Teema ülevaade |
-ErNo-
|
postitati 08.06.10 05:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: atsss
Eile siis sai 140km maha sõita ja rohkem ei tahtnud selle autoga sõita. jube müra ikka sees ja väsitav. Ühesõnaga seda autot enam pole mul. Müüsin
hommikul 2000.- maha |
Kurb kuulda, et juba käega löönd.
|
rainerboy
|
postitati 08.06.10 05:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: atsss
Palju muidu turbo eest küsid. Võib juu sellele vabalt hingavale peale toppida . Kaotada pole miskit . Muidugi on suur tõenäosus, et kaua
see mootor ei kesta. Põletab kolbidele augud sisse . Turboga varjandil kolvid
pealt paksemad |
Ei oska kolbide paksuse kohta midagi öelda, minu arust need 1.6d kõik samasugused, sest kui alles hiljuti mootorit vahetasin panin 1.6d ploki ja 1.6td
plokikaane, masin käib nagu viiul. Samas olen poole kõrvaga midagi kuulnud tava diislite ja turbodiislite erinevusest.
Turbo koos kollektori, karterikaane ja õlifiltrialumiinum korpus kokku mingi 800-
|
atsss
|
postitati 07.06.10 12:30 |
Eile siis sai 140km maha sõita ja rohkem ei tahtnud selle autoga sõita. jube müra ikka sees ja väsitav. Ühesõnaga seda autot enam pole mul. Müüsin
hommikul 2000.- maha
|
atsss
|
postitati 06.06.10 11:51 |
Kast vahetatud ainult hoovastik vajab natuke regullimist veel. Esimene ja
teine käik hetkel puudulik. Öösel kell 2 oli mul kast all. Hommikul veel paar tuni nokitsemist ja ajasin estakaadilt maha
|
atsss
|
postitati 05.06.10 16:28 |
Eile läks tööpäev na pikale. Täna uuele katsele. Võib juhtuda nii et pean ca 300km ise sellega veel sõitma ja siis võib auo omaniku vahetada
|
atsss
|
postitati 04.06.10 14:58 |
Täna õhtul on plaan käigukast alt ära kiskuda, kui muidugi töö saab normaalsel ajal lõpetada. Õnneks saab kasti poltidele suht normaalselt ligi, ja
pole palju asju vaja küljest maha lammutada. Sai lastud tuua spetsiaalselt 12 kant võtmed. Igaljuhul pean jõudma masina pühapäeva õhtuks kokku. Vaja
Tallinnast Pärnu kimada sellega
|
atsss
|
postitati 04.06.10 11:10 |
OK viga leitud. Tele2-e internet ei lase sinna.
|
atsss
|
postitati 04.06.10 09:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raadik88
Tsitaat: | Algselt postitas: atsss
Ma ei tea mis minu arvutil viga on, aga ma ei saa sinna saidile. Olen korduvalt proovinud. Ütleb
Forbidden
You don't have permission to access /index.php on this server. |
www.acar.ee |
www.acar.ee-ga tuleb lihtsalt valge leht ette.
|
Raleks
|
postitati 04.06.10 08:46 |
Tip of the day. Ära säästa raha käepidemete peal juhul kui ei taha vahetada neid iga kuu. Korralik maksab ca 300 eek.
|
Raadik88
|
postitati 04.06.10 08:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: atsss
Ma ei tea mis minu arvutil viga on, aga ma ei saa sinna saidile. Olen korduvalt proovinud. Ütleb
Forbidden
You don't have permission to access /index.php on this server. |
www.acar.ee
|
atsss
|
postitati 04.06.10 08:11 |
Ma ei tea mis minu arvutil viga on, aga ma ei saa sinna saidile. Olen korduvalt proovinud. Ütleb
Forbidden
You don't have permission to access /index.php on this server.
|
Raadik88
|
postitati 04.06.10 08:03 |
Tere,
Siin on võre soodsam. Ja siin tuled. Ja siin käepidemed.
|
atsss
|
postitati 04.06.10 07:52 |
Niih Almelost tuli esimese iluvõre pakkumine 296.- ja see on uus võre. Muid asju neil polnud.
Mujalt sin uue esisuuna pakkumise 190.- ja tagatuli 480.-.
|
atsss
|
postitati 04.06.10 04:51 |
Palju muidu turbo eest küsid. Võib juu sellele vabalt hingavale peale toppida . Kaotada pole miskit . Muidugi on suur tõenäosus, et kaua
see mootor ei kesta. Põletab kolbidele augud sisse . Turboga varjandil kolvid
pealt paksemad
|
rainerboy
|
postitati 04.06.10 04:28 |
Krt ostsin endale mootori, mis oli kandilise kerepealt võetud ja ei mäleta kuidas seal tuulutuse teema oli.
Aga muidu mul jäi turbo koos kollektoriga alles kui huvi on.
|
atsss
|
postitati 03.06.10 19:02 |
Eile sai siis kapotialt ära kaotatud kanister. Mis asendas kütusepaaki .
Eile kiskusin kõik maha. Kütusetorud, paagi, filtri jne. Otsisin viga miks paak vahelt ära võetud. Muud viga ei olnud, kui kõhualt kapoti alla minev
voolik. Pisike auguke oli sees . Kallasin igaksjuhuks paagi täitsa
tühjaks, et ei oleks sees sinist kütet. Nüüd asi koos ja see asi toimetab.
Ühesõnaga kohe kohe lõpetan tööpäeva ja lähen autoga tegelema. Saab terve kapotilune puhtaks pestud ja kõhualune ka.
Kas nüüd keegi oskab mind natuke aidata? Vaatasin et asjal on karteri tuulutuse ots täitsa tõlla, mõlla kapoti all. Kas karteri tuulutuse ots ei pea
kuskile kinnituma? Õhuvõtu toru külge või nii? Teine jama sellega on see, et ei tule klapikambrikaane pealt otse ülesse toru. Vaid läheb täpselt
õhupuhastaja poole ning toru on sealt kokku pressitud. Ühesõnaga ei saa karteri tuulutuse otsa nii panna, et ta poleks kokku pressitud. Kas kellegil
oleks diisli kapotialusest pilti, et võrrelda mis seal puudu või teisiti on?
|
atsss
|
postitati 01.06.10 16:32 |
Et siis saabus minu kätte selline riistapuu. Müüsin fordi maha ja ostja jättis selle auto mulle. Üheõnaga algul oli mõte, et sõidan otse vanarauda
asjaga, aga peale eilset sõitu mõtlesin vähe ringi ja mõte muutus.
Autol kere suht ok. Põhjal ükskoht tahab lappimist. Ja ülevalt poolt samahea kui roostet pole. Mootor ja silla osa ok. Käigukast hapu. 3-s ja 4-s käik
undavad ja õli ei seisa sees. Eile siis käisin ja tõin 500.- kaks käigukasti. Praegu all nelja käiguline. Nüüd sain viie käigulised. Parem esimene
suunatuli katki, parem tagumisel tagurpidi tule pealt klaas kadunud. Parema poole ustel ukselingid katki, juhtmearetust on tehtud. Süüte sisse
saamiseks peab ühte lülitit vajutama. Oletan et luku põhi katki. Kapoti avamis tross ka katki. Armatuuril praod sees.
Järgmine nädal teen pilte ka kui kodumaile jõuan
|