Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Dust Rocket[/i] Sai siis soetatud üle pika vahe jällegi Audi. Kuna viimane S2 läks koledal kombel hingusele siis prooviks sellega ikka pikalt sõita ja HULLU mitte panna, kuigi see on raske :D Eelmine auto oli peale S2-e Dodge Ram 1500 Hemi ja see oli naa pehme ja suur, nüüd siis uuesti S2. Kuna tahtmine oli suur siis eriti ei tinginud, ja sai ostetud, esimesel päeval oli vaimustus, siis kui koju jõudsin hakkasin koos vennaga asja vaatama ja jah masendus tuli peale. Müüa oli aus ja teatas, et esisillas on juppe mis vajaksid vahetust aga teatas ka et nõnda on pikalt sõidetud ja pole häda miskit. Ausalt, ega olegi, kere on pisut roostene siit ja sealt, osades kohtades värv kobrutab ja osades kohtades on õhk all, liistud väidetavalt klaasfiibrist ja värv ripub peal. Spido pani segast miski 20 üle kiiruse aga kuna sain kaasa teise spidobloki siis see sai vahetatud. Tuleb tunnistada, et lai irve tuli näkku kui näidiku paneeli maha kakkusin. Seal oli sihuke teibi tuuning, et gabariitide märguande tuld paigal hoida. paar õlut ja umbes 3 tundi hiljem oli spido vahetatud ja gabariidi lambike paika pandud. Katkine pirn mis alumise otsa kiirust näitab vahetatud. Nüüd spido näitab õiget kiirust ja ka odomeeter kerib. Muidugi sain ka kiiruskaamerast trahvi, kui uue autoga koju sõitsin. Siiani pole kätte saanud aga igatahes pildistas mind. Süüdistuseks siis uus auto ja valetav spido. Sain kaasa ka talve rehvid. Vanale omanikule tahaks siinkohal visata peotäie vabandusi seoses meie teise kohtumisega. Olen endast üle saanud ja auto on hinge kasvanud. Rehvid, muideks, on hakanud õhku pidama ja tõesti esialgse rõhu kao taga võivad olla mu naabrid kes nägid uut autot maja ees ja tahtsid sellele kohta kätte näidata. Nüüdseks nad ilmselt teavad kelle auto on ja enam rehvid ka rõhku ei kaota :cool:. Ps kas Aava ikka tegutseb, sest esi sild tahab nokitsemist ja taga pidurid tahaks kah kätt saada. Vaikselt proovin need siis ära teha, millal pole veel selge. Võrreldes Dodgega siis ostsin juba kustukummi ära ja plaanin hakata kaelalihaseid treenima. Samuti peab rooliga koledal kombel vemmeldama, kuna teed otsib see auto ikka hullult aga see tuleb ilmselt 18 tollistest velgedest ja laiadest rehvidest. Seega tagasi Audi omanike seas üle pika aja ja plaan on pikaks ajaks ka S-i meheks jääda. PPS kes teab kelle S2 ma ostsin siis link auto ajaloo kohta oleks tore, aga teadke klubiliste autode teemasse mul asja pole, sest liikmemaks tasumata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.8%
- SQL:
63.2%
]