Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5 tdi - 1996 - -ivar-
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] Küsiksin, et kus suunas nukk siis valesti oli? Samas kui nukka paika paned, siis mõistlik oleks panna natuke varasemaks. Nii vähemalt spetsialistid räägivad. Ei tohi väga varaseks panna, aga niimoodi, et tehase poolt ettenähtud abinõu enam soonde sisse ei lähe. Mul on millegi pärast tunne, et raha, mille pumba remondi eest maksid, läks tühja. Paistab, et Oisu meestel on komme hirmsasti koorida. Süüte kohta nii palju, et ära esialgu neid jooni graafikus üldse vaatagi. Minul on praegu süüde õige, aga graafikus läheb juba üle rohelise joone ehk siis too advanced. Proovi süüdet panna nii, et võta ette näitude grupp 004, ühesõnaga see, kust näed ettenähtud ja tegelikku süütenurka. Sama grupi alt on näha ka N108 duty cycle. Rõhutan, et süüte keeramise hetkel peab mootor olema täielikult töösoe, muidu asi ei toimi. Ühesõnaga keera algul pump natuke hilisema poole ja seejärel hakka käimise ajal pumpa varasemaks keerama. Keera varasemaks nii palju, et ettenähtud ja tegelik süütenurk veel ühtiksid ja et duty cycle jõuaks vahemikku 5-7%. Kui hakkab juba alla 5% minema, siis keera uuesti hilisemaks. Miinimum on üldse 4,7%, aga see tähendab, et siis on süüte regullija (sina ütlesid selle kohta ennak), ühel pool lõpus ja aju ei saa enam süüdet vajadusel hilisemaks keerata. Ütleme nii, et kui täielikult töösooja mootoriga on ettenähtud süütenurk 0,9*BTDC, tegelik süütenurk samuti 0,9*BTDC (kraadid ei pruugi muidugi samad olla, mis ütlesin, peaasi, et nad omavahel ühtivad) ja duty cycle 6%, siis on seade ideaalne. Peale seda võid vaadata kuhu kohta langeb täpp graafikus. Kui oled ühele poole saanud, siis anna teada, kuidas sul näitajad jäid, mis häälega käib mootor ja kuidas käivitub :) Ja kui sul meelde jääb, siis vaata, mida näitab töösooja mootoriga grupi 001 all injection quantity. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5 tdi - 1996 - -ivar-
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.2%
- SQL:
53.8%
]