Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 26.02.18 15:05
Pole olemas 80 000 hooldust, on 90 000. Või siis 60 000. See muidugi ei tähenda, et vahepeal hooldada ei võiks.
SvenU

 postitati 26.02.18 14:42
Ma ei tea, mida 80 000 km hooldus endast kujutab. Lisaks on mõned pisivead ka.
prj

 postitati 26.02.18 13:12
Ma käiks uuema autoga esinduses õli vahetamas ainult selle pärast, et pärast on autot lihtsam müüa.
Remonti ei pea seal ju tegema :)
SvenU

 postitati 26.02.18 12:16
Tänan vastuse eest.

Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Muide, selle stop&go kiirushoidja asjus, kas see õigustab ennast ka hommikuses Pirita tee kolonnis? Olen kuulnud, et jätab vaikselt liigeldes liiga suure pikkivahe eesoleva autoga mis tähendab, et slaalomi austajad kipuvad kohe vahele trügima.


Ma ei sõida seal kolonnis eriti, aga tõsi ta on, et pidurdab mõistlikult, aga uuesti kohalt võttes ei reageeri piisavalt kiiresti. Tavaliselt vajutan ise korra gaasi ja ACC võtab sujuvalt juhtimise jälle üle.

Linnas tuleb ACCga siiski ettevaatlik olla. Mõnikord kipub pidurdama seal kus pole vaja. Tagasõitja võib üllatuda...
Eero

 postitati 26.02.18 11:56
Tsitaat:
Algselt postitas: SvenU
80 000 km hakkab ette tiksuma ja tarvis hooldusesse minna. Millist firmat oskate soovitada?


Kui garantii pole oluline/ei kehti siis soovitaks www.vagrem.ee

Enda A7 BiT'ga käisin hoolduses seal ja pole midagi ette heita. Võibolla ainult seda, et esimene kord on keeruline neid leida :)

Muide, selle stop&go kiirushoidja asjus, kas see õigustab ennast ka hommikuses Pirita tee kolonnis? Olen kuulnud, et jätab vaikselt liigeldes liiga suure pikkivahe eesoleva autoga mis tähendab, et slaalomi austajad kipuvad kohe vahele trügima.
SvenU

 postitati 26.02.18 10:56
80 000 km hakkab ette tiksuma ja tarvis hooldusesse minna. Millist firmat oskate soovitada?
ReimsR

 postitati 13.07.17 21:06
ACC on lisa, ilma milleta ei kujuta enam kulgemist ette. Millegipärast on enamus maanteel sõitvaid autosid nagu kummilindi otsas, kuigi on ju tänaseks päevaks ka enamustel neil püsikiirusehoidikud peal.
SvenU

 postitati 12.07.17 12:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Aga minuarust on see Active Lane assist mugav ja vajalik asi. Näiteks kui jääd mokk töllakil mõnda emast teeääres vahtima...


Mul istub Active Lane Assist tavaliselt kõrvalistmel sisselülitatud olekus. Roolima ei kipu, aga roolijale võidakse teha füüsiline noomitus.
Amadeus

 postitati 11.07.17 19:19
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tegelikult pole see mootorihääle reguleerimine, vaid vedrustuse reguleerimine jäigemaks, millega kaasneb ka sportlikum heli.

Diislile tehakse nö V8 mootoriheli digitaalselt. Summuti tagapottides on kaks kõlarit (fotol ümmargused paunad).

https://shops.audi.com/assets/MASTER_904_ASOS/en_GB/904_IPZM_8T0071901B_ENG_001.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=WGXTvGwtIss

Komplekt on saaval ka 2.0TDI mootorile :)

A6, A7 BiTdi ja SQ5-l on see standardvarustuses. Teoreetiliselt saaks auto tegema panna ka murutraktori või rolleri häält, vaja soundmoodulisse vastavat softi :)

Tõsi, see plära käib närvidele ja ka minul on asi Comfort asendis. Poisikeste värk ühesõnaga, või siis see diislipeer pole väga tõsiseltvõetav, kui ei mölise.

Aga minuarust on see Active Lane assist mugav ja vajalik asi. Näiteks kui jääd mokk töllakil mõnda emast teeääres vahtima, siis auto ei tuigerda vaid püsib kenasti reas. Tundlikust ei ole vaja vähendada, kui ei meeldi lülitad suunatule kangi otsast nupust välja. Vaikimisi peakski asi väljas olema.
SvenU

 postitati 11.07.17 14:58
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tegelikult pole see mootorihääle reguleerimine, vaid vedrustuse reguleerimine jäigemaks, millega kaasneb ka sportlikum heli.


Minu menüüs on eraldi punktid "Motor/Getriebe" ja "Motorsound". Selle viimase panin "Comfort" peale, nüüd enam ei mürise nii väga.
SvenU

 postitati 11.07.17 12:11
Ilmselt seetõttu ongi vidina nimi Active Lane Assist, et ta sekkub roolimise näol. See roolimise vajadus ongi arusaamatu. Vibra ja heli on muidugi ok asjad
madtongue

 postitati 11.07.17 11:58
Ei saa siin eelkõnelejaga päris nõus olla. Lane assist on ikkagi eelkõige ohutusvidin, mitte mugavusvidin. Ok uuematel kasutatakse seda Traffic jam assistis ka juba, kus ta kindlasti on mugavusvidin, aga siiski. Point on ju eelkõige see, et kui sa roolis nt magama jääd, siis ei sõida sa otsejoones esimeses kurvis vastu puud, vaid auto hoiab end tee peal ja äratab su piiksu ja vibraga üles. Endal on sellest ikka küll mitu korda abi olnud, kui on nt olnud olude sunnil vaja väsinuna maantee sõita ja järsku avastad, et auto roolib hoopis ja kutsub sind korrale. See on kainestav hetk :) Ja kui Lane assist liigselt häirib, siis saab selle sekkumise ju miinimumi keerata, vähemasti volkaril on nii. Siis sekkub ta alles suht joonele sõites ja kui ta siis ka sekkub, siis tekib üldse küsimus, et miks inimene niimoodi mööda jooni töllerdab maanteel? olen nõus, et ta on ehk õige pisut häiriv hästijoonitud uutel kitsastel kurvilistel maateedel. Seal oleks ideaaltrajektoor pigem jooni ületav ja siis tihti võitled õrnalt autoga.
end3l

 postitati 11.07.17 08:44
Tsitaat:
Algselt postitas: SvenU
Active Lane Assist natuke küll roolib autot, aga ainult natuke - üsna varsti palub rooli üle võtta. Sellise roolimise funktsiooni vajalikkus jääb mulle arusaamatuks.

Mootori hääle reguleerimise võimalus on küll naljakas asi, milleks seda vaja on?


Active Lane Assist on hea asi texting&driving jaoks ainult. Mul on 99,9% ajast see välja lülitatud, kuna autot tuleb juhtida, mitte lasta end sõidutada.

Tegelikult pole see mootorihääle reguleerimine, vaid vedrustuse reguleerimine jäigemaks, millega kaasneb ka sportlikum heli.
SvenU

 postitati 11.07.17 08:17
Maanteel kolonnis sõites õigustab ACC ennast täiesti. Väga mugav on. Seevastu Active Lane Assist natuke küll roolib autot, aga ainult natuke - üsna varsti palub rooli üle võtta. Sellise roolimise funktsiooni vajalikkus jääb mulle arusaamatuks.

Mootori hääle reguleerimise võimalus on küll naljakas asi, milleks seda vaja on?
SvenU

 postitati 06.07.17 13:36
Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Kas sul on tavavedrustus(ilma õhuta) ja kui on, siis kas on jäigapoolne või pigem pehme?
R.

Mul on sportvedrustus, mida ma tegelikult väga ei ihaldanud. Üldiselt saavad meie teed aasta-aastalt paremaks, aga mõnedel lõikudel tuleb veel laveerida. Seevastu näiteks üle Tallinn-Viimsi piiril oleva raudtee Miidurannas võib täie vaardiga lasta.

Ega need soovimatud lisad väga ei häirigi. Tänapäeval on kõikide asjade sisselülitamisest tehtud tseremoonia - kas lülitub sisse või hakkab midagi installima ja uuendama. Eks autondus läheb sama teed, enne kui sõitma saad hakata, tuleb igasuguseid lüliteid vajutada. Esialgu ei hakka ma midagi muutma.
ReimsR

 postitati 06.07.17 08:31
Teretulemast BiTdi klubisse :) Ma olen ise nüüd ca kaks kuud enda omaga sõitnud ja ei kahetse karvavõrdki seda ostu. Kummalisel kombel minul autot välja ei sureta ukse avamisel.
Igapäev on autosse istudes ja sõites positiivsed emotsioonid ja kriips kõrvuni. Peale tööd võtan vabatahtlikult suuna maakodu poole, et sealt hommikul linna tööle tulla ja nautida maantee sõitu.
Kas sul on tavavedrustus(ilma õhuta) ja kui on, siis kas on jäigapoolne või pigem pehme? Mul eelmine A6 oli c6 ja mitte s-line, vaid tavavedrustusega ja oli pigem jäik. Nüüd õhkvedruga on isegi vanalinnas munakivisillutisel lust sõita.

Kerget jalga soovides!

R.
Jann

 postitati 06.07.17 06:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
VIM (Video in Motion) saab aktiveerida. Lisaks saab välja lülitada mootori suretuse juhiukse avamisel. Leia mõni pädev kaabliga seltsimees. MMI kokkupakkimine juhiukse avamisel peale suretust ikkagi jääb.
Kiiret paigaltvõttu saab Launch Control'i abil.
NB: Lingitud fotosid foorumilehel ei näe.


Algul üritasin ka leida lahendust ekraani kokkupakkimisele juhiukse avamisel, kuid tegelt pole sellel eriti pointi kui järele mõelda. 90% ajast ongi hea, et ise kokku pakib end, muidu tuleks iga kord seda ise teha, kui autost välja lähed.
Kõik muu on "lihtsasti" kodeeritav + veel palju asju. Kui "juhiuks lahti - mootor seisab" maha võtta, laheneb asi juba päris hästi. Start-stop tuleks ka maha killida ruttu. Kõike saab ka tagasi pöörata. MMI ja Navi kaardid võiks ka 2017a. peale uuendada. Lisandub Audi Connect näiteks MENU avakuvale.
Amadeus

 postitati 05.07.17 20:01
VIM (Video in Motion) saab aktiveerida. Lisaks saab välja lülitada mootori suretuse juhiukse avamisel. Leia mõni pädev kaabliga seltsimees. MMI kokkupakkimine juhiukse avamisel peale suretust ikkagi jääb.
Kiiret paigaltvõttu saab Launch Control'i abil.
NB: Lingitud fotosid foorumilehel ei näe.
SvenU

 postitati 05.07.17 18:59
Tere!

Pärast mõnda VW Passat CC-ga veedetud aega (mis ei olnud üldse halb aeg) tuli endale tunnistada, et kisub ikka endiselt Audi poole. Hakkasin mobile.de ja autoscout24.de lehti jälgima juba eelmisel aastal. Minule jõukohases hinnaklassis autosid muidugi oli, aga ikka oli mingi niisugune kiiks küljes, mis ei kutsunud ostma. Lisaks kõikumine A6 ja A7 vahel. See igapäevane vahtimine tüütas juba nii ära, et panin ise tähtaja: kui maikuu jooksul midagi ära ei osta, siis käruta oma CC-ga edasi. Õnneks ilmuski viimasel hetkel sobiv auto. Kusjuures ilma piltideta. Ostmisel oli abiks Andrejs mobile.ee-st.

Pagana hea auto on küll. Ja palju mänguasju on tal küljes nagu näiteks ACC või pagasiluugi avamine jalaviipega. Tõsiselt efektiivne on Webasto. Olulisemad näitajad on A6 C7, 3,0 TDI 230 kW (CGQB), 2013 mai, läbisõit 67 000 km, kuuvalguse sinine (Mondscheinblau), must Alcantara, sportvedrustus, 8-käiguline Tiptronic, BOSE, active lane assist, ACC, Stop&Go, tagurduskaamera, rool köetav, sportistmed ees, võtmeta sisenemine, peeglid kokkuklapitavad, LED-tuled, häälkäsklused (mis on võrreldes Siriga lapsekingades).

Sõita on väga hea. Ikka tõsiselt hea kohe. Kuigi võrreldes 3,6 bensiinimootoriga CC-ga ei ole see mootor paigalt võttes nii ergas. Aga seda ainult paigalt võttes, kohe pärast seda läheb paremaks.

Mõne asjaga on ka üle pingutatud, näiteks juhiukse avamine tähendab süüte väljalülitamist. DVD mängija sõidu ajal pilti ei näita.

PILT 1
PILT 2
PILT 3

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.8% - SQL: 34.2%]