Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: john[/i] Kahjuks jah see metalli väänamine oli selline õppematerjal ja kaal oleks läinud liiga suureks. Aga uus auto on peatselt tulemas. Kuna praktikas olen juba kahele 90Q-le 4.2 motole vahele istutanud ja kõik toimib ilusti siis mootori valik on tehtud. Vaikselt uurin kust saaks 4.2 mootori ja ennem tuleb autole tehnika vahele. Siis hakkan kere uuesti nullist valmistama, vääname jne. Raamistiku teen endiselt metallist aga kere ise tuleb fiibrist. Projeki jõuab ehk käsile võetud muude asjade kõrvalt alles järgmine aasta. Nii et varuda tuleb kannatust ja igast muud nodi. Autosi on rohkem kui sõrmi ja midagi peab loovutama, et uus jälle asemele tuleb. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]