Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Idee on asjalik ja huvitav... No tegelikult igasuguste turbokompressorite teooriate kohaselt loetakse turbokompressori turbiini ringiajamiseks kuluvat energiat, vänntvõllilt,nulli-lähedaseks( ei räägi suurtest laaderõhkudest, suurtest pööretest). Mahtkompressori ringiajamiseks kuluv energia võetakse ju otse väntvõllilt ja seega on ka see otsene kadu. Reeglina siiski kasutavad mahtkompressorit suurema kubatuuriga mootorid, milliste moment väntvõllil üsna suur. Pisikestele mootoritele mõjub igasugune lisakoormus väntvõllile halvasti. Mõne 1.6 motoga tunned selgelt, kuda kliimakompressori sisselülimisel "pool jõudu ära kaob" Turbomasinate puhul ei saa me otseselt hilist ärkamist turbo süüks ajada. Surveaste, süüde, klapiajastus on süsteemi toimimse huvides muudetud. Teatavasti saab ka vabalthingvale turbo külge kruvida ning toreetiliselt ei tohiks alumine ots sugugi viletsam olla kui ilma turbota(juhul kui ei kasutata nn.resonants ülelaadimist). Projekt oleks eriti põnev kui otsida näit. Audi v8 mootor ja sinna kompressor ning siis b3-le vahele. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro projektikas - 1986 - Projektil uus omanik.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]