Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] VW on praegu tootmises igapäeva autod 1.4l 125kw turbo ja kompressor tehasest peal järjest. Süsteemi suuri eripära on, et kompressor lükkab turbole külma kotta juba rõhuga õhu ette, et turbo kiiremini pöörde läheks (saab paigaldada ka suurem turbo!) ja peale 3500 pööret lülitatakse kompressor tagant ära. Kuida siis õhk kätte saadakse ma paraku ei tea ilmselt on seal ümber lülituse jaoks klapid. eks kiibitsema saab ikka tulla, minuga on see jama, et mul 2he põngerja ja töö kõrvalt vähe aega reaalselt ehitada. Idee ja varustuse saan kokku, aga tegemiseni jõudmisega läheb raskeks. Loodan siiski enne jõulu asja käima saada see aasta aga näis kuida läheb. Nädalavahetusel hakatakse torsenit panema kasti sisse. Turbot mina sinna ei taha mulle piisab heatonist usun, et sealt tuleb piisavalt. Jah ka sellel m64 mis seal pildil on on sidur ameeriklased seda ei kasuta. Mersul lülitakse tühikäigul laadur välja. Aga sidur tõstab asja efektiivsust kuna tühikäigul õhku ringi pumbates pidada kompressor väga palju sooja tootma. Seda loen ühest toredast raamtust torbocharging performace handbook asja nimi :D Eatoni hüüdnimi usas on heaton ja seda just sellepärast et ta toodab niipalju sooja õhku. Ahjaa ja ameerklased ei armasta intercoolereid eriti. VWvortexis on palju nede kohta juttu ja swappidest vw audi mootoritele. To: joel, ma ei julge öelda mis hinnaga see eaton mul koju kätte tuli, selle raha eest automaailmas tavaliselt ei saa isegi peksa. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.2%
- SQL:
56.8%
]