Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Coupe quattro 2.2T - 1989 - jippy1
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Ma ütleks turbode asjus seda, et me ei saa esiteks võrrelda erinevaid isendeid, et millal kellegil tõmbama hakkab. Kellel on teine cooler, kollektor, väiksem kere jne. Forsini turbodega olen kahe erineva auto peal põhjalikke teste teinud ja rohkem kui kahe forsini toodanguga. Kokkuvõttes ütleksin seda, et varasema ärkamise leiab forsini turboga küll, seda kuskil 500-800 pööret varem. Kuid lõpu suhtes midagi paremat kahjuks saavutanud pole. Ükskord sai tehtud koguni päev kus g-techi ja automaat S6-ga kahte kuumakoda ja kolme külmakoda sai proovitud ja hiljem arvuti taga momendikõveraid võrreldud. Linnasõiduks ja jäärajaks on forsini moditud kuumkoda k24 puhul hea valik. Dragil ilmselt olulist edu ei saavuta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Coupe quattro 2.2T - 1989 - jippy1
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]