Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] 2.2T oleks tore, aga kaalujaotus läheks ikka täiesti metsa selle kere peal. 1.8T saab sama kiireks ja säilib parem juhitavus :) Eelmine laupäev vahetasin starteri ära suht värske vahetusfondi toote vastu, sest vana ei tahtnud hommikuti koostööd teha. Kui 1.8t puhul on see suht lebo, siis diislil olid kliimatorud täpselt starteri taga ees ja nende eemalduseks kulus terve igavik. Vahepeal üle nädala ei pidanudki midagi tegema, sai vaid paar korda pestud. Selle vea parandamiseks otsustasin võtta täna käigukasti õli ja selle ära vahetada, et saaks käed mustaks ja linnukese kirja. Jõudes sihtpunkti arvas auto, et nüüd võiks hakata juhtmeid üle vaatama. Nimelt parkisin ära, võtsin harjumusest võtme välja ja hakkasin juba ust lahti tegema kui järsku kuulsin et mootor nagu töötaks. Algul mõtlesin, et kujutan endale juba ette vms, aga armatuuri vaadates oli selge, et kõik töötab nii kuis oleks võti sees. Kruvisin siis roolialuse sahtli maha ja tõmbasin luku tagant pistiku lahti, sest mis see muud võiks ikka olla kui süüteluku põhi, kuid ikka töötas edasi. Siis nägin eraldi juhtmega veetud kaitset, mis pidi el.akende oma olema ning kui tolle kaitsme välja tirisin jäi auto seisma. Edasi uurides selgus, et too juhe oli veetud el.akende pideva 12v liini külge, sest ilmselt mingil põhjusel see varem voolu ei saanud, aga nüüd kus see liin mingil imekombel tööle hakkas toitis see ka neid asju mis muidu läbi süüteluku lülituvad. Viimaks kui see jama kõrvaldatud sai sõitsin auto uuesti soojaks ja vahetasin kastiõli ära, sest nii pea käigukasti jälle vahetada ei tahaks. Lisaks sai paigaldatud ka avandist üle jäänud põhjakate, sest ilma katteta läheb mootoriruum ikka jube tolmuseks ja poriseks. Muidu juba 1500km täis saanud ning pakub endiselt rõõmu kuigi see nädal oli neid lahtise katuse ilmasid juba suht vähe. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.2%
- SQL:
68.8%
]