Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 19513)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 12.08.17 21:26 Tsiteeri
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks



Ei teagi nüüd kust otsast alustada. See soov või tahe sellist autot omada tekkis eelmine kevad, kui hoovi veeres ümberehitusele üks 97nda aasta Cabrio, millele sai kuuga 1.8T peale pandud ning pärast veel nädalake ka seda testitud. Just see nädal jättis niivõrd kustumatu mälestuse, et pärast auto üle andmist jäi miski kripeldama. Nii sai siis aeg-ajalt hakatud vaatama, et mida ja mis hinnaga pakutakse. Vaatasin reeglina vaid neid, mil oli el.katus, sest see on kõige kallim lisa ise paigaldada. Jaa kuna sellised maksid üldiselt 4000 ja üles siis selliseks unistamiseks see vaatamine tavaliselt kujunes.

Umbes kaks nädalat tagasi aga tägiti mind facebookis ühe kuulutuse alla, kus oli müügiks täislisadega Cabrio ülihea hinnaga. Esimese hooga vaatasin, et kõik asjad nagu olemas aga mootoriks diisel. Järgmiseks päevaks olin diisli foobiast üle saanud ning otsustasin helistada, aga telefon oli väljas. Kuna järgmiseks päevaks oli hind ka juba imeodav, siis arvasin et ju müüdud ka juba. Igaks juhuks kirjutasin ka veel läbi fb ning hakkasin uurima mida veel selle raha eest saab. Silma jäi siis üks ABK mootoriga Cabrio Paidest, piltidelt maasikas, kohapeal pärast välist vaatlust ja proovisõitu selgus et täielik räim. Nukralt minema lonkides avastasin telefonist, et oli saabunud kiri et teine auto on alles. Tõmbasin kohe kõne peale ning panime sealt edasi Tallinna poole ajama. Kohale jõudes oli esimesest silmapilgust selge, et see ongi see unistuste auto. Umbes pool aastat tagasi nägin ka unes, et mul on just selline lillat värvi Cabrio ning siis oli selge, et ju see auto mind seal ootab :)

https://www.upload.ee/thumb/7339611/20170730_150726__1_.jpg

Proovisõit oli huvitav, sest elus esimest korda sõitsin diisel Audiga. Katus maas sõites selgus et see diisel on päris vaikne ning mingit diisli haisu sisse ei aja. Nipet-näpet nokkimist leidus, aga kuna kõik elutähtis töötas ja auto oli 2x odavam kui teised sellise varustusega ning hammasrihma vahetus oli samuti juba tehtud, siis sai käed löödud ning kodu poole sõidetud. Kohale jõudes läks ilm ka suviseks ning sai katus all lihtsalt linnapeal tiirutatud ja nauditud.

https://www.upload.ee/thumb/7339610/20170730_174805-1__1_.jpg

Järgmine päev läksin üv punktist läbi ja lasin uurida, et mis seisus veermik ja pidurid. Viimased olid täiesti eeskujulikud, aga veermikus tuvastati et üks amordipadi läbi ja amort samuti. Pärast nende vahetust kadus ära ka rõve kiskumine mis kiirendamisega kaasnes. Sealt edasi järgmisel päeval läksin maanteametisse autot ette näitama. Klõpsiti hunnik pilte ning pärast 20min vaikuses istumist öeldi, et tule siis tagasi kui esiklaas vahetatud (klaasis oli pragu). Kaks päeva hiljem sai klaas vahetatud ning pärast seda sain ka kohalikud numbrid külge.

https://www.upload.ee/thumb/7339418/20170803_201326.jpg

Nüüd kus kõik asjad sai just väikese puhkuse ajaks tehtud, otsustasime selle autoga saartele minna. Sõidetud sai nii asfaldit kui kruusa ning neis istmetes oli ülimalt mugav ning olematu kütusekulu tõi vaid muige näole. Aga paraku sai kogu üritus päris korraliku tagasilöögi, sest 20km enne Kuressaaret jooksis käigukast maanteel kokku. Selleks hetkeks olin selle autoga 910km sõitnud. Kõigepealt käis 90ga sõites üks suur jõnks läbi, 500m hiljem järgmine ning hoogu maha lastes poos lõpuks nii kinni et lohises risti teeäärde. Kuidagi siduriga jaurates sain auto teega paraleelseks ning hakkasin siis uurima, et kas kangi alune munak sai otsa või mis värk on. Lahti võttes selgus, et seal osakonnas oli kõik terve. Sidurit all hoides mootor töötas, lahti lastes suri välja. Kang tundus käega katsudes neutraalis olevat ehk käis suht lõdvalt igale poole. Kuna muud üle ei jäänud, siis tuli kodutee treila peal läbida. Treilale tõmmates oli viga juba aimatav, sest endiselt lohistas ratast kuigi sidur oli all ehk siis käigukast oli otsad andnud. Maha saamine oli samuti jube nusperdamine, sest auto ju ei liikunud. Too päev oli üldse kuidagi must päev masinapargile, sest vend käis Competitioniga puid vedamas ning sel otsustas turbo ja ploki vaheline jahutuslõdvik lahkuda ning see auto seisab siiani aiaääres ja ootab oma aega.
Igatahes kui kastist õli väljas oli ajasin sealt näpu sisse ja tundsin suuri raua tükke ning osa pisemaid tuli välja ka koos õliga. Neljapäev peale tööd võtsin kasti alt ära ja tõmbasin lahti. Lahkunuks oli sünkro ning seega oli kaks käiku korraga sees.

https://www.upload.ee/thumb/7339462/20771794_1234216573355157_1767171410_o.jpg

Reede hommikul tõmbasin 1,5 tunniga b5 diisli alt kasti ära ning õhtuks oli kast Cabrio all ning sai taas liikuda. Nüüdseks 1000km täis ning tänase lämbe ilmaga oli ikka eriti mõnus lahtise katusega sõita :cool:

Autoga seotud kulutused:
*Auto 1900€
*Esiklaas koos vahetusega 190€
*Arvele võtmine ja numbrid 192€
*Uued amordipadjad koos tugilaagritega, Lemf - 20€
*Käigukangi munakas, Topran - 10€
*Treila tripp Kuresaarest koju - 200€
*Pihusti tihendid - 4€

Varustus ja lisad:
*4x el.aken
*El. katus
*Konditsioneer
*Püsikas
*2x istmesoojendused
*2x el.istmed kõrgete peatugedega
*Luuptuled
*2x airbag
*Facelift sisu

Tegemist vajavad asjad:
*Pagasiluugi lukk katki - Tehtud, asemele sobis sedaani oma
*Kesklukk ei tööta
*Antenn ei tõuse välja tiiva seest
*Tagaklaas on pooleldi läbipaistmatu ehk tuleb vahetada
*Tagaluugi lisapiduri tuli vahetada terve vastu, praeguses pragu

Kui oled jõudnud kogu eluloo ja sekeldused läbi lugeda, siis nüüd tuleb hulga pilte :)

https://www.upload.ee/thumb/7339568/20170807_134332.jpg https://www.upload.ee/thumb/7339569/20170807_134319.jpg
https://www.upload.ee/thumb/7339640/20170807_184811_HDR__1_.jpg https://www.upload.ee/thumb/7339580/20170807_184748.jpg
https://www.upload.ee/thumb/7339581/20170807_184824.jpg https://www.upload.ee/thumb/7339583/20170807_184755.jpg
https://www.upload.ee/thumb/7339631/20170731_210532.jpg https://www.upload.ee/thumb/7339632/20170806_204655.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 12.08.17 22:04 Tsiteeri


Kahju jh , et trip niimoodi lõppes, auto ise kena, cabriot võiks omada küll :cool:
Vedrustust oled vaadanud? Originaal? Tundub kuidagi madalam kui nad tavaliselt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 12.08.17 22:15 Tsiteeri


Midagi põnevat ka ette võtad?
Parem mootor? :)


Aga jõudu ikka ;)



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 12.08.17 23:30 Tsiteeri


Mul diisel cabrio istub ka madalamal kui tavalised bensukad mida omanud olen. Tavalisest B4 on ta ikka tüki jagu madalam. Kui sul pagasi lukk ei töötanud koos kesklukuga, siis ei tohiks ka EL katus töötada? Kuna el katust alla lastes lukustab automaatselt pagassi ära või sul see kuidagi teistmoodi lahendatud?
Edit: mul vist pakkuda tagumine luugisisene pidurituli. Küll tuhmunud kuid lihvimisega saab ilmselt asja. Ostsin endale uue ebay kaudu, oli päris kirves väikse plastiku eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 13.08.17 09:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Kahju jh , et trip niimoodi lõppes, auto ise kena, cabriot võiks omada küll :cool:
Vedrustust oled vaadanud? Originaal? Tundub kuidagi madalam kui nad tavaliselt on.

Ees patju ja amorte vahetades nägin vedrudel vaid värvitäppe, seega võimalik et mingi tehase madaldus. Selle lisakulutuse eest mis tekkis oleks saanud lubada uue tagaklaasi ja midagi veel, aga jah läks nii.
Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Midagi põnevat ka ette võtad?
Parem mootor? :)


Aga jõudu ikka ;)



SalmA

Lisakellad ja kompuutri võiks peale panna. Samas viimast pole isegi Competitioni jaoks terve ekraaniga leidnud, sest kõigil kristall laiali valgunud nagu mul. Muus osas nagu polegi midagi näppida.
Mootori osas on mõtteks 1.8t, mis mul ka täitsa olemas, kuid selle hooaja sõidab ikka nii ära nagu on. Välistatud pole ka diisli chippimine ja näppimine. Eks paistab mis talvel otsustan.
Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Mul diisel cabrio istub ka madalamal kui tavalised bensukad mida omanud olen. Tavalisest B4 on ta ikka tüki jagu madalam. Kui sul pagasi lukk ei töötanud koos kesklukuga, siis ei tohiks ka EL katus töötada? Kuna el katust alla lastes lukustab automaatselt pagassi ära või sul see kuidagi teistmoodi lahendatud?
Edit: mul vist pakkuda tagumine luugisisene pidurituli. Küll tuhmunud kuid lihvimisega saab ilmselt asja. Ostsin endale uue ebay kaudu, oli päris kirves väikse plastiku eest.

See pagasiluku teema ilmselt selgitab et miks ma ükskord katust peale ei saanud. Mul oli lukk võtmest lahti keeratud, muidu on mul ta võtmest kinni keeratud ning katus töötab ilusti. Ma tule osas mõtlen ja annan teada kui soovi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 13.08.17 11:41 Tsiteeri


Aii krt. Oleks hiiumaal läinud, oleks sulle kuurist mõne sobiva kasti asemele nuputanud :)

Lives nähtud ja täitsa kena masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
UncleOvi
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

postitati 14.08.17 15:18 Tsiteeri


Tagaklaasiga ehk sellest videost abi :)
https://youtu.be/vmrKCKXx9FM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 14.08.17 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ki
Aii krt. Oleks hiiumaal läinud, oleks sulle kuurist mõne sobiva kasti asemele nuputanud :)

Lives nähtud ja täitsa kena masin.

Seekord läks sedamoodi, aga vähemalt sain Hiiumaa läbi sõita :)
Tsitaat:
Algselt postitas: UncleOvi
Tagaklaasiga ehk sellest videost abi :)
https://youtu.be/vmrKCKXx9FM

Peab vabal päeval proovima akna küürimist, sest ausalt öelda arvasin et aitab vaid vahetus.

Vahepeal meenus, et esimese nädala jooksul sai ka pihusti tihendid vahetatud. Kartsin et tegu pikema tööga, noo ikkagi esimene diisel, aga sain täitsa veerand tunniga tehtud. Põhjus miks vahetasin seisnes selles, et mootor hakkas jube valjut häält tegema ehk lõi siis ühe tihendi vahelt läbi.

Kuna compit nii pea enam sõitma ei saa, siis mõtlesin et peaks Cabriole avandist üle jäänud 5x112 jupid külge kruvima ja sealt alt Avused kasutusele võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.08.17 07:05 Tsiteeri


Kui antenn on originaal, siis põhiliselt kulub seal sees hammasratas ära, kuid seda ei toodeta enam.
Siis kõriseb tühja. Kui leiad kellegi kes neid 3d prindiks siis võid mulle ka öelda. :D

https://www.audiworld.com/forums/attachments/audi-90-80-coupe-quattro-cabriolet-22/8307d1270248623-98-cabriolet-power-antenna-mast-replacement-a
ntenna-gears.jpg


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 15.08.17 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MatuAudi
Kui antenn on originaal, siis põhiliselt kulub seal sees hammasratas ära, kuid seda ei toodeta enam.
Siis kõriseb tühja. Kui leiad kellegi kes neid 3d prindiks siis võid mulle ka öelda. :D

Seda mäletan et sinu omal sõitis välja kui raadio tööle panin ja seda häält mäletan ka mida see üles kerides tegi. Mul ei tee üldse häält. Oleks mul kapoti all see mootor mis sul siis polekski see maki teema nii tähtis, isegi Compiga üle aasta ilma makita ringi paugutanud. Samas vb ka maki tagant juhtmed lahti, sest tagumised kõlarid hetkel ei mängi ning makk töötab vaid süüde sees olekus.

Eile õhtul hakkasid pidurid kägisema ja hommikul oli juba eriti piinlik. Võtsin nüüd õhtul lahti ja puhastasin klotsid traatharjaga ära. Klotsid ise muidu TRW toodang. Lisaks sai klotside servad ja sadulaga kokku puutuvad pinnad määritud spets määrdega. Proovisõitu tehes enam ei kägisenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 16.08.17 05:25 Tsiteeri


Siis võib olla, et pistik tagant ära võetud.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 16.08.17 07:43 Tsiteeri


Lives nähtud ning mootori imelik hääl ka tuvastatud. :) Sai siis weiks kohe poodi uute pihusti seibide järgi saadetud ning julgustatud, et pole seal midagi kontimurdvat :D Kena pill on küll, kahju et omal vaba finantsi pole, et sellist lubada. Vanast ajast oli meeles, et weiks otsib cabriot, siis saigi ta sinna kuulutuse alla tagitud. :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
plz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR

postitati 16.08.17 22:21 Tsiteeri


Taas peab edu ja muidu häid soove soovima. Kadedaks teeb õrnalt tegelikult. Endal justkui enamus Audisid omatud, katsutud aga cabriot mitte, lisaks kõigele sai ühest huvipakkuvast suve alguses ilma jäädud napilt ja vot jääb see spetsiifika kripeldama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.08.17 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Lives nähtud ning mootori imelik hääl ka tuvastatud. :) Sai siis weiks kohe poodi uute pihusti seibide järgi saadetud ning julgustatud, et pole seal midagi kontimurdvat :D Kena pill on küll, kahju et omal vaba finantsi pole, et sellist lubada. Vanast ajast oli meeles, et weiks otsib cabriot, siis saigi ta sinna kuulutuse alla tagitud. :)

Esimene diisel ja eelnevad teadmised diisli osas suht olematud :D Aga veelkord tänud abi eest ja tagimast :)

Tsitaat:
Algselt postitas: plz
Taas peab edu ja muidu häid soove soovima. Kadedaks teeb õrnalt tegelikult. Endal justkui enamus Audisid omatud, katsutud aga cabriot mitte, lisaks kõigele sai ühest huvipakkuvast suve alguses ilma jäädud napilt ja vot jääb see spetsiifika kripeldama.

Cabrio on jah selline 80ne fänni unelmate tipp, sellest enam ägedamat ei oskagi tahta. Kunagi kui siia kanti satud saad ka lähemalt uurida kui soovi :)

Erinevalt teisest autost häirib mind selle puhul ka kaks asja. Esiteks kurvides või ka kitsaid manöövreid tehes on rool kuidagi raske, võibolla ka pump väsinud vms. Ja teiseks võiks ikka vähe teravam mootor olla. Eile viisin just Compi garaa˛i ära ning keps värises tükk aega all pärast seda lühikest sõitu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 18.08.17 22:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Eile viisin just Compi garaa˛i ära ning keps värises tükk aega all pärast seda lühikest sõitu :D






https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12112066_1014557425253022_1308324121460478819_n.jpg?oh=103c6b0468089be6f990a2948b1c823 2&oe=5A2DA81A


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 26.08.17 20:04 Tsiteeri


2.2T oleks tore, aga kaalujaotus läheks ikka täiesti metsa selle kere peal. 1.8T saab sama kiireks ja säilib parem juhitavus :)

Eelmine laupäev vahetasin starteri ära suht värske vahetusfondi toote vastu, sest vana ei tahtnud hommikuti koostööd teha. Kui 1.8t puhul on see suht lebo, siis diislil olid kliimatorud täpselt starteri taga ees ja nende eemalduseks kulus terve igavik.

Vahepeal üle nädala ei pidanudki midagi tegema, sai vaid paar korda pestud. Selle vea parandamiseks otsustasin võtta täna käigukasti õli ja selle ära vahetada, et saaks käed mustaks ja linnukese kirja. Jõudes sihtpunkti arvas auto, et nüüd võiks hakata juhtmeid üle vaatama. Nimelt parkisin ära, võtsin harjumusest võtme välja ja hakkasin juba ust lahti tegema kui järsku kuulsin et mootor nagu töötaks. Algul mõtlesin, et kujutan endale juba ette vms, aga armatuuri vaadates oli selge, et kõik töötab nii kuis oleks võti sees. Kruvisin siis roolialuse sahtli maha ja tõmbasin luku tagant pistiku lahti, sest mis see muud võiks ikka olla kui süüteluku põhi, kuid ikka töötas edasi. Siis nägin eraldi juhtmega veetud kaitset, mis pidi el.akende oma olema ning kui tolle kaitsme välja tirisin jäi auto seisma. Edasi uurides selgus, et too juhe oli veetud el.akende pideva 12v liini külge, sest ilmselt mingil põhjusel see varem voolu ei saanud, aga nüüd kus see liin mingil imekombel tööle hakkas toitis see ka neid asju mis muidu läbi süüteluku lülituvad. Viimaks kui see jama kõrvaldatud sai sõitsin auto uuesti soojaks ja vahetasin kastiõli ära, sest nii pea käigukasti jälle vahetada ei tahaks. Lisaks sai paigaldatud ka avandist üle jäänud põhjakate, sest ilma katteta läheb mootoriruum ikka jube tolmuseks ja poriseks.

Muidu juba 1500km täis saanud ning pakub endiselt rõõmu kuigi see nädal oli neid lahtise katuse ilmasid juba suht vähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.09.17 18:31 Tsiteeri


2400km vuratud ning täna tuli ka üks tehniline teha. Nimelt eile jättis auto maha loigu, aga mitte ette vaid taha. Täna tegi jälle loigu. Alla vaadates selgus, et kütus voolab. Lahkama hakates tuli välja see, et kütusetoru oli selle kummiklambri sees ära mädanenud. Võtsin jupi maha ning vedasin vooliku paagi poolt lähemale, uus klamber peale ning nii oli 10 minutiga probleem lahendatud. Termostaadi vahetus tuleb ka veel ette võtta, sest sõites nool üle 60ne ei tõuse, kohapeale tiksudes saab 90 ikka kätte. Siis saab muretult kulgeda kuniks Compi valmis saan ning peale seda läheb garaa˛i talvituma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 13.10.17 19:08 Tsiteeri


Kuna teine auto pole veel valmis saanud, siis kilomeetreid ikka kogeneb ning alates ostust juba 3200km täis saanud. Eelmine reede otsustas aga summuti tagasilla pealt pooleks murduda ning nii sain seda pühapäeval parandada. Metsik tdi vääne sai lihtsalt rauast jagu :D

Järgmiseks hooajaks kruvin külge avandist üle jäänud 5x112 veermiku ning veljeks tuleb ilmselt 17" Avus kui just ei leia meelepärast laia randiga velge.

Mootori osas vaatab mis saab, võimalik et jätkan diisliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 02.11.17 19:22 Tsiteeri


Poldivalemi vahetus tuli ikkagi plaanitust varem ette võtta, sest teine auto veel ei sõida ning kõik talvekad on mul 5x112 velgedel. Reaalselt ainuke vahe ongi vast see, et nüüd esimesed sadulad suurema kolviga 54 vs 57 ja pidurdab tummisemalt. Alla läksid siis C5 originaal valukad naeltega.

Lisaks vahetasin veel ka termostaadi, sest eelmine pole ostust saati toiminud. Suvel vahet polnud, aga nüüd andis tunda sooja õhu puudumine. Välja tuli sinakas-roheline vedelik ja asemele läks roosa.

Ja tehtud sai ka tavaline hooldus:
*Õli + filter
*Õhufilter
*Salongifilter
*Uste tihendid silikoniga ära määritud

Tegelt tahtsin kütuse filtri ka veel ära vahetada, aga selle jätsin teiseks päevaks, sest võib-olla pean ka pihustid ära vahetama. Külmalt käivitades väriseb umbes 20 sekundit ja ajab tossu tagant. Soojalt nii ei tee. Ennem pean veel süüte ajastuse ja küünlad ära kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 07.01.18 20:06 Tsiteeri


Auto sai enne novembri lõppu ikkagi garaa˛i ära paigutatud nagu vaja.

https://www.upload.ee/thumb/7860323/IMG_20180105_171510.jpg

Reede sai ka korra käivitamas käidud ja niisama vaatamas. Vajas veidi ka laadija abi, sest aku ei jõudnud piisavalt kiirelt starterit vedada. Rool ja katuse avamise lukusti olid vähe "karvaseks" muutunud ning tagumise istme seljatoel oli hallitust, muus osas oli üsna okei. Enne kui seisma jäi sai ka loctite niiskuse kotid sisse visatud, kuid nüüdseks olid nad ennast ammendanud. Nüüd panin salongi teistsugused niiskuseimajad, need kopsikud kus tablett sees ja anum all.

Nüüdseks on selge ka see, et too auto jääb diisliks. Aga saab natuke järgi aidatud. Selle tarvis pean muretsema veel üht-teist, aga kõige keerukam sealt nimekirjast sattus kätte esimesena. Selleks siis 11mm plunseriga kõrgsurvepump.
https://www.upload.ee/thumb/7860324/IMG_20180107_203211.jpg https://www.upload.ee/thumb/7860325/IMG_20180107_172441.jpg

Plaanide järgi oleks veel vaja:
*2.5Tdi 103kw pihusti otsi
*81kw aju ja juhtmestikku
*2.5Tdi V6 turbo
*EGR pimedaks tegemise plaadid

Varsti peaks ka suviseid velgi hakkama otsima :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.01.18 21:39 Tsiteeri


Turbo otsi pigem gtb17**vk või gtb 22**vk. See 2.5tdi oma suht mõtetu ja selle sisu ei saa keerata nagu gtb oma .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 28.01.18 19:57 Tsiteeri


Sai proovitud LEDi luubis. Paistab et nendega võib pimedas ka nägijaks saada. Valgustavad soliidselt ehk õnneks piisavalt palju läheb luubis kaduma.

https://www.upload.ee/thumb/7954602/IMG_20180120_165723.jpg

Pargid tuleks ka ledide vastu vahetada, siis silmale kenam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.01.18 10:57 Tsiteeri


Udukatesse ka siis juba ;)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 29.01.18 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Udukatesse ka siis juba ;)

+1

Muudab kohe värskemaks kogu selle nina :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 02.02.18 19:51 Tsiteeri


Sai tehtud järgmine samm värskemaks muutmise osas. Panin üks õhtu vana stange terves tükis turgu ning järgmiseks hommikuks oli juba läinud. Täna jõudsin just uue facelift stangega koju ja sai ka prooviks korra ette tõstetud.

https://www.upload.ee/thumb/7978590/20180202_201202.jpg

Nüüd vaja uus vasak suunatuli sebida ning stange õiget värvi värvida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.8% - SQL: 20.2%]