Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: THL[/i] Tere jälle foorumi rahvas, seoses sügiseste miinuskraadidega sai avastatud, et keskmisse sektsiooni ei puhu sooja. Ehk siis klaasile ja jalgadele puhus. Mulle tundus see ebameeldiv, kuna auto salongi soojenemisaeg oli pikem, seega hakkasin uurima milles probleem. Uurimise käigus harutasin järjest salongi laiali, jõudes selle ümberlülitussüsteemini mida otsisin. Selle asukoht näidatud punase noolega: [img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_141412_1_zpsk5hghsja.jpg[/img] Et sellele ligi pääseda, tuli kõik keskkonsooli all olev ära rookida, kaasa arvatud srs aju ja soojenduse kanalid. Lõpuks jõudsin ka vajaliku koha ligi: [img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_142624_zpshjuhbl62.jpg[/img] Katsetades sain teada, et viga on klappi liigutavas mootoris, mis paraku ei toiminud. Eemaldasin selle süsteemist, kuigi oli ka vahetusvariant olemas, kakkusin selle hoopis lahti ja leidsin, et sellel polegi suurt midagi viga. Võtsin seal sees oleva minimootori välja ning lasin akupealt otse voolu peale millepeale mootor tööle hakkas, kordasin tegevust vahetades pooluseid. Arvatavasti oli lihtsalt niiskus vms vahel, kuna ei kasutanud seda keskmist sektsiooni. Mootorid ise: [img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_142953_zpszd2nh7fk.jpg[/img] Ja siis uuesti kõik kokku: [img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_162411_zpsdpw1zlhl.jpg[/img] Loo moraal siis selline, et aeg ajalt tuleks sektsioone ringi lülitada, et mootorid kinni ei jääks. Lisaks ka üks küsimus siinsetele tarkadele. Kelladeplokis ei põle kella valgustus. Sooviks teada, kas see on eraldi vahetatav või tuleb terve kell välja vahetada? Kui saab eraldi, siis milline pirn sinna sobida võiks? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.2%
- SQL:
60.8%
]