Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] [quote][i]Algselt postitas: OnuJack[/i] Kas see peab paika ka magnetsiduriga kompressorite osas? Tean, et osadel on nii, et kompressori võtab taha kui magnetsidur aktiveerida... Enne seda jookseb nagu iga teine rullik... [/quote] Ma olen 100% kindel, et selle projektika väntvõlli ja kompressori rootori vahel ei saa mingit magnetsidurit olema! :D [/quote] Kõik mersud kasutavad kompressori sisse-väljalülitamiseks nn magnet sidurit. [url=http://hotimg25.fotki.com/p/a/90_190/173_127/DSC09952.jpg]Näiteks see pilt[/url] Parempoolne kompressor on suure tõenäosusega mõne mb pealt, ning see äralõigatud juhe, mis rihmaratta juurest jookseb, ongi magnet siduri lülituse toide, või kuidas iganes seda keegi nimetab. Mul hetkel garaazis üks mb C32 Amg mootor (3.2 v6 kompressor), millel siis lysholm tüüpi kompressor peal ja näiteks tühikäigul/light loadi-i alas pole üldse sellel autol kompressor järgi. Keegi teema alguses mainis et jätta nii turbo kui ka kompressor...ka see on täiesti tehtav, ning isegi tehtud maailmas (väike ca 2.0 töömaht ja suur turbo, kompressor lisatud alumise otsa ja turbo kiirema spool-up-i jaoks) ainult et siis peab olema väga õigesti valitud (vastavalt mootori väände graafikule ja veel 100-le asjale) kompressor/rihmaratas. Ja siis tuleb jällegi see magnet sidur appi, mis mingil pöördel (näiteks 4000rpm) lahutab kompressori järelt ära, ning turbo "võtab üle" laadimise. Selle ülemineku sujuvaks lihvimine on muidugi progeaju ja üleüldse süsteemi seadistajal paras peavalu. Igaljuhul edu projektiga, midagi omapärast, jälgin huviga ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.3%
- SQL:
65.7%
]