Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Polegi üle aasta midagi kirjutanud, kuid parandaks selle vea. Kevadel hakkas kummitama imelik lagin mis kadus kui siduri pedaal sai alla vajutatud. Ühesõnaga mootor tuli maha ning viga oli sidurikettas, mille nuut oli ketta küljest sisuliselt lahti. Too oli ilmselt sodiks lagunenud väntvõlli laagri tagajärg, kuna see võimaldas kasti võllil seal liiga palju liikuda. Tagasi läks kahemassilise hoorattaga, et oleks vähe pehmem. Vasak esimene rattalaager sai ka vahetatud, kuna tegi julma urinat. Esimesed rehvid sai ka vahetatud uute vastu, kuna eelmised olid lihtsalt otsa saanud. Nüüd vaja talvel tagumised ka juurde vaadata, kuna üks neist läks paar nädalat enne garaa˛i minekut katki. Mingi hetk jõudsin külge keerata ka bägiga S-rooli, mis oli aasta pagassis kaasa reisinud. Rool siis selline nagu esimese otsa A4 b5 ja A6 c4. Lõpuks sai ka eelmisel aastal varutud kraam külge pandud. Õõtsade vahetus tuli peale väga äkiliselt, kuna parempoolne plekist õõts murdus poe eest tagurdades pooleks ehk murdus tagumise puksi juurest. Veider oli see, et mäda ta polnud, seega võib-olla pukse vahetades liigselt väntsutatud. Hea muidugi et hoo pealt ei juhtunud. Samas piisas ka sellest vaiksest liikumisest et lõhkuda sisemine pooltelje ots. Ostsin uue tripoidi koos korpusega ja sain jonksu. G60 sadulad panin külge koos uute S2 ketaste ja klotsidega. Pidurdab niiet vähe pole. Taha oleks ka vaja ikkagi kuidagi suurem ketas timmida, et visuaal parem oleks. [url=https://www.upload.ee/image/10624617/IMG_20191019_180547.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/10624617/IMG_20191019_180547.jpg[/img][/url] Strutbar on veel paigaldamata, kuna hetkel aku seal ees. Kui teise mootorini jõuan siis tuleb aku nagunii eest ära koristada. Lõpetuseks lisaks ka mõne pildi: [url=https://www.upload.ee/image/10625713/20180910_191232.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/10625713/20180910_191232.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/10625714/20180910_191347.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/10625714/20180910_191347.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]