Teema ülevaade |
Ricky
|
postitati 10.04.10 09:23 |
Ja valmis ta sai.
|
Ricky
|
postitati 26.03.10 18:37 |
Nii, täna sai siis auto ka esimest korda käima pantud ja seda esimesest laksust :rokib :hail
Eile sai mootor, käimar jpm peale sätitud, pildid siis...
Enamvähem kõik ühendatud täna hommikul...
Pigimatitatud...
Supsid siis said liivapritsi ja ka värvi selga..ostsin küll punase värvi, aga jäi oranz..aga tundub meeldivam.
ENNE:
PÄRAST:
Sai veidi siis mutitatud ja sätitud.
Elektroonika töötas kõik laitmatult, nüüd vaja siis kesklukku juhtmed ära sättida ja alarm peale panna, ja saab vaikselt sisu kokku panna..ex näiss.
|
Ricky
|
postitati 21.03.10 09:32 |
Natuke veel tehtud...
Lahtised kohad sai ära krunditud. Nüütseks ka bituniumiga üle võõbatud..järgmine nädal siis pigimatid.
Ussipesa..
Supportid lähevad liivapritsi alla ja võõpan punaseks.
See kuumakindel plaat sammuti liivapritsi alla ja läheb mustaks.
|
Ricky
|
postitati 19.03.10 08:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Ära nüüd mootorit ja istmeid eriti küll ära loobi, egas siis kohe ostetagi, kui kuulutus üleval. Kui jalgu ei jää, siis hoia ikka alles seni kui
leidub huviline. Kahju tryku masinast. Kuid edu masinaga
|
Ei ei, kindlasti ei loobi, mul hakkaks lausa halb kui peaks midagi nii tegema, eriti mis vaeva olen näinud, et see mootor tip top vormis oleks.
|
simoQ
|
postitati 18.03.10 16:13 |
Ära nüüd mootorit ja istmeid eriti küll ära loobi, egas siis kohe ostetagi, kui kuulutus üleval. Kui jalgu ei jää, siis hoia ikka alles seni kui
leidub huviline. Kahju tryku masinast. Kuid edu masinaga
|
Ricky
|
postitati 18.03.10 06:46 |
Eilne päev siis nägi välja selline...
Sai paar päeva tagasi ostetud siis kasutaja trykmann veidi avariiline Audi 80.
Täna sai siis mõlemad garaazi veeretatud ja alustasin oma auto lammutusega.
Plaanis siis kogu tavaar tryku auto pealt endale tõsta.
Täna siis niipalju tehtud.
Too nahksisu läheb ära viskamisele kui keegi endale ei taha soetada 8)
Aga tänapäeval ei saa peksa kah TASUTA.
Ka täiesti toimiv mootor läheb emexi tarbeks
Lisaks sai veel vabanetud kõikidest juhtmetest ja esiklaas sai eemaldatud.
|
Ricky
|
postitati 18.03.10 06:44 |
Postitatud: 20.10.2009 18:25
Nii, peale mu viimaseid tegemisi sai üks vant mul auto kraavi keerata(tulemused ühel pildil külje peal)
Kuid maksis kõik kinni :beer
Peale seda kestis remont umbes 1,3 kuud.
Tehtud sai:
uus võll
uued klapid ja klapisääre tihendid
uued kepsud
uued raami- ja kepsu saaled
Igasuguseid uusi mahlu sai lisatud
ja veel nipetnäpet
Auto praegu(täna)
Ja tänane päev nägi välja selline, et viskasin välja terve auto sisu(va armatur)
Peksin sirgeks auto põhja, lisasin nahksisu ja sportrooli.
Las pildid kõnelevad ise.
doonor 8)
Doonori sisu:
Ja nüüd paar pilt lammutustööst minu autos :err never enam ei taha teha.
Veidike kola pagassis :bs enamus viskasin doonori peale.
Ja minu massin nüüd :rokib
Järgmiseks plaan siis nahkuksed :beer
|
Ricky
|
postitati 18.03.10 06:44 |
Nii, viskan siia kah oma auto üles, sr-is teema ammu olemas.Teen ka siia post posti kaupa, et parem oleks.
Vana omaniku jutt siis soetatud autost:Postitatud: 09.07.2009
Tsitaat: | Algselt postitas: argos
Nimelt 2007. aasta septembri keskpaiga paiku sai siis endale soetatud üks Audi. Sel ajal oli ta minu jaoks veel Audi 80 2.0 83kW (3A) isend. Nüüdseks,
kui juba kõvasti on tema probleemidega maadeldud, on temast saanud 1.8L (JN) plokiga 2.0(3A) kere peal isend. Ka passis on kirjas, et tegu on 2.0
masinaga, aga nagu näha, siis ega loll ostab ikka sea kotis ära küll, õige loll peab ainult olema
Toodud on ta siis Tartust ühe vanematsorti üliõpilase käest. Ostes nägi ta välja selline - just maakoju sõitnult.
Autost
1. Kere tundub tip-top olevat. Roostet eriti ei leidu, koopa alumise nurga juurest on umbes 1 cm näha pindmist, selle üritan - jah, siiamaani üritan -
kiiremas korras ära teha.
2. RH valuveljed, peal 205x55x15" - talveks R14 plekid naeltega
3. Sees on Sony CD mängija - ees tehase kõllid ja taga 6.5" A4 tehase omad - mängivad hädapärast ära küll - kooliõpilase finants ei luba praegu
muud.
4. Lisasid eriti pole, aga ega väga puudust kah ei tunne.
- udutuled
- katuseluuk (meh.)
- kesklukk ja signa
- el. lisad puuduvad.
Puuduseks on roolivõim, mis tõesti puudub. Muskel kasvab, seda 205x65x15 pöörates
Vahepeal on natuke tehtud, aga ega suurt midagist. Rohkem tähelepanu on suunatud mootorile - sellest hiljemalt
1. esivõre ja esiliist - mustaks värvitud.
2. tagant velgedelt flantsid eemaldatud - käisid koopaäärde, kui taga rahvas peal oli.
3. oma lollusena, taha plaati auk lõigatud(6x9 puitplaadiga, millel nüüdseks juba 6.5" sekundaarne plaat lisatud)
4. ostes ei töötanud tagaklaasisoojendus ja pool näidikuteploki valgustusest(spidokapool) - nüüdseks parandatud, ent kui kellelgi on
tagaklaasisoojenduse nuppu üle, siis võiks ühendust võtta, äkki annad õlle eest ära?
5. profülaktika mõttes vahetatud lambda uue vastu - vana alles - kui kellelgi soovi peaks olema - töötas täitsa.
6. uus veepump - vana lasi võlli vahelt läbi.
7. uus radikas, mis on 1.8 oma ning veits probleeme on paika istutamisega - lammaris arvati, et istub, mõõdud on samad kõik, ent alumised käpad on 1.8
omal natukene liiga "väljaulatuvad" - ei hakanud aga tagasi viima ja nii ta sõidab.
8. vahetatud ventilaatori reostaat - algselt töötas 3.-4. aste, lõpuks vaid 4.
Nii, nüüd probleemidest mootoriga
1. ostes olid pöörded korras - 800 pöörde peal tiksus tahhoka järgi nagu kell. Problemaatiline oli pigem see, et kütust võttis mehiselt ning
käivitumisega oli aeg-ajalt probleeme. LOE TEEMAT
1) Käivitumise probleem süvenes ning juba varsti ei läinud ta üldse tööle, kui otse külmkäiviti magnetklapile vool peale tuua, läks kuidagi mõnikord
tööle. Maadlesin kaua. Juurdlesin kõiksugu andurite jms vigade üle, ent lõpuks lükkasime manomeetri külge ja leidsime, et jääksurvet pole - langes
mõne minutiga alla 1 bari. Klubikaaslase tryku garaazist leidsime tema endise sigari tagasisurveklapi ning lükkasime selle pumbale otsa. Käivitus
perfektselt - siiani käivitub.
2) Kütusekulu probleem oli tõsine probleem, õigemini on siiamaani. Sain ikka vast 20L/100km ära. Masendav. Uurisin ikka kõiksugu võimalusi, kuni
leidsin abivalmi klubikaaslase audiQ kellelt sai prooviks 2.0 jagajat - sel momendil avastasime, et polegi 2.0, hoopis JN plokk, mis autodata järgi
66kw. Hõissa kauboi, jipijipijee-ee-ee. Järgmisena sai samalt tegelaselt pritset laenatud. Pritse koos tühikaga peale ja voila, töötab, isegi et
laitmatult julgeks öelda. Rõõmu ja käsipiduri piinu oli vaid nädalaks. Maale sõites ilmnes sama jama, mis alguses. Vaikselt hakkasid pöörded
kõikuma(veidike hiljem) ning kütusekulu suurenes.
Siis sai ühelt heatahtlikult onult veel üks pritsepea toodud, seekord juba 1.8 oma - eeldasin, et äkki vahet pole, aga ega tõesti vist polnud, sest
ega ta sellega nüüd praegu paremini ei käi. Pöörded kõiguvad ja kütusekulu on ka suur. Kogu selle jamamise vältel on tagalt jubedat haisu ajanud - ei
põle ära, pole üldsegi KAT'i magus lõhn - eeldan, et annab palju peale. Ei teagi, ju on sellel ka õhulugeja õhtal. Kui leidub mehi, kes taastamist
õpetada tahaks, võite u2u'da mulle. Foorum on vist küll põhjatult läbi otsitud ja loetud. Järgmisena vist proovin "kõrvade" trajektoori muuta, ei
jaksa enam uut pead osta.
Mootoriruumist ka üks pildike, eks üritan tulevikus parema meisterdada
Ideid on küll, aga teostus jätab soovida
Plaanis on koopa alumised ääred ära teha.
Hea õnne korral laseks ka veljed üle värvida, sest neil on see värvikiht seal äärmiselt hädises seisus juba.
Ent see on kõik tulevikumuusika - enne peab mootori tööle saama. 1.8 kohta 20L/100km on justkui õrnalt palju.
quote]
Tsitaat: | Algselt postitas: argos
Niisiis, pole ammu midagi kirjutanud, ent tähelepanu vajadus on säilinud
Mootoriosas niipalju, et lõpuks käisin ikka Speedsteris Hannese juures ka ära. Üle kolme tunni nalja ja napsu ja valmis ta oligi. Aga vahi nalja,
"profülaktika 'lambda'" oli omadega juba õhtal. Osta veel b-osa lambdat ;/. Panin vana tagasi, aga seegi ei teinud enam midagi. Nüüd siis otsin
uut, tartust loodetavasti saan ühe bochi originaali, kasutatu.
Aga kulu on parem küll, pöörded ei hüppa ja käin on küllaltki ühtlane. Siitpoolt tervitused ja kiitused Hannesele.(Kõik mu kolm ostetud õhulugejat +
pritsepead pidid korras olema, sättida vaid vaja).
Velgede suhtes - värvida ei tea, kas on vaja, iseenesest ma uurisin, värv on velgedel ok, lakk on täielikult koorumas, aga natuke nokkimist ja äkki
saab kogu laki ilusti maha, ilma värvi all rikkumata ning hõbedase randiga teha niiviisi : http://foorum.bmw-club.ee/ - keri alla, seal velgede puhastamisest. Peaks ju samuti saama, ehk suvel proovib)
Mõned hilisemad pildid:
|
|
Vahepeal sai veel nipetnäpet mökerdatud, aga see ei ole oluline.
|
|