Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: john[/i] [quote][i]Algselt postitas: ICE[/i] Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused, kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that. [/quote] Kusjuures täitsa õige tähelepanek. Hetkel on mul auto täitsa tühi ja auto on kõrge nagu jeep. Peale õige vedrustuse pean veel mootori ja käigukasti ka paika panema(või siis umbkautse kaalu sinna sisse, et auto maas istuks). Aga neid tiivakaari ei hakka ennem voltima kui karbid valmis. Siis pean ARK.-i jutule minema. Juhul kui auto saaksin isegi kuidagi arvele siis turvapuuri ma sisse ei pane. Aga kui arvelevõtmine on liiga suur peavalu siis teen puuri sisse ja auto jääb puhtalt ringraja autoks. Aga elame näeme. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.9%
- SQL:
70.1%
]