Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi a6 c5 1,9tdi 96kw - 2002 - kuno666. MÜÜDUD!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] [/quote]Ma ei saa lihtsalt sellest 1.9TDI vaimustusest aru. Oleks tegemist siis 81kw pommikindla mootoriga, et seda jumaldada ja taevani kiita, aga ei, juttu ju PD mootorist, mis ei ole etem, kui nii nimetatud hitler. Mõlemil omad kulukad kiiksud. Panna see veel kuhugi, kuhu see ei ole mõeldud... Saaks aru, kui paneks ebaproportsionaalselt suure/võimsa mootori väikse kere peale, et luua "hunt lambanahas", aga vastupidi, toppida mingi R4 traktor kuhugi "hundi" nahka, milleks? Tegid postituse foorumisse, siis pead leppima ka sellega, et kõik ei kiida takka igale ideele ja võib ka tulla kriitikat. ;) [/quote] Ma ei saa jällegi aru sellest 1,9 81kw haipimisest. Esiteks on tegemist vanakooliga . Hääl ja minek on ikka väga erinevad. Ma ei näe 81kw mitte õhtki plussi endajaoks ,et peaks selle panema. Sinupuhul kehtibki see reegele, et "teen järeldused külajuttude põhjal". Ma saan aru kui sa oleks mingi remondikoha peamehaanik kes on aastaid neid 3 mootorit teinud ja siis tuled sellist juttu ajama. Sellisejuhul oleks see aksepteeritav aga niisama lampi no kuule. See ,et sul isal passat selle pd mootoriga on ei ole nüüd küll mingi näitaja. Hitlerit veel siia võrdlusse tuua on ka ikka omaette teema. Esiteks katsu leida turult korralik hitler mis ei vajaks kohe nukkade vahetust. Kui võrrelda pd ja hitlerit siis on pd kasuks nuka hind millele sa ilmselt järgmisena vihjaks. Nukk koos juppidega tuli mulle 220e. Hitleri samad asjad on vähemalt poole kallimad kokku. Pd pihusteid ei karda. Neid on saada 60e tk ja samuti ei ole nende otsad jms mingi kallis lõbu. Kui nukk korras siis ei juhtu nende pihustitega ka midagi. V6 kahjuks on veel ksp mis on väga paljudel probleemiks. Järgmiseks on nende rihmavahetus täielikult pd kasuks . Pd läks mul kõik kokku 140e. V6 puhul alla 300 ei saa midagi tehtud. Kütusekulu on ka vabalt pd kasuks. Mineku poolest pole ükski hitler jätnud mulle seda muljet, et vot seda tahaks. Hetkel on olemas kodus ka 170 000ls audi a6 c5 2,5tdi esivedu ja 6k . Täiesti stock ja no ei liigu see nüüd küll nii hästi, et võtaks v6 omale. Meil peres on selle sama pd mootoriga seat juba üle 10a olnud ja selle ajajooksul on vahetatud nukk kuna läks"sport" nukk peale, pihustiotsad suuremad ja turbo . Enda a6 mul pole selle aasta jooksul mootoriga mitte ühtegi probleemi olnud. Samuti on kasutaja Leht endine a4 1,9tdi q siiamaani olnud ühegi mootori probleemita. Talvel sain sellega proovida lumes mütata ka ja 4 kesi autos jõudis see väga hästi ennast liigutada külgees ilma ,et mootorist väheks jääks. Minuteada seal ei tohiks chipi olla aga vb eksin. Võrdluseks võin tuua b6 2 hitlerit millest üks oli vanakooli 132 ja teine uuem 2004a isend. Esimesel neist olid koguaeg mingid anomaaliad ja küll viskas nookureid vahelt ikka ja jälle ja teisel olid kütusepumbaga probleemid. Seega on minujaoks see pd vägahea mootor. Tõsi v6 hääl on kõvasti parem. Mul ei ole vaja kellegile esineda, et peaks tegema lammas hundinahas või hunt lambanahas variandi. Ma võin julgelt väita, et 95% inimestest ei tee vahet nüüd kas on see 4,2 a6 või 1,9 a6. Ainus vahe neil on laiad koopad mis siis on 4,2 olemas. Kes oskab vaadata tunneb esistange udukate järgi ka ära, et tegemist on v8 isendiga. Seega poleks siin mitte mingit kaotust autopuhul mida saaks nimetada pensioni fondiks vms. Ma saan aru kui võtaks c5 rs6 või b5 rs4 ja paneks sinna 1,9 peale, et see oleks koht kus võiks sõna võtta aga mingi tavalise a6 millel nagunii turgu pole vot sellest ma aru ei saa. Vaata näiteks kui palju maksava a6 4,2 ja kuipalju a6 1,9 96kw baltikumis. Kui see 1,9 nii sitt oleks siis poleks ka neil turgu aga ometi on 2 a jooksul mis olen neid jälgind läinud kõik 1,9 96kw q 4000+ euri loetud päevadega. Aga see selleks sinupuhul on see, et otsin teemat kus saaks särada ja hakkan huupi laduma. Aa mingi vend teeb suure mootoriga isendi diisliks "yess kirjutan kohe, et jobu mida sa teed" siis tullakse ja kummardatakse mind ja saan foorumi legendiks. Üldiselt on foorum tõesti oma arvamuse jagamiseks aga kuskilt jookseb ka piir. Sellepärast ongi see foorum juba enamus rahvajaoks mõttetuks läinud, et sinusugused omastarust mega kriitikud tulevad teiste ideid ja töid maha laitma. Vägapalju olen kuulnud juba väljastpoolt foorumit rahvalt ,et krt see audiklubi täis lamp midagi küsida ei saa kohe tullakse mölisema . Samamoodi on kadunud huvitavad teemad kuna ainuke asi mis siin foorumis tuleb on kas hala kui halb on kellegi idee või miks on kirjastiil selline ja paneme sulle musta lamba märgi külge. Üldiselt olen sellega kõik öelnud mis vaja oli ja see, et kellegile see idee ei meeldi ei tähenda seda ,et ma seda ei teostaks. Samuti ma ei viitsi siin sinuga Härra Rix enam edasi jahuda sest see ei vii mitte millegini ja tegemist on siiski vana auto teemaga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi a6 c5 1,9tdi 96kw - 2002 - kuno666. MÜÜDUD!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
50.7%
- SQL:
49.3%
]