Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 2.6 - 1993 - Kraabits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kraabits[/i] Praegune visioon oleks mõlemad katalüsaatorihakatised sealt vahelt ära visata ja otsetoruga asendada. Kõlab mõistlikult ? [/quote] Kui oled ülevaatuse onu rollis, siis mitte. Kui juba tegemiseks läheb, siis viiks näiteks mootori torud varem kokku ja paneks ühe metallkärjega KATi vahele. Hilisematel mudelitel on ka varem mootori torud omavahel kokku viidud ja ühe katalüsaatoriga hakkama saadud, ise kasutaks sellist varianti, kui juba ehitamiseks läheb. Jõu või kiirenduse osas pole vahet, kas on tühjad KATid või mitte, lihtsalt ühel juhul on ülevaatusega vähe muretum. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 2.6 - 1993 - Kraabits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]