Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 1.8 - 1987 - Siim
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Siim[/i] Vanakese südame turgutus tehtud :) Mootori poolel (järjestus random): Rihmad ja rullik (SKF) Veepump ja termostaat Simmerlingid, tihend mootori ees poolel ja karteri tihend Kepsusaaled (Glyco) Õlipump (Kolbenschmidt) Vända rihmaratas Bensiini pump, tagasivoolu potsik (purge evap), voolikud ja klambrid kapoti all Mootori padjad (vanad olid valesti paigaldatud) Peened vaakumvoolikud (silicone) Karburaatori kummipadi Süüteküünlad ja juhtmed (NGK premium), jagaja kaas ja rootor Kõik andurid Õhuvoolik (air duct) Esisillas: Sild ja jubinad traadiga puhastatud, värvitud, karbiõliga seest määritud Sillapuksid Stabika puksid Õõtsad ilma arniirideta, all olevad on piisavalt värsked. Varem oli all B3 ja B4 õõts, kuid B4 õõtsal puudub B3 omane stabika kinnitus krae, seal oli kummipuksidest lõigatud lahendus. Lisaks olid arniirid valepidi ja seetõttu esirattad passisid pisut tagapool. Pidurikettad, vanad Audi embleemidega. Klotsid olid värsked Juhipoolne pidurisadul (kasutatud), vanal läks õhutusnippel kohe pooleks ja ei viitsinud jännata sellega edasi Üldine: 2x mootoriõli 10w-40 ja õlifilter Käigukasti õli 75w-90 GL-4+, vana oli ka ilus kollane Piduriõli ja siduriga eraldi jämmimine Läbipesuga roolivõimu õli mineral roheline, vana oli tundmatut värvi aga tundus punane. Peale seda hakkas immitsema paagi ja pumba vaheline voolik. Vajab vahetust kindlasti. Jahutusvedelik roheline. Vana oli punane ja suhteliselt puhas isegi Kelladeplokis kõik pirnid ja odoka hammakas. Temp näidik näitab valesti. Tõrked: Peale kokku ladumist jäi lekkima veepumba otsa käiv plastik ühendus. Peale mitmendat lödistamist ja mutrite pingutamist olin peaaegu andmas loobukat, sest ligipääs on ülim :D. Kes iganes termostaati vahetab sellisel konel siis asjade lihtsustamise mõttes võtke roolivõimendi pump koos raamiga küljest (10min). Lõpuks saatis üritust edu ja leke kadus. Kiiremat lahedamist vajaks: Kuskil ees osas on eriti tugev lõtk kui järsult kiirendada. Praegu arvan, et välimised veovõlli otsad on kutud aga ei välista ka muid variante. Juhitavus on päris kehva hetkel aga esisilla kaigastes viga ei ole. Soojalt tühikäik lötutab kergelt (misfires). Ikka peab karpa laskma spetsil üle vaadata. Muidu mootor töötab vaikselt ja siidiselt. Generaatori laagrid on läbi. Pilte tegin kahjuks vähe aga kindlasti millalgi lisan paremaid Roolivõimu õli enne vahetust [img]https://www.upload.ee/image/6986511/DSC_0228.JPG[/img] Kas seda autot on kunagi hästi hooldatud või üldse ei ole hooldatud? [img]https://www.upload.ee/image/6986515/DSC_0221.JPG[/img] Esisild enne korrastamist [img]https://www.upload.ee/image/6986516/DSC_0222.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 1.8 - 1987 - Siim
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.0%
- SQL:
61.0%
]