Lehekülgi: 1 2 |
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 25.07.17 19:15
|
|
|
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
Tere!
Olen Audiklubi foorumit juba päris pikalt sirvinud ja ka mõningaid Audisid ise omanud aga pole ühtegi teemat veel teinud. Nüüd mõtlesin, et teeks enda
autost ka teema. A8 ostusoov oli mõttes mõlkunud aastaid äkki 4-5 juba ja nüüd sai siis see unistus ka lõpuks täidetud. Alguses oli suund võetud D3
peale, aga millegipärast D2 sümpatiseerib rohkem, seega saigi neid vaatama hakatud. Turul sai silma peal hoitud ca 4-5 kuud aga mitte midagi erilist
turul ei liigu kui päris aus olla. Alguses mõtlesin, et ostan mingi odavamapoolse pilli ja vaatab edasi mis saab aga enamus autosid on nii käest ära
lastud ja varustust pole ka mitte emmigi peal. Alguses vaatasin ka PFL pille aga kiirelt sai selgeks et PFL mulle ikkagi ei meeldi ja sai FLidel silma
peal hakkama hoitud. Kindel oli, et auto peab olema FL ja 4.2 mootoriga. Varustusest pidi kindlasti olema Recaro nahktuba, Naviga makk, elektriliselt
liigutavad esiistmed, katuseluuk ja Bose heli. Ideaalis otsisin musta värvi isendit aga varsti sain aru, et minu jaoks soodsate kriteeriumitega
isendit vist Eesti turult võibki ootama jääda, seega sai värvi arvelt järeleandmine tehtud. Ja kaua ei pidanudki ootama kui minu jaoks esmapilgul
sobiv auto müüki tuli. Ise olin sel ajal teisel pool lahte tööl aga müügikuulutuse pildid olid paljulubavad, varustuselist päris pikk ja lisainfot ka
piisavalt nii et sai müüjaga ühendust võetud, rääkis head/vead ära ja sai väike ettemaks ka tehtud et saaks kindlalt autot vähemalt vaatamagi minna.
Eesti tulles sai siis kohe autot vaatama mindud. Õnneks ei pidanud kuulutuses pettuma ja saigi autot üle vaatama hakatud. Sai välimus ja kapotialune
üle vaadatud vähe teravama pilguga ja sees ka asjad ära näpitud. Põhjaalust polnud nagu mõtet eriti vaatama hakata, sest A8d ei roosteta ju, vähemalt
minuteada Peale seda sai mindud proovitiirule. Kuna polnud varem ühegi
A8ga sõitnud siis emotsioon oli sellega sõites ikka väga laes, kui vaikne ja sujuv võib ikka üks vanakooli laev olla. Emotsiooni pealt ei jäänud enam
pikemalt mõtlema ja nii vahetasidki raha ja auto omanikke. Siiamaani ostu ei kahetse ja sõites on alati suu kõrvuni Aga autost endast ka siis lähemalt..
Autoks on siis tumeroheline[Racing Green pärlmutter] Audi A8 D2 kerel, mootoriks 4.2V8 228kW, aastaks on siis 05/2000 ja loomulikult Quattro.
Varustusest ka natukene, mida välja tooks:
*Recaro nahktuba
*Servotronic roolivõimendi
*Elektrilised, soojendustega, kokkuklapitavad peeglid[Tagurdades parem peegel läheb ka alla, huvitav lisa minujaoks]
*Solar katuseluuk
*Püsikiiruse hoidja
*4x el. aknad[Ilmselgelt vast standard]
*Parkimisandurid ees/taga
*4x istmesoojendused
*4x elektriliselt liigutatavad istmed
*Rulookardinad [Tagumine elektriline]
*S-rool [Nuppudega käiguvahetamine]
*Navigation Plus makk [RNS-D]
*CD-Box, TV-tüüner, Bose heli
*Laegastega käetoed ees/taga ja autotelefon
Eelmise omaniku jutu järgi on auto eest kõik varasemad omanikud korralikult hoolt kandnud ning autot pole käest minna ära lastud ja seda on ka autot
vaadates näha. Käigukast on üle aasta tagasi kap. remonditud. Õlid/filtrid 2000km tagasi vahetatud. Samuti sildades kõik vajalikud jupid alles
vahetatud ja sillastend tehtud.
Autol on all ST Suspension coiloverid ja 20x9.5" Schmidt Revolution CC-Line 3-osalised veljed koos 245/30/R20 põhimõtteliselt tutikate
suverehvidega.
Aga nagu vanale autole kohane siis leidub ka mõni viga ehk siis to-do list:
*Paar parklamõlki uste peal ja mõned sügavamad kriimud(Poleerimisega peaks asja korda saama)
*Uued summutisukad panna. Siinkohal lasen ka juba väljalaset natukene lärmakamaks teha ma arvan.
*Vasakpoolne esimene veovõll ära vahetada(Kiirendades viskab vibra sisse, parempoolne hiljuti vahetatud)
*Kellaplokis odomeetri ja kuupäeva/kellaaja pikslid surnud enamus. See vist suht levinud tüüpviga ka selle tüübi kellaplokil. Kui leian kuskilt S8
kellaploki siis vahetan praeguse selle vastu välja.
Ja ega rohkem praegu ei olegi midagi. Nüüd ühe hooga kavatsen vead ära likvideerida ja siis saab kalla ja talla re˛iimi nautida, sest maanteed sõita
selle autoga on ikka omaette mõnu
Tulevikus ka mõned asjad mis teha tahaks:
*S8 kellaplokk ja siis kroomrõngad ka ümber panna
*Yatouri või analoogiga USB/AUX tekitada
*Taha 2 veluurmatti otsida ja talveks kummimatid
*Võib-olla toonklaas ka panna. Praegu olen kahevahel, sest autol mingisugune tehasetoon ka peal ja rulookardinad aitavad
tegelikult päris palju kaasa.
*Auto lasta ära poleerida ja salongis ka vähe korda luua nahahoolduse näol
*Autot heaperemehelikult edasi hoida
Aga pikk jutt s*tt jutt, seega mõned pildid ka lõppu:
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 25.07.17 19:55
|
|
|
Kuidas need 35se kõrgusega rehvid tunduvad konarlikumal pinnasel?
Kas on ka plaane tehtud mis rehvid talveks panna?
Edu autoga!
|
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 25.07.17 20:03
|
|
|
Tegemist siiski 30 kõrgus rehvidega. Ütleme nii, et tunneb põhimõtteliselt igat kühmu teel ja autol on ka coiloverid all, seega vahepeal raputab ka
natuke ikka, kui vähe kiiremini kuskil hüppest läbi sõita. Talveks sain kaasa mingisugused Borbeti 18" veljed 225/45/R18 rehvidega, mis peaks siis
originaalmõõt olema ja siis S8 tehasemadalduse sain ka kaasa. Korra pidasin ka plaani 19" 12-spoke talveks alla panna aga tahaks ikka talvemõnusid ka
nautida. Arvatavasti tõstan lihtsalt coilidest normaalkõrguse peale ja naudin talverõõme selle comboga. Koguaeg ei saa edev ka olla Aga edu läheb vaja
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 25.07.17 20:28
|
|
|
Ja veel üks d2 juures. Vägev.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 25.07.17 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupsik
Ja veel üks d2 juures. Vägev. |
Tänan Vaatan ise ka et praegu tuleb foorumisse D2tesid nagu seeni pärast
vihma
|
|
|
prophecy
huviline
Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 2,5tdi Quattro
|
postitati 25.07.17 20:55
|
|
|
Väga kena velg ja sobiks ka minu A8 alla nagu valatult. Kas nii madla autoga oht midagi ära lõhkuda pole sõites? Või terve põhi terasplaadiga kaetud
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 25.07.17 22:29
|
|
|
Väga kena D2
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 26.07.17 04:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prophecy
Väga kena velg ja sobiks ka minu A8 alla nagu valatult. Kas nii madla autoga oht midagi ära lõhkuda pole sõites? Või terve põhi terasplaadiga kaetud
|
Ise pole veel autot üles tõstnud ja alla midagi suurt ei näe aga terasplaati all ei tohiks olla, kuigi on plaanis panna. Ehk siis kes tegeleb nende
asjadega, siis võib julgelt märku anda Ütleme nii, et rööpaid peab hoolega
jälgima, muidu pole hullu midagi. Sillatala käib vahest vastu, kui tähelepanu ära hajub Elutähtsad osad on siiski ikka ohutul kõrgusel. Velg on tõesti väga spets selle auto all, sobib väga hästi.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 26.07.17 04:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Väga kena D2 |
Aitäh
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 26.07.17 20:10
|
|
|
Oskab keegi öelda, kas mõne teise Audi terve vasak veovõll läheb A8le ka alla? Sest kahjuks tervet veovõlli ma ei leidnud varuosadena, pakutakse
ainult välimisi otsi, sisemisi kahjuks mitte. Või siis ma olen liiga loll ja ei oska otsida. Vana omanik oli parempoolse C5 2.5 Hitleri quattro oma
pannud et pidi 1:1le sobima. Aga praegu neid võlle vaadates siis neid on mitme erineva pikkusega saada, nüüd oleks vaja teada kui pikk A8 see vasak
võll on, et saaks uue jupi ära tellida. Guugeldades leiab vähemalt 3 erineva koodiga võlli A8le, huupi ei tahaks ka midagi osta, pärast ei sobigi ja
sellist osa ei taha kasutatud ka kindlasti alla panna. Või on vasak ja parem võll üldse sama pikkusega? Igatahes kui keegi targem oskab sel teemal
kaasa rääkida siis oleksin väga tänulik
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 16.11.17 18:48
|
|
|
Tere jälle. Vahepeal pikalt aega mööda läinud aga autoga nii mõndagi ära tehtud. Aga alustaks siis seekord natukene kurvema noodiga. Augusti keskel
sai käidud Eesti HipHop Festivalil. Auto pidas Pärnu-Valga-Elva-Pärnu tripi väga ilusti vastu, aga oleks võinud palju hullemini minna. Nimelt teise
päeva õhtul hakkas paduvihma sadama. Õnneks õel oli midagi autost vaja, muidu oleks selle arvatavasti alles hommikul avastanud. Nimelt terve auto
põrand kuni taha välja oli täiesti läbimärg. Sai siis käterätikutega seda vett sealt välja võetud, mida oli ikka sinna hulgi voolanud. Õnneks vihma
sadas vist äkki kusagil 2-3h, siis jäi järgi. Esialgu sai siis rätikutega edasi kuivatatud kuni vaip tundus ainult enamvähem niiske. Ei julgenud autol
alguses süüdet ega midagi üldse näppida, sest arvasin, et nüüd ujutas kõik asjad üle ja siis lasen lühisesse ära ka või midagi aga lõpuks võtsin
julguse kokku ka panin ikka auto käima, õnneks kõik toimis ja toimib ka siiamaani. Seal olles sai juba guugeldatud seda viga ja kahjuks see tundub
olema üks D2 A8 tüüpvigadest või üldse vist Audide tüüpviga ehk siis äravoolud olid umbes, täpsemalt siis AC õhuvõtu alt see kogumispann oli vett täis
ja need äravoolud seal põhjas olid umbes ja siis need oranzid kummilutud olid ka umbes. Minu arust inseneride poolt väga kehvalt see kondentsvee
äravool disainitud. Igatahes koju jõudes sai kohe neid äravoole puhastama hakatud ja seda vett voolas veel korralikult välja[Paar suurt topsitäit sai
mõlemalt poolt, kui lutu küljest ära võtta]. Peale seda sai autot mitu päeva tuulutatud ja puhuritega kuivatatud ja sai loodetavasti kuivaks, sest
käega matti alt läbi katsudes märgi kohti enam ei tuvastanud. Aga igatahes väga halb asjade kokkusattumus nii kaugel kodust Nüüd sügisese ajaga peab neid äravoole veel kriitilisema pilguga vaatama hakkama,
sest sama asja teist korda küll läbi ei taha enam teha.
Aga jätkaks nüüd positiivsemalt ehk auto on vahepeal natukene hoolet ka saanud. Esimese asjana sai ära vahetatud see vasakpoolne veovõll, mis
kiirendades vibrat tekitas. Vanal oli ikka päris suur lõtk sees ja kaitsekummid polnud ka enam esimeses nooruses. Edasi sai tegeletud AUXi lisamisega
autosse. Tellisin eBayst Yatouri, millel USB/SD/AUX võimalus. Lisaraha eest võimalik ka BT moodul külge osta aga ei näinud vajadust. Asi ise
PlugnPlay, kõik kokku võttis kuskil 20min. Niimoodi tal mul seal kindalaekas istub:
Järgmisena sai vana omaniku interjööri LEDi majandus lõpule viidud, üldpilt ikka palju kenam kui see kollane valgus, vähemalt minu arvates. Kahjuks
enne pilte ei teinud asjast.
Üks Xenoni ballast suri ka vahepeal ära, sai Marolist kohe paar igaksjuhuks ligi võetud, kes teab kui tihti neid ballaste võib läbi minna.
Siis mingiaeg hakkas sõiduajal piduriklotsi andur endast märku andma. Klotsid said insepkteeritud ja minuarvates kulumist oli suht vähe esisillal,
tagumisel sillal aga väga enam midagi kuluda polnud, saigi siis ligi võetud terve ketta- ja klotsiring[Kettad Zimmermann, klotsid Brembo toodang]. Ja
tagumised suppordid said endale uued remontkomplektid ka sisse.
Veel sai alla pandud uued sukad ja katalüsaatorid said tehtud klambrite peale, et vajadusel saab otsetoru vahele panna. Sellest kahjuks praegu pilti
pole. Lähiajal lasen otsetorud valmis teha siis saab sellest ka pilte.
Pärnus oli üks S8 varuosadeks, sai sealt pealt kellaplokk, akukate ja mõned pudinad veel ligi võetud, kahjuks pole veel leidnud inimest kes ploki
suudaks ära kodeerida
Udutulede mitte töötamise põhjus sai ka välja uuritud, milleks oli vigane relee.
Mingiaeg[16.10] keegi geenius suutis parklas auto ära rihtida Õnneks läks
ainult tagumine vasak suunatuli katki. Nagu tavaliselt eestlasele[Võis ka muidugi mõni muu rahvus olla] kombeks siis tõmmatakse sündmuskohalt minema,
sest keegi tagajärgede eest ju vastutada ei taha. Kuna oli kohe sama päev vaja üle lahe minna siis mingeid turvakaamera salvestisi ei viitsinud
kuskilt otsima minna. Oleks stange ja plekid ka mõlkis olnud siis oleks teine teema olnud. Õnneks sain kohe Soomest uue tule ka külge. Tuleb autot
kuskile parkla taha otsa parkima hakata ehk seal jäetakse rahule.
Läbisõitu on ka hoolega tulnud olenemata suurest litraa˛ist ja kütusekulust nii et ca 8000km on juba autoga maha sõidetud ostust saadik. [Auto ostsin
06.07.2017] Auto seisab ka suht palju, sest tööl autoga ei käi aga nädalas paar korda viin ta ikka maanteid ka mõõtma. Seega sai ka õlivahetus ette
võetud[Liqui Moly 5W-30][12.10.2017 LS 340800] ja ka kõik filtrid said ära vahetatud[Manni toodang kõik filtrid].
Eelmine nädal suri salongiventilaator ära, B-varuosa ei leidnud ja kasutatud ei hakanud ostma sest kunagi ei tea kaua need kestavad, seega sai Audi
esindusse mindud ja A-varuosa ventilaator tellitud, mille siis eile kätte sain. Ehk saab ka lähipäevil külge. Uue hind siis ulmelised 294€
To-do listi ka veel mõned asjad:
*Toonklaas lasta paigaldada, ette siis arvatavasti lubatu piires aga taha nii tumeda kui võimalik on(Praegu pimeda ajaga tuleb ikka jube palju valgust
tagant selga)
*Profülaktika mõttes vahetan ka kastiõli ära kui selleks aega tekib, samuti peab difriõlidele pilgu peale heitma, sest vaevalt neid keegi lähiajaloos
kui üldse vahetanud on.
*Peab ära proovima selle paljukiidetud keraamilise vaha, samamoodi ära tegema ka nahahoolduse.
*Tundub et tuleb ära tellida uued udutulevõred kuna varuosadeks neid lihtsalt ei ole. Samamoodi on puudu ka vasak alumine tiiva külge käiv liist. Kaks
varuosa müüjat on proovinud neid kätte saada aga on samamoodi selle plastiknaga ära murdnud mis seda liistu seal küljes hoiab Kui kellegil on neid asju pakkuda siis võib julgelt teada anda.
* Logarid on eest narmendama hakanud, tuleb uued panna, see aga jääb ilmselt kevade poole kuna praegu ei näe väga asjal mõtet.
*Udutuledesse mingid valgemad pirnid sisse
*Lähituledega peab ka midagi ette võtma, jube kehvalt näitavad tegelikult. Muidugi on sinna mingi Hiina HID kit ka sisse pandud, arvan et see on ka
üks põhiviga, sest need pirnid istuvad jube kahtlaselt seal pesas. Keegi D2 omanik võiks mulle teemase või siis U2U pildi panna kuidas FL tulel
originaalis lähitule pirn seal pesas istub.
*Kerel ja stangedel mõned kriipsud-kraapsud, enne kevadet nendega ka tegelema.
*S8 kellaplokk lasta ära kodeerida ja kroomrõngad külge.[Kui keegi saaks kodeerimisega hakkama, siis U2U]
*Pikemas plaanis on lasta helisüsteemi vähe paremaks ehitada aga siinkohal tahaksin säilitada võimalikult palju originaalsust st. ei taha pagasnikusse
mingit suurt woofrit mürtsuma vaid et asi oleks professionaalselt ehitatud ja helikvaliteet oleks hea.
*Esiklaas Solar klaasi vastu vahetada kunagi tulevikus. Praegune klaas on eelmise omaniku poolt alles vahetatud aga Solar klaas näeb lihtsalt ägedam
välja
Lõpetuseks "mõned" pildid ja järgmiste tegemisteni
Niiskus tagaklaasil veel näha, kuna puhur üldse ei puhu. Ainult maanteesõidul jõuab midagi läbi tulla, et klaasid päris udused pole.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 16.11.17 19:42
|
|
|
Kas eelmine omanik oli u. 60-a. mees?
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 16.11.17 20:02
|
|
|
Äravoolud põhjustasid minu senise ainsa tee äärde jäämise kõikide autode peale üldse. Kapotialuse vanni, kus on peamised massijuhtmed kere külge
ühendatud (loodan, et siin terminoloogiaga mööda ei pannud), jäid eelmise aastavahetuse paiku peale pesemist vee alla ja 1. jaanuari varahommikul auto
enam tööle ei läinud, sest mädanesid lõplikult läbi. Tõenäoliselt olid seal vee sees omajagu juba loksunud, sest ära ei voolanud sealt absoluutselt
mitte midagi ja juba ennem, alati kui vihma sadas, oli salongifilter koguaeg märg ükskord isegi niimoodi, et esiaknal oli seespool veekiht peal
(järeljahutusventilaatorist, mis peale välja lülitamist puhuma jääb).
Loo moraal: iga 10 aasta tagant võiks äravooludele pilgu peale visata ja nt. silikoniga vms. katta.
|
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 16.11.17 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas eelmine omanik oli u. 60-a. mees? |
Ei, ei olnud. Tegu oli umbes 25+ aastase autoentuasistiga, kes armastab autosid lowliferiteks ehitada
Edit: Kui õigesti mäletan siis üle või üleüleelmine omanik oli natukene vanemas eas härra olnud.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 16.11.17 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Äravoolud põhjustasid minu senise ainsa tee äärde jäämise kõikide autode peale üldse. Kapotialuse vanni, kus on peamised massijuhtmed kere külge
ühendatud (loodan, et siin terminoloogiaga mööda ei pannud), jäid eelmise aastavahetuse paiku peale pesemist vee alla ja 1. jaanuari varahommikul auto
enam tööle ei läinud, sest mädanesid lõplikult läbi. Tõenäoliselt olid seal vee sees omajagu juba loksunud, sest ära ei voolanud sealt absoluutselt
mitte midagi ja juba ennem, alati kui vihma sadas, oli salongifilter koguaeg märg ükskord isegi niimoodi, et esiaknal oli seespool veekiht peal
(järeljahutusventilaatorist, mis peale välja lülitamist puhuma jääb).
Loo moraal: iga 10 aasta tagant võiks äravooludele pilgu peale visata ja nt. silikoniga vms. katta. |
Õnneks ta mind siiamaani tee peale veel jätnud pole. Mina viskan praegu nende vihmaste ilmadega pea iganädalaselt pilgu äravooludele peale, vähemalt
nendele mis kapotiall on. Sest mul siin maja juures lehtpuid palju ja korduvalt on ikka paksult lehti täis ajanud kapotialuse aga siin tuleb appi
suruõhukompressor millega saab siis kõik jälle ilusti läbi puhuda. Kuna autot liigutan praegu keskmiselt nädalas ainult korra või kaks siis sebisin
autole ka katte peale eBayst et seda probleemi võimalikult palju ennetada, et miski saaks ummistada neid kanaleid. Kuna salongiventilaator oma elutee
lõpetas siis kui selle vahetuseks läheb siis saab vähe põgusamalt ja kergemalt pilgu peale ka heita sellele AC õhuvõtu alusele äravoolule, võib-olla
peab tõesti kuskile silikooni laskma kui mõni tihend ära väsinud või midagi.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 16.11.17 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dUBZ
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas eelmine omanik oli u. 60-a. mees? |
Ei, ei olnud. Tegu oli umbes 25+ aastase autoentuasistiga, kes armastab autosid lowliferiteks ehitada
Edit: Kui õigesti mäletan siis üle või üleüleelmine omanik oli natukene vanemas eas härra olnud. |
Oleneb kaua auto ta käes oli, mulle tundub et tegu on selle autoga, mida u. 60 a. mees omas u. 3 aastat tagasi.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 16.11.17 20:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Oleneb kaua auto ta käes oli, mulle tundub et tegu on selle autoga, mida u. 60 a. mees omas u. 3 aastat tagasi. |
2006. aastast Eesti toomisest kuni 2009. aastani oli ta Eestis esimese omaniku käes, 2009. aastast kuni aastani 2014 oli ta järgmise inimese käes ja
nüüd selle kolme aasta jooksul on omanikuvahetusi olnud kokku 5, ehk mina olen siis Eestis juba tema seitsmes omanik. Ehk siis viimased aastad on
selle auto jaoks päris kirjud olnud Aga vähemalt iga omanik on midagi
teinud auto heas seisukorras hoidmiseks.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.11.17 05:20
|
|
|
ok, siis võibolla 2009-2014 oli selle käes, keda mõtlen. Elukutseline autojuht, arvan et hoidis autot hästi.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 17.11.17 09:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
ok, siis võibolla 2009-2014 oli selle käes, keda mõtlen. Elukutseline autojuht, arvan et hoidis autot hästi. |
Tundub küll, et on kenasti hoitud
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 03.05.18 11:10
|
|
|
Nii, vahepeal sügisest juba kevad saanud. Uuendaks siis väheke teemat ka mis autoga vahepeal juhtunud on.
Esimesena sai siis omal käel see salongiventilaator ära vahetatud. Päris keberniit töö peaks mainima, aega läks ca 3h aga sai vahetatud, nüüd ei
tahaks seda tööd niipea ette võtta. Peale seda rotiti Soomes tööl olles
parklas keskmine iluvõre ka veel küljest ära, see vaatepilt oli päris kurb Terve esiots lage. FBs sai varuosadest sebitud uus liisturing aga kahjuks enda teadmatuse tõttu sai ostetud uuema tüübi ühes tükis udutulevõred,
mis aga mulle ei sobi, kuna on suuremad. Õnneks keskmine võre sobis. Udutule võresid Eestis keegi osta ei tahtnud, aga eBays lükkasin need kenakese
kasumiga maha. Siiski uusi pole ikka veel leidnud, kuigi hooaja algus koputab ukse peale juba Tutikaid ei raatsi osta, hind on ikka üle mõistuse. Siuke debiilne seik ka vahele, et midagi tegin kapoti all ja
jätsin kapoti lukustamata asendisse. Siis sai toas käidud aga oli vaja korra üks sõit teha ja unustasin ära, et kapoti lahti jätsin. Maanteele
suundudes 50 pealt hakkas kapott järsku üles tõusma, pidurdasin vaikselt maha ja kapott läks kinni, aga ikkagi sai niipalju haiget, et kapotiamordi
kinnitus murdus küljest ära. Siiamaani pole veel lasknud seda ära teha, kuna arvatavasti keevitades saab kapott kuuma ja ajab kapotil värvi mullitama
ehk siis tuleks kapott ka lasta üle värvida. Muidugi keegi võib mingit muud moodust välja pakkuda, kuidas selle kinnituse kinni saaks uuesti ilma
keevitamiseta Loll pea on ikka ihu nuhtlus
Millegipärast inimestele meeldib parklas jubedalt mu autole otsa sõita, kuigi hoian autot peaaegu alati teistest eemal. Sügisel rüüstati vasak
tagumine pool ära, seekorda siis parempoolne. Kriimustatud on siis stange, suunatule alt plekk ja suunatulel ka mõrad sees. Hetkel loodan, et pleki
peal olevad kriimud kannatab välja poleerida, sest stangel on kriipse-kraapse mõni veel, et lasen selle niikuinii üle tuisata.
Edasi sai tegeletud tuledega. Facebookis nägin kuulutust, et VexonAuto nimeline firma tegeleb projektorite vahetusega. Sai siis auto sinna tegemisse
viidud. Aga asi osutus plaanitust keerulisemaks, et lihtsalt uued projektorid sisse ja tulede poleerimine. Tuli välja, et mul üldse halogeentuled aga
oli ise pandud Xenonid. Siiski võeti töö ette ja nüüd on autol siis Aharoni nimelised D2S projektorid sees ja tuled näitavad väga hästi. Tänud
VexonAutole Mõned pildid ka projektist:
Kuna keegi S8 ploki kodeerimist ette ei tahtnud võtta, siis sai omal käel hakatud uurima seda asja. Enne seda sai eBayst kroomrõngad tellitud ja need
külge aretatud, kohe teine asi Mitme päeva vältel vaikse guugeldamise ja
erinevate programmide proovimisega suutsin mõlema ploki koodid kätte saada. Edasi VCDSiga adaptsioon ja võtmete kodeerimine oli selle kõrval juba
lapsemäng Nüüd vaja odomeetri näit veel õigeks timmida vana ploki järgi
ehk ca 36k oleks vaja juurde kerida Nüüd sobib ülejäänud punase
interjööriga plokk väga hästi kokku. Uuest plokist ka pilt auto küljes:
Kuna ketid tegid külmast peast kõrinat ja VCDSiga vaadates oli 091-092-093 tabelites näit -25kW, mis on ikka väga mööda ja olen heaperemehelik omanik,
siis sai vastu võetud otsus, et teeb siis selle ketimajanduse ja rihmamajanduse kõik ühe soojaga ära + mis sealt veel kooruma peaks jooksvalt. Siis
peaks loodetavasti asi pikalt ja muretult kestma. Vahetusse läksid siis järgnevad jupid:
Ketipingutid x2 [077109088P, 077109087P]
Nukaketid x2
Õlipumba kett
Veepump [Metelli 24-0764]
Termostraat [Wahler 4274.87D] Olen Wahleri kohta ka lugusid kuulnud, et enam ei lähe salong soojaks ja pidi praak olema aga loodan, et ikka toimib
Soonrihm [Gates 6PK2650]
Juhtrull INA [532006610]
INA hammasrihma kit [530 0452 10]
Paisupaak [OEM] + jahutusvedelik
KKK tihendid [Victor Reinz]
Sai eBayst tellitud ka Aluminium oil cooler pipe, mis 4.2V8 motodel pidi tüüpveana lekkima hakkama, kuna originaal on plastikust ja muutub aja jooksul
hapraks. Kahjuks oli transpordiga mingi kamm ja jupp hilines ca 2 nädalat ja jäi siis seekord vahetamata
Kahjuks pilte tööst väga ei tehtud, ainult siis selline pilt, kus rakis peaks ilusti peale istuma, aga oli nii mööda olnud, et tema käe alt veel nii
mööda mootorit polnud läbi käinud:
Tööde käigus leidis ta ka veel 2 viga millega tuleb tegeleda: Karterituulutusklapp vilises (Sai uus Vaico oma külge pandud) ja siis teine vähe tõsisem
teema on sisselaskekollektori küljes olev majandus. Täpselt selle tööpõhimõttest ma aru ei saanud, aga seal pidid mingid hoovad kinni olema, mis seal
mingeid klappe liigutavad. Tänu sellele hetkel kuidagi poolpidune see minek mootoril, madalatel pööretel eriti. Kahjuks selle tüübi mootorile ei
olevat ka remontkomplekti saada ja uue OEM kollektori saaks tellida 2200€ eest Guugeldades leidsin et saab aga tellida mingi aftermarket kiti. Netist leidsin ka DIY, et sinna koguneb õli jne sodi ja tänu sellele ka
need hoovad kinni jäävad. Et võib-olla pääseb ainult asjade puhastusega, kui midagi katki pole. Jahutusvedelikku kaob ka kuskile, mitte küll
massiliselt, aga ikkagi märgatav kadu mingi aja peale. Arvatavasti siis ehk ongi see oil cooler pipe.
Kuna hooldusvälp oli ka kohe ukse taga [500km pärast] siis sai ka hoolduspudinad haaratud ja sama soojaga ära tehtud:
Õli Castrol Edge 5W-40 8L
Õlifilter Mann HU932/6N
Õhufilter Mann C28214/1
Kütusefilter Mann WK725
Salongifiltrid Mann CUK 2949-2
Hoolduse läbisõit siis vana ploki järgi: 350664 @ 19.04.2018 (Uue ploki järgi 314600)
Kiirem to-do list:
* Toonklaasiring
* Kastiõli, difriõlid
* Uued logarid ette [Tellimisel]
* Uued kapoti/pagasniku amordid [Tellimisel]
* Mõlemad stanged/peeglid värvi pluss nipet-näpet värviparandusi ka tegema, talv ikka natuke haiget ka teinud.
* Ees 2 parkimisandurit surnud, uued sättima.
Pikemas plaanis:
* Solar esiklaas
* Helisüsteemi järgi aitamine
* Android või miski uuem 2DIN makk
* Salongi plastikute värvimine [Mõned plastikud ikka jube kulunud]
* Juhiiste vähe paremasse seisukorda lasta viia [Eks aeg oma töö teinud, õnneks veel katki otseselt midagi pole.]
* Võib-olla carbon liistud teha, kuigi väga ei tõmba, pole mingi reissing suunitlusega auto
* Webasto pealepanek, kuigi mõtted liiguvad selles suunas, et see autot enam talve ei näe
* Mingid vähe fancymad pedaalid koos selle jalahoidmisrestiga või kuidas iganes seda kutsutakse [Kuskilt jäi silma, et vähese vaevaga kannatab Touaregi piduri ja TT gaasipedaali külge aretada]
* Väljalaset vähe sättida, et sealt need V8 hääled paremini esile tuua
* Läikivad summutiotsad, selle peaks siis koos väljalaskega ära tegema, S8l on juba stockis läikivad, keegi oskab äkki kaasa rääkida, kas otsad on
sama läbimõõduga mis tavalisel A8l või on suuremad?
Nii, et mõtteid ja tegemist ikka jagub
Pilte väga klõpsutada pole viitsinud, aga mõned ikka panen:
Talvesetiga oli siis selline mannetu :
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 03.05.18 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Päris põhjalikult hooldatud - tõesti hea lugeda.
Kas sa oled mõelnud kaamerate paigaldamise peale? Võimalik, et saad põrsad kätte! |
Tänan Kuna teen enda jaoks autot, siis proovin auto võimalikult heas
korras hoida. Tehniline pool hakkab vaikselt ühele poole jõudma, siis saab hakata kosmeetilisi vigu likvideerima.
Nüüd olen juba tõesti kaamera peale mõtlema hakanud, eelkõige vist peaks tahaaknale kaamera sättima, kuna siiamaani on neile meeldinud p***e kallal
rohkem käia Muidugi kui oleks viitsinud kaamerate väljavõtteid küsimas käia, siis võib-olla oleks saanud ka huligaani kätte,
aga enda aeg ka midagi väärt.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 03.05.18 13:47
|
|
|
Väga kena aparaat see ikka, jääb kaugelt silma, kui linnas kuskil näinud olen.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 03.05.18 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Väga kena aparaat see ikka, jääb kaugelt silma, kui linnas kuskil näinud olen. |
Tänan Ega sul ka kehvem pole
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|