Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Kakleme siis selle kastiga, täna paistab kas kast saab lõpuks ka kokku või mis värk on :S. Teine probleem on laagritga: esi ratta laager on 4x108 rummul mõõduga 75mm välis ja 39 sise aga 5x112 rummu mõõt on 42mm . Seega oleks tarvis laagrit mõõduga 75 mm välis 42 mm sise. Eks siis peab forsist otsima minema ilmselt. Kuigi balti laagris näiteks kataloog laagri mõõte ei näidanud ja sama jama oli ka varsonis. Hetkel nillin ka s2 rooli latti mis keerab kiiremini ühest otsast teise. Muidu siin on ka tehtud seda et on lihtsalt lühemaks need püstaku hoovad pole kül asi mida tahaksin tegema hakata aga kiiret rooli tahaks kül 1.5 pööret oleks normaalne. naguniii üle 100 ei sõida maanteel ja rajalgi ei lähe kiirus palju kiiremaks seega peab rool olema kiire. Sai siis härra timo käest ka omale püstakud sebitud nüüd uuema 90a auto püstakud. et siis saab 5x112 peale üle minna. S2 käändmikest jäin ilma need müüdi ära. Hetkel veel plaanis upgrade´ida pidurid 276mm 2 kolbiga süsteemile ja pakuti ka zimmermani puuritud kettaid koos ferrodo siniste kolotsidega. Millelle plaanin käpa peale panna. Kui jaksan ennast lõpuks sundida siis ikka plaan ka mingi aeg uuesti kõik lahti võtta et silla talad liivapritsi viia ja tsink plus värv teha neile aga see tulevikumuusika. teoorias kui liikuma saab siis peaks hoopis coupe vastu vahetama mingi aeg. Niih sai siis nüüd natuke targemaks. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=57489&page=1&highlight=#pid339282 Tänu härra timmule ja umbes 40 minutile etkas surfimisele saime teada et taga on b3l 75.07mm ( see 0.7mm on mõtetu mõõt nagu selgus tootjad teevad 75mm kataloogi järgi vähemalt) laagrid ja ava laagril on 42mm ehk siis sama mis 5x112l seega taha peaksid asjad minema bolt on sama laagri sisse lausa. Jhul kui saab rummu kätte 87a b3l on esi ratta laager 68, .. mm mingi väärakas mõõt aga alates 88A tuli kas 82 või 75mm välis mõõt. Kusjuures mõlemad sobivad 5x112le ühel juhul on tegu vana audi 100 lagriga 5x112 teisel juhul uuema audi 100 laagriga alates 88a ja 82mm välis mõõduga. Kusjuures 80st räkides muutub ka käändmik ja püstak koos sellega alates 88A enne 88 on ta ühes tükis peale seda on püstak 2 poldiga käändmiku küljes ja 1 poldiga läbi amordi kere küljes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.6%
- SQL:
52.4%
]