Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: dUBZ[/i] Nii, vahepeal sügisest juba kevad saanud. Uuendaks siis väheke teemat ka mis autoga vahepeal juhtunud on. Esimesena sai siis omal käel see salongiventilaator ära vahetatud. Päris keberniit töö peaks mainima, aega läks ca 3h aga sai vahetatud, nüüd ei tahaks seda tööd niipea ette võtta. :D Peale seda rotiti Soomes tööl olles parklas keskmine iluvõre ka veel küljest ära, see vaatepilt oli päris kurb :D Terve esiots lage. FBs sai varuosadest sebitud uus liisturing aga kahjuks enda teadmatuse tõttu sai ostetud uuema tüübi ühes tükis udutulevõred, mis aga mulle ei sobi, kuna on suuremad. Õnneks keskmine võre sobis. Udutule võresid Eestis keegi osta ei tahtnud, aga eBays lükkasin need kenakese kasumiga maha. Siiski uusi pole ikka veel leidnud, kuigi hooaja algus koputab ukse peale juba :D Tutikaid ei raatsi osta, hind on ikka üle mõistuse. Siuke debiilne seik ka vahele, et midagi tegin kapoti all ja jätsin kapoti lukustamata asendisse. Siis sai toas käidud aga oli vaja korra üks sõit teha ja unustasin ära, et kapoti lahti jätsin. Maanteele suundudes 50 pealt hakkas kapott järsku üles tõusma, pidurdasin vaikselt maha ja kapott läks kinni, aga ikkagi sai niipalju haiget, et kapotiamordi kinnitus murdus küljest ära. Siiamaani pole veel lasknud seda ära teha, kuna arvatavasti keevitades saab kapott kuuma ja ajab kapotil värvi mullitama ehk siis tuleks kapott ka lasta üle värvida. Muidugi keegi võib mingit muud moodust välja pakkuda, kuidas selle kinnituse kinni saaks uuesti ilma keevitamiseta :) Loll pea on ikka ihu nuhtlus :mad: Millegipärast inimestele meeldib parklas jubedalt mu autole otsa sõita, kuigi hoian autot peaaegu alati teistest eemal. Sügisel rüüstati vasak tagumine pool ära, seekorda siis parempoolne. Kriimustatud on siis stange, suunatule alt plekk ja suunatulel ka mõrad sees. Hetkel loodan, et pleki peal olevad kriimud kannatab välja poleerida, sest stangel on kriipse-kraapse mõni veel, et lasen selle niikuinii üle tuisata. Edasi sai tegeletud tuledega. Facebookis nägin kuulutust, et VexonAuto nimeline firma tegeleb projektorite vahetusega. Sai siis auto sinna tegemisse viidud. Aga asi osutus plaanitust keerulisemaks, et lihtsalt uued projektorid sisse ja tulede poleerimine. Tuli välja, et mul üldse halogeentuled aga oli ise pandud Xenonid. Siiski võeti töö ette ja nüüd on autol siis Aharoni nimelised D2S projektorid sees ja tuled näitavad väga hästi. Tänud VexonAutole :) Mõned pildid ka projektist: [img]https://i.imgur.com/Spz6OSk.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/K2kKbjv.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/1BBGeYC.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/pKlTdLX.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/g08RRAl.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/OUKC0ZI.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/31xWkS6.jpg[/img] Kuna keegi S8 ploki kodeerimist ette ei tahtnud võtta, siis sai omal käel hakatud uurima seda asja. Enne seda sai eBayst kroomrõngad tellitud ja need külge aretatud, kohe teine asi :) Mitme päeva vältel vaikse guugeldamise ja erinevate programmide proovimisega suutsin mõlema ploki koodid kätte saada. Edasi VCDSiga adaptsioon ja võtmete kodeerimine oli selle kõrval juba lapsemäng :) Nüüd vaja odomeetri näit veel õigeks timmida vana ploki järgi ehk ca 36k oleks vaja juurde kerida :D Nüüd sobib ülejäänud punase interjööriga plokk väga hästi kokku. :) Uuest plokist ka pilt auto küljes: [img]https://i.imgur.com/kmOnSl2.jpg?1[/img] [img]https://i.imgur.com/BA1WDQr.jpg?1[/img] Kuna ketid tegid külmast peast kõrinat ja VCDSiga vaadates oli 091-092-093 tabelites näit -25kW, mis on ikka väga mööda ja olen heaperemehelik omanik, siis sai vastu võetud otsus, et teeb siis selle ketimajanduse ja rihmamajanduse kõik ühe soojaga ära + mis sealt veel kooruma peaks jooksvalt. Siis peaks loodetavasti asi pikalt ja muretult kestma. Vahetusse läksid siis järgnevad jupid: Ketipingutid x2 [077109088P, 077109087P] Nukaketid x2 Õlipumba kett Veepump [Metelli 24-0764] Termostraat [Wahler 4274.87D] Olen Wahleri kohta ka lugusid kuulnud, et enam ei lähe salong soojaks ja pidi praak olema aga loodan, et ikka toimib :) Soonrihm [Gates 6PK2650] Juhtrull INA [532006610] INA hammasrihma kit [530 0452 10] Paisupaak [OEM] + jahutusvedelik KKK tihendid [Victor Reinz] [img]https://i.imgur.com/jT6eIeh.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/ybCKOio.jpg[/img] Sai eBayst tellitud ka Aluminium oil cooler pipe, mis 4.2V8 motodel pidi tüüpveana lekkima hakkama, kuna originaal on plastikust ja muutub aja jooksul hapraks. Kahjuks oli transpordiga mingi kamm ja jupp hilines ca 2 nädalat ja jäi siis seekord vahetamata :( Kahjuks pilte tööst väga ei tehtud, ainult siis selline pilt, kus rakis peaks ilusti peale istuma, aga oli nii mööda olnud, et tema käe alt veel nii mööda mootorit polnud läbi käinud: [img]https://i.imgur.com/syjsCtE.jpg[/img] Tööde käigus leidis ta ka veel 2 viga millega tuleb tegeleda: Karterituulutusklapp vilises (Sai uus Vaico oma külge pandud) ja siis teine vähe tõsisem teema on sisselaskekollektori küljes olev majandus. Täpselt selle tööpõhimõttest ma aru ei saanud, aga seal pidid mingid hoovad kinni olema, mis seal mingeid klappe liigutavad. Tänu sellele hetkel kuidagi poolpidune see minek mootoril, madalatel pööretel eriti. Kahjuks selle tüübi mootorile ei olevat ka remontkomplekti saada ja uue OEM kollektori saaks tellida 2200€ eest :D Guugeldades leidsin et saab aga tellida mingi aftermarket kiti. Netist leidsin ka DIY, et sinna koguneb õli jne sodi ja tänu sellele ka need hoovad kinni jäävad. Et võib-olla pääseb ainult asjade puhastusega, kui midagi katki pole. Jahutusvedelikku kaob ka kuskile, mitte küll massiliselt, aga ikkagi märgatav kadu mingi aja peale. Arvatavasti siis ehk ongi see oil cooler pipe. Kuna hooldusvälp oli ka kohe ukse taga [500km pärast] siis sai ka hoolduspudinad haaratud ja sama soojaga ära tehtud: Õli Castrol Edge 5W-40 8L Õlifilter Mann HU932/6N Õhufilter Mann C28214/1 Kütusefilter Mann WK725 Salongifiltrid Mann CUK 2949-2 Hoolduse läbisõit siis vana ploki järgi: 350664 @ 19.04.2018 (Uue ploki järgi 314600) Kiirem to-do list: * Toonklaasiring * Kastiõli, difriõlid * Uued logarid ette [Tellimisel] * Uued kapoti/pagasniku amordid [Tellimisel] * Mõlemad stanged/peeglid värvi pluss nipet-näpet värviparandusi ka tegema, talv ikka natuke haiget ka teinud. * Ees 2 parkimisandurit surnud, uued sättima. Pikemas plaanis: * Solar esiklaas * Helisüsteemi järgi aitamine * Android või miski uuem 2DIN makk * Salongi plastikute värvimine [Mõned plastikud ikka jube kulunud] * Juhiiste vähe paremasse seisukorda lasta viia [Eks aeg oma töö teinud, õnneks veel katki otseselt midagi pole.] * Võib-olla carbon liistud teha, kuigi väga ei tõmba, pole mingi reissing suunitlusega auto :D * Webasto pealepanek, kuigi mõtted liiguvad selles suunas, et see autot enam talve ei näe :) * Mingid vähe fancymad pedaalid koos selle jalahoidmisrestiga või kuidas iganes seda kutsutakse :D [Kuskilt jäi silma, et vähese vaevaga kannatab Touaregi piduri ja TT gaasipedaali külge aretada] * Väljalaset vähe sättida, et sealt need V8 hääled paremini esile tuua :cool: * Läikivad summutiotsad, selle peaks siis koos väljalaskega ära tegema, S8l on juba stockis läikivad, keegi oskab äkki kaasa rääkida, kas otsad on sama läbimõõduga mis tavalisel A8l või on suuremad? Nii, et mõtteid ja tegemist ikka jagub :D Pilte väga klõpsutada pole viitsinud, aga mõned ikka panen: Talvesetiga oli siis selline mannetu :D : [img]https://i.imgur.com/73h6uMY.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/6xgwoPZ.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/hl0KRPs.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/a6rOLj1.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/AFymA4h.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/iIgab4H.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/ARsdL81.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/q8Xqlg8.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/9ZBWWdH.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/nanyZMR.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/jkx1qYL.jpg?1[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
61.1%
- SQL:
38.9%
]