Teema ülevaade |
e.t.s
|
postitati 02.02.10 19:50 |
Sain siis uuesti liikuma. Vahetatud õhulugeja ja küttefilter ja asi toimib hetkel. Kuid murelikuks teeb ikka veel see, et kui mootor on natuke jahtund
ei rakendu eelsüüde ja käivitumine on kole pikk. Samas kui külmalt ja soojalt käivitub suurepäraselt. Seda nukkade teemat pole enam mõtet eietada, ei
viitsi enam sellist s..ta lugeda, sest siis ei läheks ta ju ei soojalt ega kulmalt käima.
|
e.t.s
|
postitati 28.01.10 18:28 |
Nii, täna ütles töölepingu üles õhulugeja. Ikka kõige külmemal ajal.
|
e.t.s
|
postitati 25.01.10 18:27 |
Nii kuna käivitus oli kehva suure külaga siis sai vahetatud eelsüüteküünlad. Selgus, et eelmine omanik oli 4 juba vahetanud ja kahte ei saanud kätte,
millest ühe oli suutnud pesas ringi keerama panna ja teist polnud julgetud katsudagi. Nii käivitusgi minu auto 4 küünlaga
|
e.t.s
|
postitati 13.01.10 21:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ozzipov
Ilus Audi ja ilus sisu tõesti. Rool võiks ka veel S olla, siis oleks maasikas. |
Ka see on plaanis, olen isegi otsind aga enamus üsna kulunud nahaga.
|
ozzipov
|
postitati 13.01.10 21:17 |
Ilus Audi ja ilus sisu tõesti. Rool võiks ka veel S olla, siis oleks maasikas.
|
e.t.s
|
postitati 13.01.10 21:09 |
Nagu siin üks eelkõneleja juba ütles, et terve audi on üks paras tüüpviga, eks sellega peab leppima Kuna mulle üldse ei meeldi akvaarjumitega ringi sõita siis ehk keegi oskab mõnda head kohta soovitada kus kilet
hästi ja norm hinnaga pannakse.
|
TEH
|
postitati 12.01.10 21:26 |
See 10l/100km kütusekulu on täiesti normaalne ka suvel. Tegu ei ole kõige ökonoomsema diisliga.
Kui tüüpvigadest mööda vaadata, on tegu täiesti hea autoga, millega sõita.
Been there, done that.(03a. 2,5TDI Q S-line)
|
automees6
|
postitati 11.01.10 20:17 |
Väga kena sisu! Isal oli kunagi musta sisuga c5 tollel olid polstritel nahk pikkupidi kortsu õmmeldud tundub, et neid varjanete erinevaid.
To Kivipallur
Eitea mis need audimehed neid klappe nii palju panid kui saab ka vähemaga hakkama.
|
Kristoff
|
postitati 11.01.10 19:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Seda nukkade asja ma tean ja olen vägagi kursis aga kui nendes asi oleks siis ei läheks ta külmalt käima ja ka soojalt ei läheks ta matsust käima aga
minul käivitub ta nii soojalt kui ka külmalt hästi. |
Minu eelmisel 2.5 V6 TDI-l lõi klapikambrikaane tihendisse tugeva lekke 2007 detsembri alguses(tol korral vaheldusid novembris paarikraadised
miinuskraadid plusskraadidega ja paar korda juhtus ka -5 vms). Auto käivitus alati praktiliselt poolest pöördest, ka 2007 alguses olnud kõvade
külmadega. Vahetult enne selle lekke ilmnemist käivitus auto sama hästi, minek oli hea(st samasugune nagu 2006 suvel ostes), kütusekulu normaalne, ei
suitsenud ega midagi. Kui remonti läks ja lahti võeti, siis selgus, et nukkvõllid olid vanaraud ja 3 nookurit olid jooksus. Mitte midagi ei saanud
aru. Hea mootor, töötas vabalt ka pooletoobiselt
Peale remonti läks hääl mahedamaks, kuid käivitumises, kütusekulus ja minekus vahet ei täheldanud.
Sõiduomadustelt on see üsna tore mootor, lisaks on sul q ja auto on väga ilus, aga nagu öeldud, siis halbade üllatuste vältimiseks võiksid lasta
ülakorruse üle vaadata.
|
e.t.s
|
postitati 11.01.10 19:36 |
Need küll müügikuulutuse pildid aga tehtud normaalselt:
|
automees6
|
postitati 11.01.10 19:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: e.t.s
Seda nukkade asja ma tean ja olen vägagi kursis aga kui nendes asi oleks siis ei läheks ta külmalt käima ja ka soojalt ei läheks ta matsust käima aga
minul käivitub ta nii soojalt kui ka külmalt hästi. |
Ei taha hirmutada, aga se kui sel paar nookurit ära on lennanud ei mõjuta käivitust eriti ja omanik ei saa ka midagi aru. Olen näinud mootorit milles
5 nookurit olid kõrvale lennanud. Omanik ei kurtnud midagi. Vahetama hakkas kuna juhtisisn tähelepanu kulunud nukale mis õlikorgist paistis. Mingid
kõvad spetsialistid soovitasid veel sõita, et enne kui küttekulu ei tõuse pole vaja nukasid vahetada. Lihtsalt südamerahuks soovitan nukad üle vaadata töö on iseenesest lihtne ja odav kui tihendid katki ei lähe. Aga
edu kena ja hea masinaga 2,5 v6 on mõnus sõita eriti veel kui ta Q on.
Hoia teda hästi!
Ja nael ka rehvi.
|
e.t.s
|
postitati 11.01.10 19:09 |
Seda nukkade asja ma tean ja olen vägagi kursis aga kui nendes asi oleks siis ei läheks ta külmalt käima ja ka soojalt ei läheks ta matsust käima aga
minul käivitub ta nii soojalt kui ka külmalt hästi.
|
KrahvK
|
postitati 10.01.10 21:33 |
Tee seest ka mõni klõps siis juba. Mis suunatule raginasse puutub, loe seda. Kehva käivitamise vastu aitab küünalde vahetus loe seda. Ja juhin tähelepanu läbisõidule, selle kilometraazi
pealt on tehas ette näinud nukkvõllide vahetuse kahjuks, kas see töö on juba tehtud? Kui mitte siis arvesta korraliku väljaminekuga ja loe veel seda. Ise sõidan ka sarnase isendiga poolteist aastat ja ei kurda
veel grammigi. Aga edu igatahes!
|
e.t.s
|
postitati 10.01.10 16:52 |
|
Harry_R
|
postitati 10.01.10 00:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Paistab, et kõik, mis auto küljes nässu võib minna on tüüpviga. |
Harry, sinu postitust mõjutab su enda auto |
Eks ta mõjutabki ja sellele vastu ei saa, sest see on Audi. Sai alles paar päeva tagasi ka sellest töökaaslastega räägitud, kes eelnevalt Audit omanud
ja nõustusid sellega, kuna ka neil täpselt samad jamad olnud, mida ma eelnevalt nimetasin ja mida me igapäevaselt siit foorumist loeme. Nüüdseks üks
sõidab muretult Chevyga, teine Mossega. Eks näis, kumma ma neist kunagi
valin.
|
Mario81
|
postitati 10.01.10 00:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Paistab, et kõik, mis auto küljes nässu võib minna on tüüpviga. |
Harry, sinu postitust mõjutab su enda auto
|
Harry_R
|
postitati 10.01.10 00:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
ABS'i võid diagnostist läbi lasta, siis on kohe selge, kas viga ABS pumba ajus (see on tüüpviga, aga samas ka 3000 kuni 5000 kroonine laks)
|
Tead, kui ma üks päev enda Audi vigasid meenutama hakkasin ja samas foorumit sirvisin, siis mulle hakkas tunduma, et Audi ongi ise üks suur tüüpviga.
Küll airbag, küll abs, küll tagumine kojamees, küll esimesed kojamehed, küll tagumised aknad, küll antenn jne. jne.
Paistab, et kõik, mis auto küljes nässu võib minna on tüüpviga.
|
audi-äss
|
postitati 09.01.10 23:19 |
Ja kui suunatule kangi viga ei paista olevat siis relee ise, ja see on kuni 400-500 eekune investeering ja vahetus võtab 5 min.
|
e.t.s
|
postitati 09.01.10 23:19 |
Ah jaa selle pisi asja unustasin, tegemist siis 2001 aasta isendiga ja ostetud sai a24 kaudu ning tehnilise kontrolli tegih Aava Raini juures. Tuli ta
Pärnust ja enne seda Saksast. Läbisõit 240 000km ja äsja sai tehtud rihma vahetus.
|
rocket
|
postitati 09.01.10 22:51 |
ABS'i võid diagnostist läbi lasta, siis on kohe selge, kas viga ABS pumba ajus (see on tüüpviga, aga samas ka 3000 kuni 5000 kroonine laks), mõne
ratta pöörlemisanduris või rooli asendianduris.
Suunatulede probleem on tõenäoliselt seotud suunatulede kangiga, selle vahetus kuni 1000 krooni.
Pane ka aastaarv kirja ! Kust ja kuidas ostsid, oleks ka põnev kuulda ?
|
e.t.s
|
postitati 09.01.10 22:40 |
Tere, sai soetatud umbes kuu tagasi C5 kerega Audi A6.
Tegemist on 132kw diisliga ja automaat kastiga. Kuna minujaoks on tegemist esimese sakslasest sõiduaotoga, siis peab tunnistama, et nii mugavat
isendit pole mul enne olnud. Minekuga olen ka suhteliselt rahul, kütusekulu tuleb praegu 10L/100km mis vist on praeguste külmadega ok! Autole sai
tehtud enne ostu päris põhjalik kontroll ja üldiselt võib rahul olla. Väikesi vigu muidugi on:ABSi ja veojõu kontrolli tuli hakkab vahest põlema, siis
suunatulede relee häälitseb veel tükk aega pärast pöörde lõpetamist(kuid mitte iga kord) ja muidugi kõige suurem viga on see, et kui mootor on natuke
jahtund siis on väga pikk käivitus samas kui külmalt ja soojalt läheb matsust käima. Mõned sõbrad muidugi hoiatasid, et sakslase pidamine on sama nagu
väikse lapse kasvatamine mis paistab, et veab paikka aga elame näeme. Kui aega saab siis riputan mõnipäev mõne pildi ka!
|
|