Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: dUBZ[/i] Tere :) Pole teemasse üle pooleteise aasta midagi kirjutanud, mõtlesin et nüüd parandaks selle vea ka ära. 2018 talv auto seisis siis kuni aprillini garaa˛i all. Talveunest äratades sai uus õli ja filtrid külge keeratud pluss õlirõhuandur, kuna täpselt enne talveunne minekut hakkas õlirõhu viga viskama armatuuri. Õli: 5W30 Castrol Edge + Mann filtrid, õlirõhuandur Hella [LS323400 @ aprill 2019] Siis sai otsitud endale doonoriks teine FL esistange kroomliistude pärast ja mõtlesin et kuna nagunii vaja stanget värvida siis äkki värvib hoopis kohe selle sama stange ära. Kohale jõudes võtsin siis kilest teise välja ja oh imet. Stange mitme koha pealt katki. Oli veel mingi isearetatud parkimisandurite süsteem ka küljes, millega midagi teha olnud. Lõppkokkuvõttes polnudki sellega muud teha kui et võtsin liistud küljest, mis olid ka silikooniga kinni lastud, udutuled(kinnitused puruks) ja läks kolahunnikusse. Kuna oli vaja ka autol vaja vähe värviparandusi teha, siis sai FBs uuritud kohti, kuhu võiks viia. Enamusel olid kuu-kaks järjekorrad. Kuna mul kiiret polnud siis saigi auto mais(2019) mingi aeg ühte Riia mnt-l asuvasse värvikotta viidud. Autol oli vaja värvida siis esimene+tagumine stange ja pool parempoolset külge mis kunagi enne mind oli õrnalt kannatada saanud + lubati ka siis pärast kogu kere poleerimine teha. Alguses värviti ära siis eelnimetatud detailid v.a esistange kuna avastati et all ääres oli kusagil mõra sees. Lasti see korda teha ja värviti siis ka ära. Läksin siis ühel laupäevasel päeval lõuna ajal autole järgi. Üks noor koolipoiss parajasti lõpetas seal esimese stange poleerimist. Auto oli siis üleni tolmune v.a siis esimene stange. Tänu tolmule polnud võimalik töö kvaliteeti nii hästi tuvastada aga kuna tegu tundus ikkagi kvaliteetse kohaga olevat, mis kahjujuhtumeid jne teeb siis ei hakanud seal kvaliteedi pärast nagu muretsema. Maksin rahad ära ja tulin tulema. Sõitsin siis kohe pesulasse sellega. Autot pestes märkasin, et parempoolsel küljel mis värvitud sai, uksevahed vaha täis. Paar päeva hiljem kodus tegin autole siis käsipesu ja siis hakkasid asjad välja kooruma. Esimese asjana panin tähele et tagumisel piilaril on hajutamine väga kehvasti tehtud ja kui piilari peale vaadata siis on seda kohe näha. Järgmisena siis pestes tundsin et auto ikka pole libe nende kohtade pealt kust autot värvitud pole ehk siis ülekere poleerimist ei ole tehtud. Jõudsin siis pesemisega juhiukse juurde ja mis ma näen. Punased värvipritsmed uksel peal. Kirjutasin firma sealsele ülemusele ja käskis autot näitama tulla uuesti. Kuna mul oli juba vaja uuesti üle lahe tööle minna siis see asi jäi natukeseks ajaks soiku. Kui Soomes olin siis oli auto ka remondis ja rehvivahetuses. Seal siis poisid avastasid et üks tagumine logar kadunud. Kuna auto madal siis ise polnud seda veel tähele pannudki. Soomest tulin siis käisin autot seal töökojas näitamas. Tookord oli seal mingi teine ülemus, kes tundus suht üleoleva suhtumisega. Piilari kohta öeldi midagi stiilis et seda ongi sitt hajutada, et umbes nii peabki olema. Värvipritsmeid eitati kategooriliselt, öeldi et nende töökojas pole kindlasti juhtunud. Ma siis vaidlesin, et kuidas saab olla, et enne polnud ja nüüd järsku on. Umbes et ise oleksin tekitanud need nüüd sinna. Logarit otsiti ka seal, aga see oli juba prügisse läinud. Võeti siis number ja lubati uus tellida. Siiamaani ootan seda logarit. Ei ole ise hakanud ka enam sinna helistama ega kirjutama. Ju siis ei soovita klienti hoida. Lõppkokkuvõttes ise loll, et püüdsin sulas makstes odavamalt saada ja jäigi see asi vorst vorsti vastu seal. Võimalik, et minu auto kallal tegutsesid siis koolipoisid vms, et see hajutus nii kehva sai, logar ära kaotati jne. Mina sinna kohta enam jalga ei tõsta igatahes. 18.07.19 @LS324400 Auto sai uued sisemised+ välimised rooliotsad [MAPCO HPS] ja kaitsekummid. Sama aeg sai külge keeratud ka uus universaalne katt kuna vana oli kolisema hakanud. Veel said alla ka uued 245/30/R20 suverehvid ja ühehooga ka sillastend. Velgedele said uued kapslid ka Saksast tellitud + nüüd ka spetsjomm avamis tööriist. Vanad kapslid sai sellega tuksi keeratud, et painutatud naelaga sai neid avatud. [img]https://i.postimg.cc/HLRRHhgW/IMG-20190627-132320.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/13S1gtfx/IMG-20190809-081607.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/5yym0wM4/IMG-20190809-082031.jpg[/img] Kuna eelnev aasta oli suht töine, siis 2019 hooaeg sai autot päris vähe nautida. 8.10.19 läks auto juba talveunne @LS326178 ehk siis see hooaeg sai autoga läbitud ainult ca. 2800km. Talveunes seistes on auto õlijahuti kandist ka paisupaagi jagu jahutusvedelikku maha jätnud ehk siis tulemas ka nende mootorite tüüpvea ehk õlijahuti plastikust toru vahetus. Alumiiniumist osa ootab juba ca 2 aastat oma aega riiulis. Nüüd jõudis see siis kätte :D Veebruaris tellisin FB grupi kaudu Audi Traditionist mõned pudinad mis mul vaja oli. Peatuks sellel teemal natuke pikemalt ka. Käisin siis neid samu osi küsimas esinduses. Põhimõtteliselt kõikide tükkide kohta öeldi, et pole saada enam, mõnda oli ja nende eest küsiti ka ulme summasid. Kui TRshopis küsiti liistu eest 12 euri ja kohalik stealership küsib 52 euri. Et mille alusel pannakse samale tükile juurde 40 eurot, mõne väikse klambri puhul oli hinnavahe isegi 5-10x. Siis tekkis tõsine wtf moment. Ja siis müügimees laoseisu vaadates ütleb, et ikkagi pole saada seda liistu :D Et kas siis on erinevad laod või siis lihtsalt müügimees klaasmajas on liiga laisk, et otsida. Igatahes nüüdsest enam klaasmaja ka ei külasta kui selle röövimisega sain ennast kurssi viia, vähemalt D2le juppe ostes. [img]https://i.postimg.cc/L41HPbBj/received-128446378593069.jpg[/img] Ahjaa, RNS-E välimusega Android maki ostsin ka aga ühendamisega jäin praegu vähe jänni. Kahjuks juhtmestik pole plugnplay ja vahele on veel ühte vaheadapterit vaja, et Bose ilusti mängima hakkaks. Ei taha mingit juhtmete splicemist jne ka tegema hakata. [img]https://i.postimg.cc/KYwmsR6s/IMG-20191224-235209-706.jpg[/img] Seoses selle koroonavärgiga siis auto istub ka hetkel Kihnu saarel karantiinis ja ise olen välismaal karantiinis, et ei teagi millal autot uuesti näeb :D Arvatavasti kusagil mai lõpus või juunis. See suvi prooviks siis autoga natukene rohkem maha vurada kui eelmine aasta :D Väikseid fixe ja edasiarendusi on autole ka plaanis teha aga ajaga on kitsas käes+ muud kulutused ka mis hobiauto tahaplaanile jätavad. Eks vaikselt teeb ikka autot edasi, sest plaanis seda müüa nagunii pole. Sügisest väike todo list ka. Osad asjad on tehtud, osad tegemata: *Hooajaks uus õli+filtrid [Olemas, ootavad oma aega] *Käigukasti õli+filtri vahetus ja siis difrite ja vahekasti õlid ka üle käia. *Kroomliistud tagasi panna, aga ennem vaja osad kinnitused tellida. [Tehtud] *Ühel udukal klaas kivi saanud, varu uduka küljest uus klaas paigaldada. [Tehtud] *Üks uus uduka peale käiv võre tellida ja lõpuks udutule võred ette saada [Tehtud] *Kapotiamordi kinnitus vaja kapoti külge tagasi saada [Arvatavasti ikkagi mingi liimimise teel, ei taha et kuumusega värvi mullitama ajaks. Või pakuvad kaasfoorumlased mõne alternatiivi välja mis värvipinda ei kahjustaks? :)] *Sisselaskekollektorimajandus korda [Tuleb sebida uued vaakumaktuaatorid ja pulgad mis hoobasid liigutavad. Ja siis vist ka ikkagi uus kollektor mis praeguse segusiibriga kokku istuks või siis uus kollektori ja segusiibri kombo mis mootoriga kokku istub] *Oil Cooler Pipe vahetus *Paar parkimisandurit hapuks läinud, need ka ära vahetada [Andurid olemas] *Ette uued logarid panna [Logarid olemas, võimalik et tuleb ka mürasummutus rattakoobastesse] *Taha uus logar tellida, mis maalripoisid ära kaotasid. *Vasakule esitiivale alla uus liist tellida [Tehtud] *Uueks hooajaks ülekere poleer+keraamiline vaha *Kojameeste süsteem puhastada, liiguvad natuke raskelt *Rool lasta üle nahatada *Nahksisu hooldus [Tehtud] *Pagassiluugile debadge, et ainult rõngad jäävad Ja nüüd upgrade mõtted ka: *Phaetoni piduri ja TT gaasipedaal *Pagassile lip *Helisüsteemi vähe kaasajastada *Taha stangele dual muffler difuuser ja siis teha quad väljalase *Alcantara lagi *Toonklaas *Hele või siis pruun sisu [Kas lasta vana üle nahatada või siis peab turul silma peal hoidma] *Puitrool D3 pealt Nüüd tuli küll päris pikk postitus aga et nii kuiv poleks, siis potsatan lõppu mõned pildid ka sügisest [Kahjuks ühtegi interior shootingut polegi teinud vahepeal, selle vea peaks ka ära parandama :D]: [img]https://i.postimg.cc/1RN8PZMq/IMG-20190814-203748-146.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/3wsHFzGs/IMG-20190815-164824-854.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/dVnq9wK7/DSC-0005.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/4xvGxZ3L/DSC-0008.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/PqtjLcpt/DSC-0009.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/NjyKLKXs/DSC-0015.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/K8KNP7VC/IMG-20190814-134422.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/tJ93Gx95/IMG-20190814-134626.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/hjTsBnTS/IMG-20190814-134638.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/SsmW9MHM/IMG-20200305-100108.jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/xjxKkq5X/IMG-20200311-165230.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
57.6%
- SQL:
42.4%
]