Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 2.0 66kw - 1994 - StenR2
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: TiitR2[/i] Kirjutan ise vahepeal poisi teemas, mida teinud või teha lasknud oleme. Täna tõin auto remondifirmast ära, kus sai siis ära lastud vahetada hullult lekkiv roolilatt (teine latt tuli foorumlaselt r384n3), samuti sai peale vahetust lasta süsteem õhutada ja sild paika reguleerida ning sai ka lõpuks rool otseks. Eelnevalt sai ostetud kõik 4x pidurikettad ja uued esipiduri klotsid (tagumised olid juba eelnevalt uued pandud), samuti kõik uued supporti kummitihendite sari. Veel sai likvideeritud piduri vaakumi probleem, kus 1 voolik oli ummistunud ja parem tagumine rattalaager. Hetkel on pidurid päris head...natuke tahab sissetöötamist kässar, millel trossid kõik kenasti liikusid ja neid veel vahetama ei hakanud. Lisaks sain tuttavalt mõlemad esiuste alumised hinged ja piida küljes olevad lukustus vastused nüüd käivad uksed küll kui siidi ;) Täna koju tuues sai kahest spidoplokist 1 kokku aretatud. Tuttava käest sain tahhoga ja kompuga ploki, mis natuke erines olemasolevast, eriti 1 pistik, kuid nagu öeldud, siis nii vanal autol on õnneks lihtsa vaevaga asi tehtav. Kompu juhtmed lõikasin lihtsalt läbi (kompu ei töödanud niikui nii sel). Auto võttis ploki omaks, funkasid nii temp, kütus kui tahho. Lisaks vahetasin seal pihutäie lampe välja. Tekkis ka 1 küss seoses ploki vahetusega. Nimelt jäid peale vahetust helendama 2 indikaatortuld, kuigi sealt tagant ma lampe ei vahetanud, et oleksid valede vattidega lambid saanud vms. Veel küsimus, et ei suuda el. kella tunde regullida? Minutid liiguvad, kuid tunnid selle vasaku junniga ei liigu, kas teen midagi valesti? (Surun pulga põhja ja keeran päripäeva). [img]https://www.upload.ee/image/7758442/20171211_184255.jpg[/img] Spidoploki vahetusega sain autole kohe naksti juurde ca. 20000km :D, 456tuh. vs. 472 tuh. Ega sel autol ei anna kuidagi õigeks kruttida? Muidu polekski hull, kuid hetkel korralikult hooldused LS-i järele üles märgitud (näit. mootoririhma vahetus tuleb 465 tuh. pealt + viimane õlivahetus). Ja lihtsalt pilt, milline näeb seest auto välja (kuna garaa˛is on träni, eriti proua värk, siis suuremat plaani teha ei saanud). [img]https://www.upload.ee/image/7758445/20171211_175354.jpg[/img] Koju sõites olin meeldivalt üllatunud, kui vaikne ja nagina/kobina vaba saab olla ka 23a. vana auto :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 2.0 66kw - 1994 - StenR2
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.1%
- SQL:
72.9%
]