Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: paranormaalne[/i] Lõdvikuid pannakse ikka T-Bolt klambritega. ;-) [/quote] Ma tõsiselt loodan, et mitte. See T-bolt on saatanast: 1. Keerab torud ovaalseks 2. Nad on nii laiad, et ei hoia absoluutselt. Teatavasti jaotub klambrile mõjuv jõud vastavalt pindalale, kuhu see klamber toetab. Kõige mõistlikum on kasutada ABA klambreid, mis kannatavad tugevalt peale keerata, ei anna/ei veni järgi ning on kitsad ja rakendavad oma jõu väiksemale pindalale, mille tõttu hoiavad paremini, kui T-boldid ilma torusid ovaalseks keeramata. Saab neid näiteks espakist või hydroscandist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]