Teema ülevaade |
silversi
|
postitati 30.09.09 19:07 |
Liigutasin andureid ees ja viga kadus.. Ju oligi mingisugune andur kas lahti või lihtsalt [roppus] täis. Valge autoga on niimodi, poleerid
poleerpastaga kevadel ja sügisel. Hoiad korralikult vaha peal, siis pole pesemisel erilist nühkimist ja mustus ka eriti peale ei jää
|
margus
|
postitati 30.09.09 09:43 |
Kahtlusta andurit! Ma eeldan, et kui ABS sees, siis põristab pedaali ja ei saa pidama hästi? Süsteem arvab, et mingi viga sees(nt. ei saa mõnelt
andurilt signaali) ja põristabki nii.
Samas valge auto on ikka valge auto ja minu meelest sobib väga! Kui sa nüüd vaid küljejoone ka ühtlaseks saaksid(stange->karbid->tagastange),
siis on märgatavalt parem.
Ja muide - valge autoga ei ole mingit lapiga jooksmist! tumeda värviga on see jama, et iga tolm ja mustus jääb silma. Valge autoga on ehk tsipa hullem
kui halliga, kuid enda kogemustest ei jää tolm nii väga paistma midagi. Lihtsalt värv ei ole enam päris valge, aga ei midagi hullu
|
silversi
|
postitati 29.09.09 20:30 |
Küsimus suurele ringile. Auto ostes olid pidurikettad kõverad ja väristasid päris korralikult. Tänu sellele lõi abs tule põlema. Nüüd on ees uued
kettad ja asi on sile aga abs sisse lülitades "kaovad pidurid" st et ei lase pidurdada ja hetke pärast lööb abs-i välja. Kellegil miskit ettepanekut
mida kontrollida?
|
Ardo
|
postitati 28.09.09 15:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Aina rohkem 90-eid ilmub Kena aparaat ning muretuid kilomeetreid |
Inimesed on hakanud aru saama, et mis on hea ja ilus.
Mõtlesin korraks enda oma ka korraks valgeks värvida, aga siis ei jõua lapiga ümber auto joosta.
Aga nüüd tuli ikkagi valge isu tagasi, seda iludust vaadates.
Ardo
|
simoQ
|
postitati 28.09.09 14:34 |
Aina rohkem 90-eid ilmub Kena aparaat ning muretuid kilomeetreid
|
silversi
|
postitati 28.09.09 14:09 |
Ei jõudnud nii kiiresti piltidega
|
ZGR
|
postitati 28.09.09 13:47 |
Jälle üks 90 juures . Aga pildid ei teeks paha.
|
silversi
|
postitati 28.09.09 13:40 |
Otsustasin ka mingisuguse jutu kirjutada siia enda esimese AUDI kohta. Ühel augustikuu õhtul käisin sõbral külas ja tuli jutuks, et keegi ei taha tema
autot ära osta. Tema ostis selle auto 2008 a. suure tuhinaga platsipealt, et kui load kätte saab hea sõitu minna. Aeg läks edasi kuid auto seisis ikka
sama õnnetult kodus garaasis ja nüüd kaugemale minek ning garaasi ruumi vaja. Ega siis midagi, võtsin julguse kokku ja pakkusin välja, et lähme
vaatame autot. Vaatamisest sai endale mingi kole pisik külge hangitud ja nii ei jäänudki muud üle kui tuli nädala pärast kodupoole sõita sellega.
Auto oli seisnud garaasis kuid see aastake oli juba piisavalt kahju teinud, akust jooksis vool maha, tuled ei põlenud, suunatuled vilkusid
siis kui ise tahtsid ja nii edasi. Esimene suurema hoopealt pidurdamine oleks mul peaaegu kraavis lõppenud. Pidurikettad olid ees nii kõverad kui
kõverad saavad nad üldse olla ja pidurid tänu sellele samahästi kui puudusid. Sumbutist ajas mingisugust imeliku ollust välja ja vabajooks puudus.
Küljepeegli klaas oli kellegile näppu jäänud, tagaklaasile oli keegi loodusmaali kriipinud võtmega jne.
Sai siis sõidetud tanklasse, lisatud paagitäis bensiin 98 ja kodupoole liikuma hakata. Umbes 30 kilomeetrit sõidetud sai siis hakkas auto
juba teist suhtumist näitama. Autol oli juba norm vabajooks ja auto käis üldse kuidagi vabamalt. Kodus võtsin lahti kõik tuledepistikud, puhastasin,
lasin kontaktipuhastus ainet vahele ja panin kokku tagasi. Ja samal õhtul läks sõit Tartusse. Olles kohale jõudnud avastasin, et udutuli oli oma
klaasi otsutanud ära visata. Tartus vahetasin autol õli ja õlifiltri, panin peale korralikud küünlad, vahetasin piduriklotsid ja kettad. Ülevaatus ka
aastaks tehtud. (Järgmine 09.2010)
Mootoriks on 2,3, 5 käiguline manuaal käigukast ja üherattavedu. Kütust võtab maanteel ca 8l ja linnas ca 10l sajale.
Lisadest on autol kesklukk, ABS, katuseluuk, suusakott, kardin tagaaknal, valuveljed ja mingisugune sportpütt mis teeb üsna soliidset häält.
ja see on velg, mida ma otsin sellele audile. 4x108
|
|