Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe 2.3 - 1993 - Gull (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4900)
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 25.06.17 18:59 Tsiteeri
Audi Coupe 2.3 - 1993 - Gull



Hei foorumlased,
Pikalt on teie teemasid käidud lugemas, seekord võtan ka ise päeviku pidamise ette.

Sattusin ka mina, veidi aega tagasi, teistkordselt Audi ridadesse, seekord siis Coupe näol. Edasi viib seda raketti ridaviis mootor, tehasest anti talle 100kw, 24 aastaga mõni neist kindlasti kaduma läinud. Käiguvahetamise rõõm on mulle jäetud, lisavarustuse poole pealt poogiti külge talle püsikas, el aknad, esitulede pesurid (mille toimivuses pole veel veenduda saanud), kliima (täiesti toimiv), puitdekoor. Kärukonks ka veel suhteliselt huvitav asi.

Auto enda ajaloost niipalju, et on uuena Eestist ostetud. Kere suhteliselt hästi säilinud, aastatega mõned täpid kerele tulnud on. Keredetailidest peaks vast kapoti ära vahetama kui ära puhastada ei kannata, hetkel mingi huvitav valge ollus seal peal. Kui ilm ühel hetkel soosima hakkab, siis katsetab atsetooniga.
Tehniline pool kannatab kriitikat, esisillas koliseb miskit ja klapikambrikaane vahelt immitseb aegajalt õli välja, midagi peadmurdvat pole.
Mingeid metsikuid plaane teinud pole autoga, madalduse võiks alla leida. Muus osas hoiab originaali joont :)

Paar pilti ka sekka -

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712985_JHxn.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712987_ntZs.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712989_kXZy.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712991_irwN.jpg

http://static1.album.ee/files/1188/51/large_29712993_gDui.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 02.07.17 11:53 Tsiteeri


Sai täna veidi uuritud, millisena Coupe tehasest tuli -

X1D - National sales program Sweden
B0H - Component parts set, complying with vehicle type for Sweden, various parts
C1P - Alloy wheels 7J x 15
G0C - 5-speed manual transmission
H3E - Tires 195/65 R15 V (black)
J0J - Battery 300 A (63 Ah)
M1J - 5-cylinder gasoline engine 2.3 L/98 kW electronic fuel injection with cat base engine is T3C
Q1D - Sports front seats
1AB - Power brake
1G3 - Alloy spare wheel with original equipment tires
1MD - Leather steering wheel
1N1 - Power steering
3AF - Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BS - Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated
T3C - 5-cylinder gasoline engine 2.3 L unit 034.D
4UA - Without air bag
0G1 - Gearshift lever
8AV - Radio
8GD - Alternator 90A
8RL - 6 speakers (passive)
1KD - Disc brakes, rear
1LB - Disc brakes, front
3FA - Without roof insert (standard roof)


Ei midagi erilist ühesõnaga. Tundub et püsikas ja puitliistud hiljem autole lisandunud. Kojamehed said ära vahetatud just ja üks summuti tripp samuti. See kuu läheb vahetusse hammasrihm, tõenäoliselt tuleb Contitechi komplekt.
Muuseas avastasin pagasnikust kundetule tagant mingi huvitava paagi, mis eesmärgil see seal on? Aknapesuvedeliku oma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 04.07.17 04:56 Tsiteeri


Tagaakna pesu jaoks on see paak.
Muidu edu Coupega. Neid on mõnusalt
vähe liikvel. Hoia ikka elus oma isendit.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 15.09.17 20:06 Tsiteeri


Juuli keskel tiksus läbisõiduks kellale veerand miljonit, tegi siis suurema hoolduse -
Vahetatud sai klapikambrikaane tihend, termostaat ja õhufilter, peale seda sai tehtud õli- (5w40) ja rihmavahetus. Veepump SKFi oma, rihmad Boschilt ja Gatesilt.
Eelmine omanik oli klapikambrikaane vahelt immitseva õli voolavust proovinud hermetsiga? vist peatada.
Vahetult enne rihmavahetust hakkas genekarihm ka vilisema, põhjus lihtne - rihm ise megavana ja pooled hambad rihmalt puudu, ime et üldse veel koos püsis. Rihmavahetus ise võttis kolm päeva aega, tänu sellele et pinguti jäi u 24h hiljaks ja geneka & kliimapumba rihmad tulid esimesel korral valed. Karteris olev õlipunn oli ka mingi isearetuslik - mingi suvaline polt istub augus, jube kõveralt aga mitte midagi läbi ei immitse :D Ju siis vastab tõele lause, mis ajutine - see igavene.
Omamoodi huumor oli nina lahti võtmise ja kokkupanekuga ka, mitte ei meenunud mis polt kuhu käis :D Sisuliselt nagu bingo mängimine oli aga kokku sai nina lõpuks.
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740215_wD6M.jpg
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740213_W9UO.jpg
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740217_0BX3.jpg
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740219_Z6H5.jpg

Paar päeva enne Volkariklubi Sügiskruiisi algas võidujooks ajaga, kui oli vaja ruttu auto kokku saada -
http://static1.album.ee/files/1189/60/large_29740221_zT6K.jpg
Õnneks reageerisin piisavalt kiirelt ja ainsaks kahjuks jäid juhipoolne esituli ning juhitiib (mille äär oli niigi aja poolt pureda saanud, seega väga hull kaotus ei olnud :D) Lansekas ka tule poolt törts mõlkis.
Sai eile vigasaanud detailid ära vahetatud, esituld oli võrdlemisi kerge leida aga üsna võimatuks ülesandeks osutus leida normaalset juhitiiba Coupele. Rääkimata õigest toonist. Sai veidi varuosade rubriigis seigeldud ja poole tunniga oli defkakaup leitud. Tiib ise küll lillat värvi aga vast ei hakka silma häirima.
http://static1.album.ee/files/1189/60/orig_29740223_Qz8X.jpg

Hiljuti sai ära vahetatud kõikvõimalikud kuluosad esisillas.
Tänase päeva vist kõige närvesöövam hetk oli see, kui umbes 3 tundi enne sillastendi kundepoolt eest pidurivoolik purunes. Detaili vahetamise tegi muidugi ülimalt nauditavaks see, et kandid maas olid mõlemal kruvil mis voolikut omal kohal hoidsid. Lõpuks sai uued kandid viilitud, veidi kuuma antud ja mingi ime läbi sai uue vooliku külge (saatuse tahtel tutikas Toprani voolik kuna ei olnud paremat käepärast võtta). Õhutamiseprotsess võttis ka kerge tunni ära - eelmine omanik oli mingi imenikerdise sisse löönud mida oli võimatu välja keerata, abimees MIG abil keevitas suurema poldi otsa ja sai sellest murest jagu. Lõpuks jäi isegi veidi alla tunni varu enne sillastendi.
Homme Sügiskruiisile, sülitan kolm korda üle õla ja loodan et õnnetusi ei esine :)
(Osta Audi, sõitu/remonti naudi :D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 15.09.17 21:11 Tsiteeri


Kindel, et see 98kw ei ole?

Vanematel oli ju 100kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 16.09.17 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Kindel, et see 98kw ei ole?

Vanematel oli ju 100kw.

Passijärgselt on ta 100kw, pagassis olev kleeps ütleb 98.. pigem usaldab siis teist varianti :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 05.10.17 18:03 Tsiteeri


Täna õhtusse selline tore avastus, et mitte ükski tagatuledes olevates pirnidest ei tööta - nädalavahetusel peab töö kõrvalt aega leiutama et sellele lahendus leida..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 06.10.17 04:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gull
Täna õhtusse selline tore avastus, et mitte ükski tagatuledes olevates pirnidest ei tööta - nädalavahetusel peab töö kõrvalt aega leiutama et sellele lahendus leida..

Kupeel täitsa tavaline nähtus :D võta pirnikandurid välja. Ning pane äädika-sooda lahusesse. Veits puhasta ja proovi . Endal toimis. Klemmid oksüdeeruvad väga lihtsalt neil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 06.10.17 05:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Kindel, et see 98kw ei ole?

Vanematel oli ju 100kw.


Siin vist sama teema nagu 100-dega peaks olema, et mootori võimsus muidu sama, aga katalüsaatoriga annab välja 100 asemel 98 kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.10.17 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Ning pane äädika-sooda lahusesse. Veits puhasta ja proovi . Endal toimis.


Mis asi sul seal toimis?
Sooda mitte ei lahustu äädikas, vaid reageerib sellega, mille tagajärjel tekivad uued ained nagu vesi, süsihappegaas ja naatriumatsetaat, mis metallidega ei suhtle kuidagi.

Kui puhta äädika sisse ligunema panna, siis see, jah, lahustab roostet aga ühtlasi ka tsingikihti, mis neil ühenduslattidel peal on. Pärast roostetab mis hirmus ja pirnipesad ei anna ka enam ühendust.
Pigem ikka konkreetset klemmi puhastada ja määrida, kui kogu kupatuse uuesti tsinkimise võimalust pole.

........

Kui mitte ükski pirnidest ei tööta, siis järelikult nöögib ainult see, mis neil kõigil ühine on - tulede mass. Kas siis kere küljes või pistikutes.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 06.10.17 07:44 Tsiteeri


No mul tuled toimisid peale seda. Rohkem ma kommenteerida ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 06.10.17 21:17 Tsiteeri


Võtsin pesad tuppa kuivama - juhipoolsest saab asja veel (klemmid ilusad, roostet pole sisuliselt ollagi), aga kundepoolsest asja ilmselt ei saa. Tagavara on küll ka olemas, aga klemmid on omajagu roostes. Mis muidugi veel välja tuli, kundepoolsel pistikust jooksis mingi juhe lahtiselt (üks pool sellest siis tolles väikses hallis pistikus mis suure pistiku kõrval on).. Pesa uuest peast ei müüda enam?

Teine küsimus oleks tulede enda kohta, kas seal peaks mingi tehasepoolne tihend ka olema? Sealt on omajagu vett sisse tulnud, kundepool uputas ühe plastikkausi ära igatahes juba. Kui tihend puudu, siis mis oleks hea lahendus vastu talve sinna? Hermets? Midagi peenemat?

Ühtlasi kui keegi tunneb, et teeks Tallinnas probleemi nvga korda, siis võib kirjutada.. tasustan heldelt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 07.10.17 09:41 Tsiteeri


Coupe tüüpviga ongi see, et sealt vett sisse tuleb. Olen näinud mitmeid kellel silikoon vahele pandud. Muidu seal käivad miskit "vaht"tihendid vahel küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 07.10.17 14:43 Tsiteeri


Silikooni ega mingit vahtu sinna ei panda, vaid kasutatakse spets mittekuivavat plastiliini taolist ollust.
Teeb seda teroson (terostat VII nime all), loctite ja ka palju teised. Mul riiulis on sama asi Würthi kirjadega, aga ilmselt ka Terosoni oma.
Rulli peal, umbes 10mm läbimõõduga ja näeb välja nii:

http://autoliga.biz/CatalogPic/26927.jpg


Kui kuskilt ei leia, anna teada, teen ära. (kui heldelt tasud, muidugi) :P
Pirnihoidjatega saab samuti midagi ette võtta, kui vaja. (külmgalvaanika, aga see võtab rohkem aega kui ndlavahetus)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 Quattro 3.6l 1989

postitati 07.10.17 19:23 Tsiteeri


Selle riba materjali nimetus peaks olema butüül.
Kunagi sai omale terve rull ostetud tulede tihendamiseks.
V8-l näiteks on tagatuled tihendatud kere ja tule vahelt sellega.


Crawl.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 10.10.17 21:46 Tsiteeri


No minu autol igatahes oli tulede taga selline asi :
http://fixustrade.ee/wp-content/uploads/2016/12/tlm_5.jpg

Ja see nägi täielikult originaal välja mitte kellegi kodus kääridega aretatud. Või kui oligi siis tal pidi ikka väga hea lõikamisoskus olema, et need mõlemale sinna perfektselt meisterdada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 16.10.17 10:12 Tsiteeri


Update'i nii palju siis, et tuledekandurite tuppa kuivama toomisest oli kasu - vasaku suunatule sain tagasi :D kõik muu endistviisi pime, hetkel jääb sellega tegelemine järgmisesse kuusse. Tuled korda saab, siis ainsaks takistuseks ülevaatusel saab käsipidur.

Mõned eurod panustas ka visuaalse poole parandamisele, tõi kolmekodaraga baranka ära, taastatud nahk näeb päris maasikas välja -
http://static1.album.ee/files/1190/6/large_29751641_dkSF.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KriP
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.3 '92

postitati 22.11.17 22:53 Tsiteeri


Hädasti oleks samasugust rooli vaja... Peab foorumi läbi kammima? :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 23.11.17 06:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KriP
Hädasti oleks samasugust rooli vaja... Peab foorumi läbi kammima? :(


Küsi TurboQuattro käest. Tal igasugu manti müügiks. Alles ta pakkus selliseid roole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gull
huviline

Avatar


Registreerunud 10.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe R5, T4 Transporter

postitati 08.04.18 20:09 Tsiteeri


Sai peale poolt aastat Coupe käima pandud, esimese korraga lõi mootori nurruma. Seismisest on küll pidurid veidi peale jäänud, tagumised supordid peab kuskilt uued vaatama kuna käsipiduri töövõime on sisuliselt olematu. Kunde tagatuli oli ka mingi ime läbi basseini enda sisse tekitanud.
Pool aastat seismist tõi kaasa positiivse üllatuse püsika taastoimimise näol, väikest prooviringi tehes ei visanud kordagi tagant ära (võrdluseks siis eelmise aastaga kui kangi näppides vahel mitte midagi ei juhtunud või kui reageeriski, siis lõi mõne aja pärast püsika maha).

Ühtlasi sai eelmisel aastal ostetud kamei võre ja valged suunad külge löödud, kundepoolsel suunal kõrvad maas kahjuks.. uuest peast ei paku keegi kuskil?
Selle aasta plaaniks Coupega paneks ehk visuaalse poole korrastamise, korralik juhiuks oleks vaja kuskilt võluda ja esitiib autoga sama värvi saada, mais ehk saab ülevaatuse ka peale:cool:

Kiiruga said mõned pildid ka tehtud -

http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784013_kQjv.jpg
http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784015_aH8z.jpg
http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784017_CwSy.jpg
http://static1.album.ee/files/1191/36/large_29784019_xVbc.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.0% - SQL: 30.0%]