Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 S-line 3.0TDI - 2007 - OttOlesk (müüdud)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OttOlesk[/i] Nüüd oleks õige aeg päeviku mõttes teha auto teema. [b][color=red]Lisaks muudele postitustele täidan jooksvalt esimest postitust tehtud töödest[/color][/b]. Eelmise auto tehnilise rikke tõttu tekkis vajadus uue auto järgi. Kuna igapäevaselt maantee sõit, siis oli soov suurema ja mugavama auto vastu. Oluline oli küll ökonoomsus, aga A6 puhul on üldiselt etema varustusega 3.0 masinad. Auto ostetud Tartust. Tänud veelkord kasutajale Jann, kes auto üle vaatas. Pildid võtan praegu müügikuulutusest. [b][u]Varustus[/u][/b] [b]Turva- ja ohutusvarustus[/b] Roolivõimendi (kiirusetundlik) Kesklukustus (puldiga) ABS pidurid 8x turvapadi Originaal signalisatsioon (mahuanduriga) Immobilisaator Stabiilsuskontroll Pidurdusjõukontroll Veojõukontroll Lisapidurituli Vihmasensor - [i]Pole eelnevalt kokku puutunud sellega ja mulle väga meeldib.[/i] Turvavööde eelpingutid esiistmetel [b]Mugavusvarustus[/b] Kliimaautomaatik - kahetsooniline 4x elektrilised akende tõstukid Elektrilised välispeeglid (soojendusega) Püsikiiruse hoidja Parkimisandurid (ees, taga) - [i]Pole eelnevalt kokku puutunud. Parkimine ikka kordades lihtsamaks läinud. Äärekive kardan siiski edaspidigi :D[/i] Toonitud klaasid 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega) Rulookardinad tagumistel akendel - [i]Toonitud klaaside puhul kaotab mõtte. Tagaklaasi oma lasin alla, sest ei näinud muidu mitte midagi. Külgedel jätsin üles, sest meeldib nii.[/i] Kohtvalgustid - [i]Kui need on need, mis peeglite sees on, siis väga ilus sinakas toon.[/i] [b]Sisustus[/b] S-Line nahkpolstriga sportistmed (pruun) - [i]Algul otsisin musta, aga nüüd ei kujutaks ettegi, et oleks midagi muud kui pruun. Kahju, et täis el. istmed ei ole, aga selle pärast autot ostmata poleks jätnud.[/i] 2x istmesoojendused Tagaistme seljatugi allaklapitav Multifunktsionaalne, nahkkattega sportrool Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus) Nahkkattega käigukanginupp El. käsipidur - [i]Kuuldavasti pidi paljudel peale jääma?? Kuna ei ole vajadust olnud, siis ei ole ka näppinud seda veel.[/i] Käetugi ees (laekaga) Käetugi taga (laekaga) Iluliistud salongis (puitdekoor - maarjakask) - [i]Algul otsisin tumedat puitu, aga jällegi enam ei oskaks ilma maarjakaseta. Väga ilus ja hubane tunne tekib salongis. Eriti koos pruuni nahksisuga.[/i] Jalamatid (tekstiilist) [b]Audio, video, kommunikatsioon[/b] Bose süsteem (sh. CD-box (6), mis mängib ka MP3-sid) - [i]MUST HAVE[/i] Ekraan (ees) Navigatsiooniseade (kaardiga) Autokompuuter (värviline) Telefoni bluetooth ühendus - [i]Tuleb kasuks, sest mina isiklikult ei poolda telefoni kasutamist sõidu ajal.[/i] [b]Rehvid ja veljed[/b] Talverehvid (lamellrehvid) Valuveljed (17", Originaal) - [i]Peale ostu alles märkasin, et tagumiste velgede keskosa on sügavamal, mis toob rattad välja poole. See annab autole hoopis teise väljanägemise (loe:ülbema)[/i] [b]Tuled[/b] Salongivalgustus - [i]jalgade valgustus ja uste sees valgustus ilus kergelt sinaka tooniga. Põlevad koguaeg sõiduajal. Pimedal ajal sõites väga mõnus.[/i] Coming home/Leaving home Päevasõidutuled LED - [i]Sinakas toon väga ilus, aga tundub, et mõned on kustunud. Tulevikus peaks uute pirnide peale mõtlema[/i] Xenon (lähi- ja kaugtuled) Esitulede pesurid Udutuled (eesmised, tagumised) [b]Sportvarustus[/b] S-line seest ja väljast (sh. taga difuuser karbonist) Sportvedrustus [b]Muu varustus[/b] Katusereelingud Välistemperatuuri näidik Tagaklaasi soojendus Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk Pagasikate Pagasi võrk pakiruumis Tagaklaasi puhasti Kaubakinnituse konksud Must lagi [b][u]Pildid[/u][/b] (Kliki pildile, et suuremalt näha) [url=http://i.imgur.com/VvoOa5l.jpg][img=225x150]http://i.imgur.com/VvoOa5l.jpg[/img][/url] [url=http://i.imgur.com/P6VhMQL.jpg][img=225x150]http://i.imgur.com/P6VhMQL.jpg[/img][/url] [url=http://i.imgur.com/f7TZKEU.jpg][img=225x150]http://i.imgur.com/f7TZKEU.jpg[/img][/url] [url=http://i.imgur.com/pGBDM2r.jpg][img=225x150]http://i.imgur.com/pGBDM2r.jpg[/img][/url] [url=http://i.imgur.com/49xFc6n.jpg][img=225x150]http://i.imgur.com/49xFc6n.jpg[/img][/url] [url=http://i.imgur.com/Ai833MP.jpg][img=225x150]http://i.imgur.com/Ai833MP.jpg[/img][/url] [b][u]Info[/u][/b] Praeguse info järgi on eelnevalt vahetatud pihustid, sisselaskekolle uuema tüübi vastu, tahmafilter puhastatud (äkki nimetan valesti seda?), BOSE võim uuema tüübi oma. Kogu S-line välispakett on ehitatud Saksa omaniku enda poolt. Tagumine difuusor karbonist. Tehasest olevat välja tulnud tavalise A6 välimusega. Paigaldatud pigimatid (vm?) müra summutamiseks ja kaitseks külgedele alla serva ja koobastesse. Audi logo eemaldatud tagant, mis teeb auto minu arust palju ilusamaks isegi. [color=green][b][u]TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI[/u][/b][/color] Navi kaardid värskendasin ära 2015 vastu. Ostuga tuli kaasa ikka väga aegunud kaart. Kuna seest-väljast S-line, siis muutsin MMI welcome screeni ka S-line omaks, et äge olla :D. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]18.02.2015[/color] läbisõidul [color=red]134 517km[/color]. Kasutatud Mobil ESP 5w30 õli. Intervalliks võtan [color=blue]10 000km[/color]. Räägitakse, et maantee sõidu korral võib intervall ka suurem olla, aga pigem karta kui kahetseda. [b]Käigukasti õli[/b] vahetatud [color=green]10.03.2015[/color] läbisõidul [color=red]136 750km[/color] (sh tarkvara uuendus). Töö tehtud [url=http://www.hobenool.eu/]Hõbenooles[/url]. Mulle tekitas muret see, et 2-3 korda tekkis olukord, kus 50km/h sõites püsikaga hakkasid pöörded kõikuma natuke ja käiguvahetusel pöörded natuke tõusid. Mitte midagi hullu ei olnud. Käiguvahetus oli endiselt koguaeg sujuv ja ilus. Mingeid lööke, rakse ja muid defekte ei esinenud. [url=http://www.hobenool.eu/]Hõbenoolest[/url] muidugi naljaga pooleks küsiti, et mis idee järgi ma õli läksin vahetama, sest tavaliselt tullakse siis kui midagi katki läheb. Iseenesest õli, mis välja tuli, ei olnud kõige suurem rämps. Must ja määrdunud ikka, aga paistis siiski läbi. Intervalliks võtan [color=blue]100 000km[/color]. Öeldi, et maanteed sõites võib ka 150 000km olla, aga jällegi...pigem karta kui kahetseda. Öeldi ka, et Toyota mehed oleks õnnelikud, kui nende autod nii sujuvalt käike vahetaks. Samas on ka Audisid, mis vahetavad sujuvamalt. Mõte oli see, et käiguvahetus on tuntav. Ehk saab aru, kui auto käiku vahetab ilma, et peaks pöördeid selleks jälgima. Mind see ei häiri, sest käigud liiguvad kõik ikkagi üle sujuvalt. Ei ole ju enam uus auto ka. Igatahes [url=http://www.hobenool.eu/]Hõbenooles[/url] tehtud suurepärane töö. Erinevused kasti töös olid juba kohe näha ja öeldi, et nädala jooksul pidavat veel paranema. Julgen kindlasti soovitada. Viis inimest viiest soovitasid mul nende poole pöörduda ja igasuguse käigukasti murega teen seda ka tulevikus. Pikk sõit Kadrinasse on asja väärt. Arve oli [color=red]432€[/color]. [b]Suverehvid[/b] läksid alla [color=green]21.03.2015[/color]. Müügiga kaasa tulnud rehvide seisukord oli väga kole. Ühel muna üleval, ühel traadid siseküljes väljas korralikult juba. Löögi saanud kuskilt ja konstruktsioon lagunenud. Don't know how that happened. Kaks rehvi jäid tagavaraks (Otsin ühte 17'' velge). [b]Flantsid, tsentreerimisrõngad, tasakaalustamine, sillastend[/b] tehtud [color=green]15.04.2015[/color]. Kerge vibra on ikka sees. Arvatavasti esimese vasaku rehvi pärast, mis hüppab. Võib olla rehvi defekt. Jälgin olukorda. Flantsid [url=http://www.db-hp.ee/]db-hp-st[/url] 15mm. Tsentreerimisrõngad aftermarket.ee-st kasutaja ICE käest. Tasakaalustamine tehtud töö kõrval. Sillastend Mart Pere juures Suvila tn. 21a. Läbisõit ca 141 000 km. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]02.06.2015[/color] läbisõidul [color=red]145 954km[/color]. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest [color=blue]11 437km[/color]. [b]Difrite õli[/b] vahetatud [color=green]12.06.2015[/color] läbisõidul [color=red]147 375km[/color]. Intervalliks öeldi kahekordne käigukasti õli vahetuse intervall. Kuna enamasti ainult maanteesõit, siis võtan intervalliks [color=blue]200 000km[/color]. Arve oli [color=red]102€[/color]. [b]Ees mõlemal pool üks õõts[/b] vahetatud [color=green]16.07.2015[/color] läbisõidul [color=red]151 870km[/color]. Olid juba koledas seisus ja eelnevalt valesti alla pandud, mis tõttu nad ka läbi kulusid. Õõtsade vahetusega tundub, et kadus ka see imelik klobin aeglasel hool pöörates. [color=green]17.07.2015[/color] läbisõidul [color=red]151 935km[/color] tehtud [b]sillastend[/b] Mart Pere juures Suvila tn. 21.a. Tundub, et rehvi natuke ebaühtlaselt söönud ja õrn vibra jäi ikkagi sisse veel. Soovitati rehvid ümber vahetada (sisemine külg läheb välimiseks). Rool jäi ka natuke viltu peale praegu. Oluliselt ei häiri ja selle probleemi likvideerib talve tulekul rehvivahetusega. [b]Esimesed pidurikettad ja -klotsid[/b] vahetatud [color=green]16.07.2015[/color] läbisõidul [color=red]151 870km[/color]. Reaalselt oli kulumisruumi veel küll ja andurini ei olnud jõudnudki veel. Piduriklotside hoiatustule aktiveeris arvatavasti siis mingi rike kas juhtmetes või lülitis. Tagumised pidurikettad ja -klotsid hetkel jäid tegemata arvuti puudumise tõttu (elektrooniline käsipidur). [b]Numbrituled[/b] vahetatud [color=green]17.07.2015[/color] LED-de vastu. Ostetud [url=http://www.db-hp.ee/]db-hp-st[/url]. [b]Tagumise kojamehe programmeerimine[/b] - [color=green]17.07.2015[/color] lasin välja programmeerida funktsiooni, kus kojamees hakkab tööle koos tagumise käiguga. Kuna sõidan kruusateed, siis auto üldiselt tolmu all ja häirib kojamehe rant tagaklaasil. Kontakt: [color=green]Erki Hiis 521 8697[/color]. [b]Rehvi vahetus[/b] - [color=green]22.07.2015[/color] läbisõidul [color=red]152 255km[/color] esimene vasak rehv paremaks ja vastupidi. Olukord muutus märgatavalt. Edaspidi hoian siiski silma peal. [b]Esimeste piduriklotside anduri katkine juhe[/b] parandatud [color=green]23.07.2015[/color]. Oli purunenud juba paigaldamisel [color=green]16.07.2015[/color]. [b]Tagumised amordid[/b] vahetatud [color=green]23.07.2015[/color] läbisõidul [color=red]152 632km[/color]. [b]Tagumised tsenteerimisrõngad[/b] vahetatud [color=green]25.07.2015[/color] läbisõidul [color=red]152 904km[/color]. Mõõt 66,6x57,1 [url=www.aftermarket.ee]aftermartket-st[/url]. [b]Esimesed lombivalgustid[/b] vahetatud [color=green]06.08.2015[/color] "S-line" LED valgustite vastu. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]26.08.2015[/color] läbisõidul [color=red]157 552km[/color]. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest [color=blue]11 598km[/color]. Kuidagi ei saa enne 10 000km tehtud, ikka veereb natuke üle... [b]Kahjukäsitlusega[/b] [color=green]26.10.2015[/color] läbisõidul [color=red]163 700km[/color] välja vahetatud EP poritiib koos suunatulega, EP udutuli, mingi paneel, kust kliimatorud läbi jooksevad (arvatavasti Saksas paugu saanud), P esituli, esimesed rehvid. Parandatud E stange, P kõrvalistuja uks, EP velg. Omalt poolt lasin vahetada eest paremalt ühe alumise õõtsa ja eest mõlemalt poolt alumised tagumised õõtsapuksid. Teostati veel sillastend ja kliima täitmine. Läksid alla kogu ring talvekaid. [b]Aku[/b] vahetatud [color=green]12.11.2015[/color] läbisõidul [color=red]165 715km[/color]. [url=http://i.imgur.com/3rGeD2U.jpg]Vana aku[/url] ja [url=http://i.imgur.com/VAfmZY5.jpg]uus aku[/url]. Aku vahetusega tuli uuesti selgeks õpetada akende convinience open/close funktsioon ning puldist akende avamise funktsioon. [b]Tagumised lombivalgustid[/b] uste sees vahetatud [color=green]14.11.2015[/color] LED "S-line" valgustite vastu. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]12.12.2015[/color] läbisõidul [color=red]169 757km[/color]. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest [color=blue]12 205km[/color] (Oih...). [b]Kütuse filter[/b] vahetatud [color=green]10.01.2016[/color] läbisõidul [color=red]172 741km[/color]. [b]Kapoti amort[/b] vahetatud [color=green]17.01.2016[/color]. [b]Tihend[/b] vahetatud [color=green]30.01.2016[/color] läbisõidul [color=red]175 560km[/color] sisselaskekolde ja cooleri toru vahel . See cooleri osa, kuhu liitub ka EGR. Oli väikene õlileke, mis oli tegelikult tingitud lahtisest poldist üldse, aga kuna uus tihend juba ostetud oli, siis läks ka vahetusse. [b]Salongivalgustus[/b] tervenisti vahetatud [color=green]veebruar 2015[/color] valgete LED-de vastu. [b]Navi kaardid[/b] värskendatud [color=green]09.02.2016[/color]. [b]Diagnostika[/b] [color=green]04.03.2016[/color]. Kustutatud airbagi tuli ja kontrollitud muid asju. Kliima rõhu anduri error endiselt sees, aga kõik muu OK. I'm happy! [b]Udutulede[/b] pirnid vahetatud [color=green]11.03.2016[/color] LED-de vastu. Väidetavalt üks pirn on 40w/4000lm. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]19.03.2016[/color] läbisõidul [color=red]180 783km[/color]. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest [color=blue]11 026km[/color]. [b]Takistid[/b] (50W 6ohm) paigaldatud udutulede LED-dele [color=green]03.04.2016[/color]. [b]Esimesed rattalaagrid[/b] vahetatud [color=green]01.06.2016[/color] läbisõidul [color=red]191 238km[/color]. [b]Sisselaske kollektori[/b] pealmine osa vahetatud [color=green]07.06.2016[/color] läbisõidul [color=red]191 868km[/color]. Üks kinnituse kõrvadest oli murdunud ja lekkis vahelt õli välja. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]08.06.2016[/color] läbisõidul [color=red]192 018km[/color]. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest [color=blue]11 235km[/color]. [b]Karteripõhi[/b] vahetatud [color=green]08.06.2016[/color] läbisõidul [color=red]192 018km[/color]. Õnnestus õlivahetusel vint üle keerata nii õlipannil kui poldil. Polt on Saksast juba originaalist erinev olnud. Õlipannile tekkis 2 mõra sisse ülekeeramisel. Enda lollus läks maksma 120€. [b]Tagatulede poleerimine/taastamine[/b] [color=green]17.06.2016[/color]. Olid juba väga ära tuhmunud. Juttude järgi C6 tüüpviga. [b]Kliima remont[/b] [color=green]06.07.2016[/color]. Parandatud kliima rõhuanduri vigane juhe Forssis. [b]Naha hooldus[/b] [color=green]06.08.2016[/color]. Iseseisvalt lihtsamate vahenditega. [b]Mootori õli[/b] vahetatud [color=green]26.08.2016[/color] läbisõidul [color=red]202 058km[/color]. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest [color=blue]10 035km[/color]. [b][color=green]---AUTO MÜÜGIS---[/color][/b] [b]Kliima kompressori rihmaratas[/b] vahetatud [color=green]01.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 200km[/color]. [b]Esimesed sillapuksid (x4) ja ˛arniirid (x2)[/b] vahetatud [color=green]01.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 200km[/color]. [b]Tagumised pidurikettad ja -klotsid[/b] vahetatud [color=green]01.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 200km[/color]. [b]Esitulede LED pirnid (DRL ja pargid)[/b] vahetatud [color=green]01.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 200km[/color]. [b]Termostaat + jahutusvedelik[/b] vahetatud [color=green]01.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 200km[/color]. [b]Sisselaske kollektori pöördklapid[/b] eemaldatud ja välja progetud [color=green]15.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 230km[/color]. [b]Ülevaatus[/b] [color=green]16.02.2017[/color] läbisõidul [color=red]206 245km[/color]. Kehtib kuni detsember 2018. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 S-line 3.0TDI - 2007 - OttOlesk (müüdud)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
76.8%
- SQL:
23.2%
]