Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
allud

 postitati 21.08.10 15:29
Mahutab 3,8 l ja iga 10000 km tuleb 400 g juurde panna nii et soeta kohe 5 l ja ülejäänud tagavaraks kaasa.
RainerKop

 postitati 21.08.10 15:16
Selline küsimus, et oskab keegi öelda mitu liitrit õli sellele masinale minna võiks?
On küll sees hetkel Mobile 1 Long Life õli ja kompu näitab järgmise vahetuseni on tsipa üle 11 tuhande kilomeetri aega. Aga kindluse mõttes vahetaks ära ja selline jutt ka veel, et pm tuleb peale õli vahetust arvuti ka järgi lükkata või kuidas see süsteem käib?
RainerKop

 postitati 19.08.10 15:06
Ma loodan ka, et need osad vaikselt langema hakkavad. Hetkel, mis järjekorda ootavad on tagumised klotsid, veitsa kulunud juba.
rocket

 postitati 19.08.10 07:53
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Ma ei tea kas ma hirmutan aga olen kuulnud et 2,0 TDI pidi mure olema kaksmasshoorattaga.


On see väga suur mure, kui ühel korral koos siduriketta ja -korviga ka hooratas lasta ära vahetada?
Kuna neid 2.0 dislamootoreid on lõpmatult palju nii Audil kui kogu VAG grupis, siis ma usun, et ka A-tootjate varuosahinnad lähevad õigepea põhja suunas liikvele.
RainerKop

 postitati 19.08.10 07:11
2,0 liigutab autot väga kenasti. Isegi 6 käiguga möödasõite täitsa tore teha. Turbo ikkagi niivõrd võimas. Pole veel nagu konkreetselt proovinud ja vajadust näinud kuidas auto liigub aga 180 tuli kellale küll esimesel päeval jube kiiresti ja see oli 90 pealt 6 käiguga. Tehase andmete järgi kiirendus on seal sajani 8,9 seki aga see auto pigem kulgemiseks rahulikult 100-110 ga. Ja tippkiirust näitab ka 225 (vist oli). Diislil väänet on ikka, et liigutada A6-te.

Vot selle hoorattakohta küll ei oska ma praegu öelda. Seda asja peaks ise ka uurima natuke, et mis jant sellega olla võib või mida oodata.

E: nüüd salongist ka mõned klõpsud tehtud
E2: Tuli üks naljakas jutt meelde :D Paljud mul sõbrad on veitsa ära keeranud. Nii kui auto kätte sain ja Türile tulin siis hakkas jutt pihta, et noo sellele autole pane küll 19" valu alla, kõik nikkel liistud ka mustaks ja siis on autol välimust ka juba. :D Aga noo krt, mulle meeldib sedasigi, ainuke asi mis hetkel häirib on see, et mingi kergem toon võiks taga olla aga see on tulemas. Usun, et on auto vb ettem kui nikkel liistud ka mustad oleks aga peamine on see, et mulle meeldiks see ma arvan.
rainer9968

 postitati 19.08.10 06:36
Kuna auto on uus siis tõesti väga ilus. Aga kuidas 2,0 TDI suurt A6 ka liigutab. Ma ei tea kas ma hirmutan aga olen kuulnud et 2,0 TDI pidi mure olema kaksmasshoorattaga.
RainerKop

 postitati 18.08.10 21:52
Tsitaat:
Algselt postitas: tuljo4
Mis siis keskmine kütusekulu on ? :) Muidu selline hea töökindel ja kena auto , edu ! :)


Keskmine kõik oleneb :D Maanteel ikka oma 4,5 kanti jääb 100-ga sõites püsikas peal. Kuskil 5,2...5,5 tuleb kõige keskmine kütusekulu (see oli maanteel ja Tartus linna vahel sõites mõned päevad). Teien auto mul 1,8 bens ja noo ikka tollega ei anna võrrelda :D Vahest ikka vaja tsipa kiirendada ka siis tõuseb see.

Edu vaja, tänan :)
tuljo4

 postitati 18.08.10 21:46
Mis siis keskmine kütusekulu on ? :) Muidu selline hea töökindel ja kena auto , edu ! :)
RainerKop

 postitati 18.08.10 13:24
Auto sai siis ostetud 5 Augustil 2010 Tauf-Autost Tartust. See ka esmane registreerimine Eestis. Auto toodud Hollandist.
Autoks Audi A6 2,0 TDI Avant.
Tegemist diisliga ning väga ökonoomse autoga :)
Mootor: 2,0 liitrine 103kw
Käigukast: 6 käiguline manuaal
Läbisõit: hetkel 152 000km
Värviks: must

Turva- ja ohtusvarustus:
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, tehase signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel.

Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, kohtvalgustid

Sisustus:
Sportistmed (tekstiil), tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), käetugi ees (laekaga), käetugi taga, topsihoidjad, iluliistud salongis

Audio, video, kommunikatsioon:
stereo (CD, originaal, MP3), CD Box, ekraan (ees), navigatsiooniseade (kaardiga), kompuuter

Rehvid ja veljed:
valuveljed (17)

Tuled:
udutuled (eesmised, tagumine), tulede korrektor, Follow-Me-Home

Muu varustus:
katusereelingud, välistemperatuuri näidik, pagasikate, pagasi võrk pakiruumis.

Hetkel ei oskagi pikemalt rääkida. Loodan, et auto ikka peab mõned aastad vastu :)
Ise on paigaldatud hetkel tagumised porilapatsid ja esimesed ootavamas. Tean, et paljudele ei meeldi see aga kasulikud asjad.

Pildid:

http://img707.imageshack.us/img707/9158/dsc0054tm.jpg

http://img820.imageshack.us/img820/1097/dsc0055q.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/7905/dsc0058fd.jpg

http://img815.imageshack.us/img815/4338/dsc0059l.jpg

http://img717.imageshack.us/img717/5196/dsc0059vs.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/9965/dsc0064l.jpg

http://img375.imageshack.us/img375/2520/dsc0066fl.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]