Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Kuna normaalse hinnaga 66kw turbot ma ei leidnud, siis panin mõnedkümned eurod juurde ja ostsin 81kw swapiks vajaliku komplekti. Nüüd siis on wastegate turbo minevik ja asemel geomeetriline. Esmalt tuli siis see lägane mootor maha: [url=https://www.upload.ee/image/8698468/IMG_20180712_143128.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/8698468/IMG_20180712_143128.jpg[/img][/url] Küürisin puhtaks ja ladusin AFN jupid külge: [url=https://www.upload.ee/image/8698469/IMG_20180712_191715.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/8698469/IMG_20180712_191715.jpg[/img][/url] Taas omal kohal ja nagu tehasest: [url=https://www.upload.ee/image/8698470/IMG_20180713_195110.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/8698470/IMG_20180713_195110.jpg[/img][/url] Lähemalt siis niipalju, et swap oli suht lihtne. Enamus juppe läks tehase omasid. Mootori juhtmestik ja andurid jäid kõik samad. Vahetama/ise pidi tegema/muutma järgnevad asjad: *turbo koos kollektoriga 81kw *turbo õlitorud 81kw *turbo ja õhulugeja vaheline õhutoru + karterituulutuse toru, mõlemad 81kw pealt *leegitoru - toorikuks sobis 2.0 66kw bensuka oma, mis jõudis ilusti turbo taha välja, flants siis ikka 81kw oma *geneka pinguti süsteem - tuli lahti võtta, keerata 180 kraadi ja mõõdu järgi rihm otsida *esimene mootorikäpp - muudetud rihmasüsteemi tõttu hakkas rihm sealt keskelt läbi jooksma, tuli veidi lõigata *turbo ja cooleri vaheline lõdvik - turbo ots 40mm, cooler 50mm, läks 45mm silikon lõdvik *turbo juhtklapp - wastegatega turbol lükkas, nüüd oli vaja et tõmbsks geomeetriat *mootori aju 81kw Tulemus - pill teeb nüüd ka ketsi :D Turbo puhub 1 bar, aga jah kuna harjunud teisega kus 11mm plunser ja 103kw pihustid siis tundub ikka kuidagi lahjake, aga tunduvalt parem kui varem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.7%
- SQL:
68.3%
]