Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
SalmI

 postitati 16.04.19 07:06
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785


Tore.
mkb

 postitati 15.03.19 17:27
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785
arvo92

 postitati 15.03.19 15:37
Eks mitut masinat korraga üleval hoida on keeruline, kui vanad ja nõuavad isiklikku tähelepanu. Loodan, et Škoda on ikka võimalik selliseks saada, et ühel hetkel saad ka sõita ja mitte parandada. C4 2.5tdi puhul vähemalt minu enda ja tutvusringkonna kogemus kinnitab, et kui on enamvähem joonel, siis tee äärde naljalt ei jäta ja väga odav pidada nii kütusekulult kui juppidelt. C4 oleks vähemalt saanud ühel hetkel sellesse faasi, iseasi, millal see oleks sulle kätte jõudnud. Loodan Škodaga parimat!
SalmI

 postitati 15.03.19 15:30
kahjuks läheb antud isend müüki kuna sai soetatud skoda raipe mis nurub rohkem remonti kui Audi
SalmI

 postitati 28.01.19 09:25
Nii masin nüüd seisab, kuna kummaliselt kadus eelsüütel toide, lisaks osad kaitsmed põlevad kummaliselt hetkel. Lisaks üks viimaselajal raskesti käivitamise mure samuti tuli välja, paagist kütusevõtul toru ikka korralikul mõranenud. Lisaks süüde väljas on ikka korralik tarbimine järgi, ehk siis kuskil keegi lühises.
SalmI

 postitati 13.01.19 21:03
Kevadeks kõik uksed küljest vist mädanenud.
ABS mitte töötsmise probleem ka leitus, ühe absi anduri juhe puruks. Lisaks ei saa jagu siiani kliima murest, ei suuda asi ennast kontrollida. On kaks reziimi, kas sügavkülm või põrgu kuumus. Lisaks ei suuda ikka kliima õhku juhtida. Hetkel ei ole kindel, kas antud masin maha kanda lõpuks või hakata korralikuks masinaks vorpima.
SalmI

 postitati 15.11.18 19:28
Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92
Sulle vist meeldibki selliseid võtta, millest lõpuks vähe esialgsest masinast alles jääb. Eks tundub, et hind on korrellatsioonis seisukorraga sest kui kõik uksed vaja vahetada ja kapott kah, siis saad täis ülevärvi lõpuks ette võtta koos keretöödega. Saab lõbus olema, jõudu ja jaksu!


Kui võtaks korraliku hakkaks igav, tehniliselt masin õnneks üllatavalt heas seisukorras.
arvo92

 postitati 05.11.18 14:43
Sulle vist meeldibki selliseid võtta, millest lõpuks vähe esialgsest masinast alles jääb. Eks tundub, et hind on korrellatsioonis seisukorraga sest kui kõik uksed vaja vahetada ja kapott kah, siis saad täis ülevärvi lõpuks ette võtta koos keretöödega. Saab lõbus olema, jõudu ja jaksu!
SalmI

 postitati 05.11.18 13:16
Nüüd jõudnud natuke torkida ja vaja mootori ruumis korda luua.

Rihmad vajavad vahetust, genekas kontrollida, geneka rihma pinguti rullik vajab vahetust ja alumine rihmaratas.

Kevadel vaja nina sirgeks saada, kuna saanud masin mingiaeg pihta kellegi või millegiga. Aga ega sellega ei piirdu, ainult üks uks kõlbab säilitamiseks teised korralikult pahteldatud ja roostes. Tuleb kriitilise pilguga ka luuk üle vaadata kas sellel sügavat mõtet midagi teha, kapott tuleb nii kui nii uus ette sobitada kuna see korralikult ära pläkerdatud ja kõver.

Lisaks kogu vaakumsüsteemi voolikud tahavad vahetust nii kesklukul kui ka mootoriruumis, see räsitud kuidagi. Lisaks tuleb uurida mis lahti turbo radikaga, kuna sinna minev mingi peenem voolik lõppeb kuidagi väga vara ära. Aga no mida tahta Audist mille eest sai välja käidud 350€:D
SalmI

 postitati 15.10.18 13:46
Huvitav avastus, üks N75 klapist tulev eeldan, et vaakmuvoolik lõppeb lihtsalt ära, ilma et oleks näha kus teinepool ühenduks. lisan illustreeriva pildi, mida mõtlen.

https://www.upload.ee/thumb/9070647/Inkedsprzedam-silnik-audi-100-c4-25-tdi-rzedowka-115-podlaskie-augustow-481816620_LIsd.jpg
SalmI

 postitati 14.10.18 20:49
Hetkel juba omajagu seiklusi olnud antud masinaga, kuna väga nukras seisus sai ostetud. Vahetatud juba kellablokk, sai lastud pidurid korda teha ( hullult käkerdatud ja siiani ei ole asi hea aga vähemalt ülevaatuselt sain üli napilt nendega läbi). Lisaks starteri juhe kohe tahab vist pulli teha ehk siis süüdata auto, kuna geeniused pannud selle metalltoru sisse ja sillatala ette. Lisaks kliimas kõik klapid kinni/mootorid surnud. Reedel oli uus huvitav viga juures juba ehk siis MAP sensor erroris, täna kadus masinal kiirendus, meenutab nüüd mu sigarit :D
Varsti ka pildid ennem kui hakkan roostetõrjet tegema.
SalmI

 postitati 03.10.18 19:45
Sai astutud samm edasi ja siis soetatud c4 100 .
sünnikoht: Neckar-Zulma Germany
seerianumber: 72069
X0A = National sales program Germany
M4A = 5-cyl. turbo diesel engine 2.5 L/84 kW open-loop catalytic converter base engine is T4E
1N1 = Power steering
AUB = code not found :-(
SRN = code not found :-(
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
Q1A = Standard front seats
6TB = Right exterior mirror: electrically adjustable, convex
1KD = Disc brakes, rear
C4A = Alloy wheels 9J x 18
6VA = Without side window aperture in load compartment, center left
001 = code not found :-(
1LA = Disc brakes, front
G0C = 5-speed manual transmission
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
T4E = 5-cylinder diesel engine 2.5 L unit 046.B
8AD = Radio "gamma"
3FA = Without roof insert (standard roof)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
8GD = Alternator 90A
3YB = Door pockets, front
J1A = Battery 380 A (64 Ah)
2PQ = Steering wheel for air bag system
3S2 = Black roof rails
8FA = Without second battery
1BA = Standard suspension/shock absorption

Pildid
https://www.upload.ee/thumb/9132639/IMG_20181030_114845.jpg https://www.upload.ee/thumb/9132655/IMG_20181030_114852.jpg https://www.upload.ee/thumb/9132658/IMG_20181030_114859.jpg
https://www.upload.ee/thumb/9132660/IMG_20181030_115104.jpg https://www.upload.ee/thumb/9132665/IMG_20181030_115201.jpg

Asjad mis vaja lahendada/vahetada/teha:

-Juhtmestik autol korda, igal pool veetud mingid arusaamatud kaablid.
-Starteri juhe vahetada, kaitse mis sillatalapeal saanud tõsiselt muljuda
-Luuk paika saada ja korralikult käima. korras
-Ei tööta tagumine kojamees korralikult korras
-Esituled ära puhastada korras
-Spidomeeter vajab vahetmasit, keegi tark õra rikkunud selle suure kerimisega korras
-Kliima õhu juhtimine korda teha.
-Pagasiruum vajab taastamist, ehk siis uus vaip
-Kerel panna roostele pidur peale ja hakata värvi parandama. peaegu
-Leida kõik uued uksed
-Esiklaas vajab vahetust
-Leida puuduvad plastikud ja detailid.
-Tagumise tõstekoht korralikult kõver, ehk saab midagi ette võtta.
-Uus esimene stange
-põhja kaitse uus leida ja paigaldada.
-Põhja alt puuduvad detailid asendada.
-ABS juhtmestik korda.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.2% - SQL: 42.8%]