation B4 platform, and feature a lot of similarities in the rear axle support system to the later B5 A4 quattro. The B4 platform S2 Avant was also used between 1993 and 1995 as the basis for Audi's RS2 Avant super-sports estate, which was modified for Audi with assistance from Porsche.


värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.09.15 23:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
P.S. S2 on B4.
See S2 on ju puhas 3B B3 :)

Ei ole mõtet seda joru siin teemas käima tõmmata, Mudelitähiste teemas on sellest juba nõrkemiseni jahutud:)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 06.11.15 22:43 Tsiteeri


OK kuna esisillas on hulgi probleeme, rooliots ja õõtsapuksid jms. Kässaril on kas üks tross puudu, siis tahaks enne talve asja joonde ajada. Kuna pole Audit kaua omanud, kas Forss on koht, kuhu ma oma silla probleemidega peaks pöörduma, või on mõni muu töökoda kuhu peaks pöörduma. Aava oleks ilmselt üks koht aga, sealt ei saa ju koju kuidagi kui auto sinna jätta.

Seega Audilased andke nõu.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 07.11.15 01:42 Tsiteeri


Üks inimene keda alati julgen soovitada on Teemo.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.15 09:01 Tsiteeri


Kunagi ViljarS-i omandis oli siis sai ka korra ringi vuratud sellega ja väga hea masin oli, muidugi differ tuletas end meelde see hetk. Jõudu vanakesega ! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 13.11.15 20:32 Tsiteeri


Tagaluuk ei tahtnud kuidagi üleval püsida ja ühe käega pool vildakil seal luugi all majandada on ilgelt jama. Sai pisut varuosa alateemas ringi vaadatud ja klubiliikmelt minu jaoks uued aga muidu kasutatud amordid organiseeritud. Muidugi alternatiiv oleks olnud poolest kehast luugi all olla kui luuk seljas on, nagu antiloop krokodilli hambus. Tundus kuidagi vähe väärikas.

Peale amortide saabumist, 20 minutit hirmu ja nüüd peab luugi küljes rippuma, et kinni läheks.

Üks vanadest amortidest oli nii tühi/läbi, et vajus oma enda raskuse all kokku. Teine oli enam vähem, aga prügikasti nad siiski lendasid.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 23.11.15 18:21 Tsiteeri


Ok panin Forssi aja kinni ja viisin nunnukese sinna kässari trossi lisamiseks ja rooliotsa ja pukside vahetuseks kohale.

Umbes 1 tund möödus ajast kui auto neile üle andsin ja sain kõne.

Pikk jutt sitt jutt siis see mis mulle ette loeti peale veermiku kontrolli.

Vasak rooliots
Õõtsa puksid
Esimeste amortide tolmukatted
Esimene parem sisemine ja vasak välimine veovõlli tolmukate
Poolraami puksid
Tagumine vasak sarniir
Vasak kastipadi
Vasak esimene ja tagumine rattalaager
Esistabikas ja tagumised kondid
Tagumine paraleelvarras
Lekkiv roolilatt
Lekkiv simmer kastil, mis kardaani juures on
Lekkiv Simmer taga diffril, vasak.
Arve 2000 euri koos roolilati vahetusega. Ilma 1200 euri.
Kuna sellist raha kohe pole kusagilt võtta siis palusin, et tehku lekkivad simmerid korda ja pangu kässari tross külge. Mõeldud tehtud.


Veel tunnike ja uus kõne.

Tulemuseks siis see

Tagumised kettad klotsid ja supportid vahetatud, kässar toimib. Simmer diferentsiaalil korras ja arve 595 eur. Kuigi ütlesin, et ärgu pangu S2 trosse siis see neid ei huvitanud ja sain ikkagi S2 trossid whooping 34,90 per one. naljakas on selle loo juures see, et tross maksab peaaegu samapalju kui ketas ja klots kokku.
Ketas siis 15,63 ja klots 23,79 euri.

Niipalju siis müüa jutust, et ehk piisab õhutamisest, et tagumised pidurid paremini pidama hakkaks.

Roolilatt maksab miski 560euri ja korpus veel 100 euri ja vahetus 133,33 euri. Homme helistan Remmonisse, kuna eelmisel S-il kah latt lekkis ja nad tegid korda. Vaatab mis nad hinnaks pakuvad.

Siis kogun plönni ja proovin ülejäänu kah jõudumööda korda teha.

:cool::cool::cool:

Kasti simmerit nad ei teinudki korda kuna aega ei olnud. Küsisin, et millal saaks teha siis see töödevastuvõtja ütles, jäta auto siis võib olla saab homme vahetada aga karantiid ei ole, et saab. Mõnus jutt ja jättis väikese sitamaigu suhu see suhtumine.

Ah teel koju avastasin käigukangi tagant tuhatoosi kaanelt väikese šokolaad.

Äärmiselt kallis šokolaad. :D


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 23.11.15 19:07 Tsiteeri


Mis tagasupportitel viga oli siis? Roolilatt peaks ka iga B4 oma sobima sinna ja neid saab ka odavamalt kui 560 euri ju :o


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 23.11.15 19:53 Tsiteeri


Ega ma seda latti uue vastu vahetada plaanigi. Ilmselt saab seda remontida ja supportitel öeldi olevat, et kuna pole kässari trossi pikalt olnud, siis mingid vedrud kadunud ja ülejäänu kulunud. Ega ma nende supportite pärast väga muretsegi, nüüd on uued ja peavad vähemalt miski 15 aastat vastu vast. Ja kuna plaan on selle autoga pikalt sõita siis süda on rahul, et tagumised pidurid on uued ja korras, kuigi ABS ei tööta. Vana omanik võttis kaitsme välja aga rehvivahetusel leidisin, et esimesel parempoolsel on ABS-i kaabel puru. Sellest ka jamad ABS-iga millele eelmine omanik vihjas.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 23.11.15 20:07 Tsiteeri


Oh kui kena on avastada sellist autot, millega mingeid nippe on tehtud. Mul omal sama protsess käsil. See, et need jubinad kokkuliites kena kopka maksavad, see on selle asja õige mõnu. Samas kui vaadata, mis uuematel plastmassautodel jupid ja vidinad maksavad, siis on see veel väga odav laks. Ja sõidumõnu poolest on S ikka omaette klass, olen mina mõne autoga oma elus sõitnud, aga sita ilmaga pole naljalt muud nelivedust, millega sõita tahaks. Mugavamaid on, aga S ei osteta mugavuse nautimiseks. Soovin sulle kannatust ja närvi, küll sa joone peale saad selle masina.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra

postitati 23.11.15 20:07 Tsiteeri


Kuskilt meelde jäänud... Kas mitte s2 roolilati ülekanne kiirem ei ole, teiste 80 netega võrreldes?!
Seega vana lati taastamine oleks kõige õigem...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 23.11.15 20:28 Tsiteeri


Tore näha, et mõni S2 ikka liigub veel.
Muide sinu eelmise S2 mootor koos käigukastiga rändas mingi hetk minu kätte.
Ma omale võtsin sealt kuubiku jaoks kasutusse mootoriploki koos vändaliiniga ja veel nipet-näpet. Selle komplekti käigukast peaks sõitma ringi Tartu kandis.

Aga edu uue autoga, loodame et seekord ei lähe lappama :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 23.11.15 20:43 Tsiteeri


Sadulate kohta sportlikust huvist uurisin, need ei maksa "uuena" ka midagi suurt. Latt peaks olema kiirem aga minuteada suuremate mootoritega B seeria kasutab kõik sama latti. Väiksemaid pole proovinud. ABS andur ise üsna haige hinnaga asi ilmselt odavam leida kuskilt kasutatud käändmik ja panna sinna uus rattalaager.

Samas pole ise suurem S-i spetsialist aga tore on mõtteid avaldada :D


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 23.11.15 20:47 Tsiteeri


Kuna ma seda va kanali lõppu iga jumala päev sõidan siis seal olen ekstra hoolikas :cool::D Aga jah kuna S-i isu oli nii suur siis ega ma väga kahelnud selle ostus, kuigi mul oli moment off weakness miski 2 päeva peale ostu. Nüüd olen üle saanud aga siiski arvan, et eelmine omanik eriti peale välimuse millelegi tähelepanu ei pööranud. kasvõi fakt, et talverehvid mis olid flanssidega ja pidid taha minema. Siis üks neist oli vale pöörlemise suunaga, Õnneks Oscarrehvi mehed suutsid sellele tähelepanu juhtida ja nüüd on sellega ok.

Aga jah jõudu mööda proovin veermiku joonde ajada. Samas on mul probleeme muude osadega aga need võivad oodata.
Näiteks kojameestega on jama. Ei tööta intervalliga ja kipuvad keset klaasi seisma jääma, ilmselt vajab kangi osa ülevaatamist. Forssist küsisin uut aga nad ei müü sellist, müüvad küll sellist millel pole autocheki osa aga pole selge kas sealt võetud plaadid autochekiga versiooni sobivad, seega kellel on töökorras kojameeste kang millel on autochecki osa juures võib u2u visata. Samuti laseb vett sisse kusagilt tagaluugi juurest kuna vett koguneb nii varuratta auku kui ka paremas servas olevasse auku. Puudu on ka need kuulsad coupe ukse ülemise parema taga nurga tihendid. Aga need pole nii hull probleem, Veermik ennekõike.
Ah ja akna pissurid lasevad vett nagu pisike poisike või siis eesnäärme probleemiga vana mees. Pole aega olnud vaadata kas probleem pumbas või siis pissurite otsikutes.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.11.15 22:03 Tsiteeri


"Puusalt tulistades" olid ikkagi roolilattide ülekanded masinatel erinevad, 3B oli 3 pööret otsast otsani, ABY ja ADU oli 2.5. Lihtsurelikel masinatel oli kas 3.0 või 3.x, täpsemalt väga ei mäleta, pole ka leidnud põhjust mälusopis olevaid teadmisi S2 mudelite osas uuendada :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.11.15 22:11 Tsiteeri


Latiga on ikka nii, et S2 latti ei leia sa mingilt muult quattro kerega coupelt, rääkimata 80q sedaan/avant, nendel on teistusugused latid!(VA S2 sed.avnt./RS2) Miks S2 latt nii kallis on, on sellepärast kuna ta on servotronic latt, teistel mudelitel seda funktsiooni pole, kui just keegi väga rikas kunagi ammu polnud kui tehasest autot tellima läks!

Olenevalt aastakäikudest on etka sõnul sobitatavad omavahel 7A/3B latid, ning mingil aastal on ka v6 mootoriga isendite latid selle järgi vahetatavad.

Enamjaolt on ikka nii, et v6'tel on oma latid ja rida viitel va 20v on oma latid ning 3B ja 7A mootoriga isenditel olid eraldi oma roolilatid.

See kiirem latt millest siin juttu korraks tuli on ainult ABY S2'l. Mitte ühelgi teisel S2'l või muud CQ seda ei esine!

Paljalt saab juba asjast mõhku, kui näeb kõrvuti milline paksuse vahe juba nendel kõikidel lattidel on!


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 23.11.15 22:12 Tsiteeri


Tulistasid õieti, käisin õues proovimas ja 2,6 esivedu oli 3,2-3,5 pööret "lock-to-lock", pigem 3 kanti. Meeles seisab siis proovin teised ka ära kuigi kas see mingit tähtsust omab...


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.11.15 22:41 Tsiteeri


Kiku, kui servotronicu osa ignoreerida, siis oskad midagi lati ülekande kohta selgitada? ABY ja ADU olid minumeelest samad, kas 7A/3B olid siis 3 pööret või mis number täpsemalt?
Kuubikulistel olen kohanud siiani 3.2-3.5 kanti ülekandega latte, kuid valim on väike, sellejärgi midagi ei ole mõtet järeldada.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]