Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: THL[/i] [quote][i]Algselt postitas: karly[/i] Amort on õli ikkagi välja ajad ? Amort hakkab samamoodi kolisema kui tekib väike tühikäik sisse. [/quote] See mis pildil on vasemääre mis amordi padruni ümber pandud või roostesurm mis igaleppole lastud, amort ise ei leki. Kuid katsudes võis aimata mingit tühja kohta, seega jah see minu viimane pekkumine sellele kolksule. Uskumattu et bilsteini amordid nii kiiresti ära lõppevad. :o Sõidan natuke vaatan mis saab. Arvatavasti sportvedrustusest tingitud amordi lühike tööpind ja sellest ka see kiire kulumine. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
28.5%
- SQL:
71.5%
]