Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] [quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] Keegi teema alguses mainis et jätta nii turbo kui ka kompressor...ka see on täiesti tehtav, ning isegi tehtud maailmas (väike ca 2.0 töömaht ja suur turbo, kompressor lisatud alumise otsa ja turbo kiirema spool-up-i jaoks) ainult et siis peab olema väga õigesti valitud (vastavalt mootori väände graafikule ja veel 100-le asjale) kompressor/rihmaratas. Ja siis tuleb jällegi see magnet sidur appi, mis mingil pöördel (näiteks 4000rpm) lahutab kompressori järelt ära, ning turbo "võtab üle" laadimise. Selle ülemineku sujuvaks lihvimine on muidugi progeaju ja üleüldse süsteemi seadistajal paras peavalu.[/quote]lisan siia juurde, et näiteks Volkswagen kasutab sellist süsteemi oma 1.4TSI mootori juures. kompressor veab kuni 3000 pöördeni, ning pärast seda võtab turbo puhumise üle. sain Sirocco 1.4TSI+manuaalkast kompotiga ükspäeva sõita, ning vapustavalt hea mootor on sellise töömahu kohta(kui valida kas 2.0TST+DSG automaat või 1.4TSI+manuaal, siis 1.4TSI-ga on roppu lõbusam sõita) kuulsaim turbo+kompressor on vast Lancia Delta S4, mille 1.8 puhus välja 550hj vabandust teema reostamise pärast, kui staffi/Samzik-ut häirib, siis kustutada [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.1%
- SQL:
64.9%
]