Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 Avant Quattro Diesel - 1988 - krss
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] [url=http://www.utu.fi/MVI_JaakAudi4.AVI] [b]Kiirendusvideo![/b][/url] [b]Background[/b]: kiirendus peale ümberehitust on asi, mida kõige rohkem mu käest on küsitud. Täna oli üle hulga aja sulailm ning kohalikud korraldasid kiirendusvõitluse, kuhu siis diiselautoga (esimest korda elus diisliga!:P) jõudu läksin katsuma. Mõõdeti 2 sõitu: start eemalt välklambiga (neljandikmiil) + tavaline stopper + võmmide kiirusmõõtja. Lõppkiirusvõistlusel ma mõistagi ei osalenud:). Kuna mu auto ülekanded on pehmelt öeldes kummalised, sai harjutamise käigus otsustatud sellise sõidustiili kasuks (nii kiirenduse kui auto tervise huvides): kohalt ära 2 käiguga, suht madalatel pööretel sidurit libistades (esimese käiguga saavutatava efekti oleks nullinud käiguvahetusele kuluv aeg, kuna diisli pöörded langevad aeglasemalt suurema inertsi tõttu) ja 100km/h oli käes, kui tekkis tahtmine vahetada neljandale. Sõber filmis digikaga kõrvalistmelt. [b]Tulemused:[/b] 13.2 ja 13.6 sekundit 100ni (neljandikmiil ikka väga uimane, kuna 100-u150km/h tuli juba 4+5:nda käiguga:D) Mõõtmise täpsus on muidugi vaieldav:P, aga videolt vaadates saab tänu kõrgetele kummidele 100km/h tegelikult täis veel enne kui spido seda näitab (bensukatel näitab tavaliselt 100km/h, kui auto liigub alles 90-95-ga) Ei ole minu arvates paha, arvestades seda, et tehaseandmed lubavad 2.0 turbota diislile 18.6sek 100-ni... [b]Mille arvelt?[/b] Suurima efekti andis kindlasti [u]pumba väljatimmimine[/u]. Hetkel on nii, et sumpsist väljatulev ei ole enam päris puhas õhk, aga suitsu ega tahma kah otseselt veel pole: ülevaatusele minnes võibolla läheb läbi suitsususetestist, võibolla ka mitte (nagunii keeran siis segu lahjemaks). Segu oluliselt rikkamaks keerates kiirendub loomulikult paremini, kuid siis tekivad ülekuumenemisprobleemid ja ei kõlbaks tänaval sõita puht esteetilistel kaalutlustel;). [u]Suur vabalthingav filter[/u], mille lisamine samuti väga palju tunda andis (pildid sellest eespool). [u]XADO mootoris[/u]: sellega töötluse käigus tõusid tühikäigupöörded niipalju, et neid juba mitu korda madalamaks keeranud. Loomulikult paranes ka minek. [u]Sportsumps[/u] (bensuka oma:D), kasutatud, sain tasuta ühe avariilise Quattro alt. [u]Bensuka käigukast[/u]: nõuab ühelt poolt sagedamat käiguvahetust (käigud on diisli omaga võrreldes veidi "lähemal" teineteisele), kuid kiiremad käigud koormavad ka vähem mootorit = kiirendub paremini. PS: millises klassis ma Audiklubi kiirendusvõistlusel võistelda saaksin? Oleksin seal vist anyway auga väljateenitult viimane:cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 Avant Quattro Diesel - 1988 - krss
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.3%
- SQL:
69.7%
]