Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Gull

 postitati 08.04.18 20:09
Sai peale poolt aastat Coupe käima pandud, esimese korraga lõi mootori nurruma. Seismisest on küll pidurid veidi peale jäänud, tagumised supordid peab kuskilt uued vaatama kuna käsipiduri töövõime on sisuliselt olematu. Kunde tagatuli oli ka mingi ime läbi basseini enda sisse tekitanud.
Pool aastat seismist tõi kaasa positiivse üllatuse püsika taastoimimise näol, väikest prooviringi tehes ei visanud kordagi tagant ära (võrdluseks siis eelmise aastaga kui kangi näppides vahel mitte midagi ei juhtunud või kui reageeriski, siis lõi mõne aja pärast püsika maha).

Ühtlasi sai eelmisel aastal ostetud kamei võre ja valged suunad külge löödud, kundepoolsel suunal kõrvad maas kahjuks.. uuest peast ei paku keegi kuskil?
Selle aasta plaaniks Coupega paneks ehk visuaalse poole korrastamise, korralik juhiuks oleks vaja kuskilt võluda ja esitiib autoga sama värvi saada, mais ehk saab ülevaatuse ka peale:cool:

Kiiruga said mõned pildid ka tehtud -

http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784013_kQjv.jpg
http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784015_aH8z.jpg
http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784017_CwSy.jpg
http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784019_xVbc.jpg
A 80

 postitati 23.11.17 06:14
Tsitaat:
Algselt postitas: KriP
Hädasti oleks samasugust rooli vaja... Peab foorumi läbi kammima? :(


Küsi TurboQuattro käest. Tal igasugu manti müügiks. Alles ta pakkus selliseid roole.
KriP

 postitati 22.11.17 22:53
Hädasti oleks samasugust rooli vaja... Peab foorumi läbi kammima? :(
Gull

 postitati 16.10.17 10:12
Update'i nii palju siis, et tuledekandurite tuppa kuivama toomisest oli kasu - vasaku suunatule sain tagasi :D kõik muu endistviisi pime, hetkel jääb sellega tegelemine järgmisesse kuusse. Tuled korda saab, siis ainsaks takistuseks ülevaatusel saab käsipidur.

Mõned eurod panustas ka visuaalse poole parandamisele, tõi kolmekodaraga baranka ära, taastatud nahk näeb päris maasikas välja -
http://static1.album.ee/files/1190/6/large_29751641_dkSF.jpg
EnricoN

 postitati 10.10.17 21:46
No minu autol igatahes oli tulede taga selline asi :
http://fixustrade.ee/wp-content/uploads/2016/12/tlm_5.jpg

Ja see nägi täielikult originaal välja mitte kellegi kodus kääridega aretatud. Või kui oligi siis tal pidi ikka väga hea lõikamisoskus olema, et need mõlemale sinna perfektselt meisterdada.
TarmoT

 postitati 07.10.17 19:23
Selle riba materjali nimetus peaks olema butüül.
Kunagi sai omale terve rull ostetud tulede tihendamiseks.
V8-l näiteks on tagatuled tihendatud kere ja tule vahelt sellega.
stihl

 postitati 07.10.17 14:43
Silikooni ega mingit vahtu sinna ei panda, vaid kasutatakse spets mittekuivavat plastiliini taolist ollust.
Teeb seda teroson (terostat VII nime all), loctite ja ka palju teised. Mul riiulis on sama asi Würthi kirjadega, aga ilmselt ka Terosoni oma.
Rulli peal, umbes 10mm läbimõõduga ja näeb välja nii:

http://autoliga.biz/CatalogPic/26927.jpg


Kui kuskilt ei leia, anna teada, teen ära. (kui heldelt tasud, muidugi) :P
Pirnihoidjatega saab samuti midagi ette võtta, kui vaja. (külmgalvaanika, aga see võtab rohkem aega kui ndlavahetus)

.
EnricoN

 postitati 07.10.17 09:41
Coupe tüüpviga ongi see, et sealt vett sisse tuleb. Olen näinud mitmeid kellel silikoon vahele pandud. Muidu seal käivad miskit "vaht"tihendid vahel küll.
Gull

 postitati 06.10.17 21:17
Võtsin pesad tuppa kuivama - juhipoolsest saab asja veel (klemmid ilusad, roostet pole sisuliselt ollagi), aga kundepoolsest asja ilmselt ei saa. Tagavara on küll ka olemas, aga klemmid on omajagu roostes. Mis muidugi veel välja tuli, kundepoolsel pistikust jooksis mingi juhe lahtiselt (üks pool sellest siis tolles väikses hallis pistikus mis suure pistiku kõrval on).. Pesa uuest peast ei müüda enam?

Teine küsimus oleks tulede enda kohta, kas seal peaks mingi tehasepoolne tihend ka olema? Sealt on omajagu vett sisse tulnud, kundepool uputas ühe plastikkausi ära igatahes juba. Kui tihend puudu, siis mis oleks hea lahendus vastu talve sinna? Hermets? Midagi peenemat?

Ühtlasi kui keegi tunneb, et teeks Tallinnas probleemi nvga korda, siis võib kirjutada.. tasustan heldelt :D
EnricoN

 postitati 06.10.17 07:44
No mul tuled toimisid peale seda. Rohkem ma kommenteerida ei oska.
stihl

 postitati 06.10.17 07:38
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Ning pane äädika-sooda lahusesse. Veits puhasta ja proovi . Endal toimis.


Mis asi sul seal toimis?
Sooda mitte ei lahustu äädikas, vaid reageerib sellega, mille tagajärjel tekivad uued ained nagu vesi, süsihappegaas ja naatriumatsetaat, mis metallidega ei suhtle kuidagi.

Kui puhta äädika sisse ligunema panna, siis see, jah, lahustab roostet aga ühtlasi ka tsingikihti, mis neil ühenduslattidel peal on. Pärast roostetab mis hirmus ja pirnipesad ei anna ka enam ühendust.
Pigem ikka konkreetset klemmi puhastada ja määrida, kui kogu kupatuse uuesti tsinkimise võimalust pole.

........

Kui mitte ükski pirnidest ei tööta, siis järelikult nöögib ainult see, mis neil kõigil ühine on - tulede mass. Kas siis kere küljes või pistikutes.

.
100

 postitati 06.10.17 05:18
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Kindel, et see 98kw ei ole?

Vanematel oli ju 100kw.


Siin vist sama teema nagu 100-dega peaks olema, et mootori võimsus muidu sama, aga katalüsaatoriga annab välja 100 asemel 98 kW.
EnricoN

 postitati 06.10.17 04:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Gull
Täna õhtusse selline tore avastus, et mitte ükski tagatuledes olevates pirnidest ei tööta - nädalavahetusel peab töö kõrvalt aega leiutama et sellele lahendus leida..

Kupeel täitsa tavaline nähtus :D võta pirnikandurid välja. Ning pane äädika-sooda lahusesse. Veits puhasta ja proovi . Endal toimis. Klemmid oksüdeeruvad väga lihtsalt neil.
Gull

 postitati 05.10.17 18:03
Täna õhtusse selline tore avastus, et mitte ükski tagatuledes olevates pirnidest ei tööta - nädalavahetusel peab töö kõrvalt aega leiutama et sellele lahendus leida..
Gull

 postitati 16.09.17 20:03
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Kindel, et see 98kw ei ole?

Vanematel oli ju 100kw.

Passijärgselt on ta 100kw, pagassis olev kleeps ütleb 98.. pigem usaldab siis teist varianti :D
EnricoN

 postitati 15.09.17 21:11
Kindel, et see 98kw ei ole?

Vanematel oli ju 100kw.
Gull

 postitati 15.09.17 20:06
Juuli keskel tiksus läbisõiduks kellale veerand miljonit, tegi siis suurema hoolduse -
Vahetatud sai klapikambrikaane tihend, termostaat ja õhufilter, peale seda sai tehtud õli- (5w40) ja rihmavahetus. Veepump SKFi oma, rihmad Boschilt ja Gatesilt.
Eelmine omanik oli klapikambrikaane vahelt immitseva õli voolavust proovinud hermetsiga? vist peatada.
Vahetult enne rihmavahetust hakkas genekarihm ka vilisema, põhjus lihtne - rihm ise megavana ja pooled hambad rihmalt puudu, ime et üldse veel koos püsis. Rihmavahetus ise võttis kolm päeva aega, tänu sellele et pinguti jäi u 24h hiljaks ja geneka & kliimapumba rihmad tulid esimesel korral valed. Karteris olev õlipunn oli ka mingi isearetuslik - mingi suvaline polt istub augus, jube kõveralt aga mitte midagi läbi ei immitse :D Ju siis vastab tõele lause, mis ajutine - see igavene.
Omamoodi huumor oli nina lahti võtmise ja kokkupanekuga ka, mitte ei meenunud mis polt kuhu käis :D Sisuliselt nagu bingo mängimine oli aga kokku sai nina lõpuks.
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740215_wD6M.jpg
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740213_W9UO.jpg
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740217_0BX3.jpg
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740219_Z6H5.jpg

Paar päeva enne Volkariklubi Sügiskruiisi algas võidujooks ajaga, kui oli vaja ruttu auto kokku saada -
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740221_zT6K.jpg
Õnneks reageerisin piisavalt kiirelt ja ainsaks kahjuks jäid juhipoolne esituli ning juhitiib (mille äär oli niigi aja poolt pureda saanud, seega väga hull kaotus ei olnud :D) Lansekas ka tule poolt törts mõlkis.
Sai eile vigasaanud detailid ära vahetatud, esituld oli võrdlemisi kerge leida aga üsna võimatuks ülesandeks osutus leida normaalset juhitiiba Coupele. Rääkimata õigest toonist. Sai veidi varuosade rubriigis seigeldud ja poole tunniga oli defkakaup leitud. Tiib ise küll lillat värvi aga vast ei hakka silma häirima.
http://static1.album.ee/files/1189/60/orig_29740223_Qz8X.jpg

Hiljuti sai ära vahetatud kõikvõimalikud kuluosad esisillas.
Tänase päeva vist kõige närvesöövam hetk oli see, kui umbes 3 tundi enne sillastendi kundepoolt eest pidurivoolik purunes. Detaili vahetamise tegi muidugi ülimalt nauditavaks see, et kandid maas olid mõlemal kruvil mis voolikut omal kohal hoidsid. Lõpuks sai uued kandid viilitud, veidi kuuma antud ja mingi ime läbi sai uue vooliku külge (saatuse tahtel tutikas Toprani voolik kuna ei olnud paremat käepärast võtta). Õhutamiseprotsess võttis ka kerge tunni ära - eelmine omanik oli mingi imenikerdise sisse löönud mida oli võimatu välja keerata, abimees MIG abil keevitas suurema poldi otsa ja sai sellest murest jagu. Lõpuks jäi isegi veidi alla tunni varu enne sillastendi.
Homme Sügiskruiisile, sülitan kolm korda üle õla ja loodan et õnnetusi ei esine :)
(Osta Audi, sõitu/remonti naudi :D)
A 80

 postitati 04.07.17 04:56
Tagaakna pesu jaoks on see paak.
Muidu edu Coupega. Neid on mõnusalt
vähe liikvel. Hoia ikka elus oma isendit.;)
Gull

 postitati 02.07.17 11:53
Sai täna veidi uuritud, millisena Coupe tehasest tuli -

X1D - National sales program Sweden
B0H - Component parts set, complying with vehicle type for Sweden, various parts
C1P - Alloy wheels 7J x 15
G0C - 5-speed manual transmission
H3E - Tires 195/65 R15 V (black)
J0J - Battery 300 A (63 Ah)
M1J - 5-cylinder gasoline engine 2.3 L/98 kW electronic fuel injection with cat base engine is T3C
Q1D - Sports front seats
1AB - Power brake
1G3 - Alloy spare wheel with original equipment tires
1MD - Leather steering wheel
1N1 - Power steering
3AF - Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BS - Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated
T3C - 5-cylinder gasoline engine 2.3 L unit 034.D
4UA - Without air bag
0G1 - Gearshift lever
8AV - Radio
8GD - Alternator 90A
8RL - 6 speakers (passive)
1KD - Disc brakes, rear
1LB - Disc brakes, front
3FA - Without roof insert (standard roof)


Ei midagi erilist ühesõnaga. Tundub et püsikas ja puitliistud hiljem autole lisandunud. Kojamehed said ära vahetatud just ja üks summuti tripp samuti. See kuu läheb vahetusse hammasrihm, tõenäoliselt tuleb Contitechi komplekt.
Muuseas avastasin pagasnikust kundetule tagant mingi huvitava paagi, mis eesmärgil see seal on? Aknapesuvedeliku oma?
Gull

 postitati 25.06.17 18:59
Hei foorumlased,
Pikalt on teie teemasid käidud lugemas, seekord võtan ka ise päeviku pidamise ette.

Sattusin ka mina, veidi aega tagasi, teistkordselt Audi ridadesse, seekord siis Coupe näol. Edasi viib seda raketti ridaviis mootor, tehasest anti talle 100kw, 24 aastaga mõni neist kindlasti kaduma läinud. Käiguvahetamise rõõm on mulle jäetud, lisavarustuse poole pealt poogiti külge talle püsikas, el aknad, esitulede pesurid (mille toimivuses pole veel veenduda saanud), kliima (täiesti toimiv), puitdekoor. Kärukonks ka veel suhteliselt huvitav asi.

Auto enda ajaloost niipalju, et on uuena Eestist ostetud. Kere suhteliselt hästi säilinud, aastatega mõned täpid kerele tulnud on. Keredetailidest peaks vast kapoti ära vahetama kui ära puhastada ei kannata, hetkel mingi huvitav valge ollus seal peal. Kui ilm ühel hetkel soosima hakkab, siis katsetab atsetooniga.
Tehniline pool kannatab kriitikat, esisillas koliseb miskit ja klapikambrikaane vahelt immitseb aegajalt õli välja, midagi peadmurdvat pole.
Mingeid metsikuid plaane teinud pole autoga, madalduse võiks alla leida. Muus osas hoiab originaali joont :)

Paar pilti ka sekka -

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712985_JHxn.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712987_ntZs.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712989_kXZy.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712991_irwN.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712993_gDui.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 77.7% - SQL: 22.3%]