Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.8 - 1987 - Siim (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 10543)
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.16 20:09 Tsiteeri
Audi 80 1.8 - 1987 - Siim



Ostsin põlatuks saanud Audi 80 B3-me. Silma ta jäi oma intrjööriga ja tundus välimuselt ka OK masin. Esimeselt katsel muidugi osteti nina eest ära aga ostjal oli vaja seda ainult korraks, kolme päeva pärast helistas mulle ja pakkus müüa. Auto oli seisnud kaks aastat aga ilma midagi putitamata käivitus ja eelmine omanik vuras sellega mõne päeva jooksul päris mitu km maha. 120km pikkusel koduteel ei tundunud kordagi hirmu, et teele jätab. Dokkide järgi on arvele võetud 99.a ja millegipärast on päritolumaaks märgitud Eesti. Kellal on hetkel 246 000 ja ma ei usu, et keritud. Mnt lehe järgi on juba 2010.a alates praktiliselt seisnud (LS 245 000). Plaan on teha backup liikur aga sellise nüansiga, et pagassis hakkab elama suppar, min 1kw (jääb ära). Ette uued kõlarid, kogu install selliselt, et mitte üht tehase detaili ei lõhu ega modifitseeri. Päris ilma eestlasliku pornota asja ei saanud aga üldiselt on seda vähe, pilt ka sellest. Interjöör tuleb heasse seisu saada, lagi ripub ja polstrite riie lotendab, ilmselt uus riie tuleb. Juhi toolil nurgas auguke, kuid istmed ei ole „ära istutud“ ja saab päästa. Kere on peaaegu põnstudest prii, juhipool taga on stange alt muljuda saanud ja ees kõrvalistuja pool sama lugu. Kõik logarid ja muud katted olemas ja terved. Kere jätan puutumata, sest ta on hästi säilinud ja finantsi sellejaoks nagunii ei ole. Tehnika tuleb kõik üle käia, hetkel midagi ei kolise, unda ega logise. Mootor on lausa uskumatult hea ja vaikne v.a summuti, tühikäik jukerdab viskab vahel pöörded külma mootori režiimile. Mingi pistik oli küljest, ühendasin selle ja tekkis ühtlasem tühikäik. Kokkuvõtteks: 30.aastat vanaks saava tehnika kohta pole paha.

http://i63.tinypic.com/260didd.jpg
http://i68.tinypic.com/2ii8kfq.jpg
http://i68.tinypic.com/ne93pj.jpg
http://i66.tinypic.com/fngxv8.jpg
https://www.upload.ee/image/6441123/DSC_0412.JPG
https://www.upload.ee/image/6441143/DSC_0430.JPG
https://www.upload.ee/image/6441147/DSC_0425.JPG
PORNO-kui kellelgi pakkuda korralikku aknalaua katet siis andke teada
https://www.upload.ee/image/6441163/DSC_0410.JPG
https://www.upload.ee/image/6441343/DSC_0419.JPG
https://www.upload.ee/image/6441166/DSC_0428.JPG
https://www.upload.ee/image/6441168/DSC_0417.JPG
https://www.upload.ee/image/6441170/DSC_0416.JPG
4-käiguline kast
https://www.upload.ee/image/6441176/DSC_0429.JPG
https://www.upload.ee/image/6441174/DSC_0409.JPG

Videod
https://www.youtube.com/watch?v=U0jrYrPAqvw&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=_RyKJOH5bW4
https://www.youtube.com/watch?v=mnrjOh4vQpY
https://www.youtube.com/watch?v=WvFukrb0QGE


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 11.12.16 20:47 Tsiteeri


Kadedaks teeb see hele armatuur koos uksepolstritega mis sul on, väga normaalne masin peaks ütlema.
Oleks veel quattro ka ... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 11.12.16 21:45 Tsiteeri


Pidin ka just mainime päris mõnus eriline beez armatuur. Aga sealt paremalt kindalaeke kohalt mõni embleem puudu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 11.12.16 22:05 Tsiteeri


Väga magus sisu tõesti. Arvestades, et pagassi peale on juba 2.3E kirjutatud, siis võin pakkuda "Audi 90" kirjaga musta värvi embleemi sinna tühja augu asemele, kuna sisu on küll Audi 90 vääriline:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.16 06:37 Tsiteeri


Istmed on mõnusad sofad. Auto tühimass on nõks üle tonni ja paak 70-l, töökorras mootoriga võib täitsa ökoks osutuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 12.12.16 15:54 Tsiteeri


Tuligi teema ära. Suurematel piltidel näeb isegi päris muhe vana olevat. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.16 16:15 Tsiteeri


Vahepeal midagi temaga teinud ei ole (isegi pesnud). Täna sõitsin viimast korda, läks kuuri kevadet ootama. Vaikselt koostan nimekirja mis vahetada, tavaline list: rihmad, süütesüsteem, pidurid jne. Karpa on tal heas seades, sest on öko ja liigub sigahästi, kuid tühikäigul puterdab endiselt, vist pisuke lisaõhk ja amortiseerunud süütesüsteem. Pakkuge C3 ilukilpe.


https://www.upload.ee/image/6463137/DSC_0474.JPG
https://www.upload.ee/image/6463140/DSC_0477.JPG
https://www.upload.ee/image/6463142/DSC_0473.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 19.12.16 17:47 Tsiteeri


Kaks maasikat. :) :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.17 16:05 Tsiteeri


Alustasin hooldusega, mugavamaks toimetamiseks ja üldise ülevaate saamiseks võtsin nina eest. Termostaat oli VW/Audi embleemiga, kuid rihm ja rullik tundus värske (2014).

Probleemid:

1. Ei saa vända rihmaratta polti lahti, mida teha? Homme prooviks poldi gaasipõletiga soojaks lasta. Praegu hoidsin kruvikeerajat hooratta hamba vahel aga kas on paremaid/õigemaid lahendusi selleks? Lahendus oleks võtme tegemine, et väntvõlli otsast kinni hoida.
2. Väntvõlli märgid. Kui vaadata hooratta pealt siis kas pean kriipsu või 0 sättima koja servaga tasa. Praegu eest vaates väntvõlli märk oli OT 0 ja hooratta 0 koja serva joonel. Olen lugenud, et hooratta kriips peaks koja servaga tasa olema ja ees peaks siis näitama OT 0. Lahendus: eest 0, hoorattal 0 (pool näha) ja süütejagaja peab keskele näitama

https://www.upload.ee/image/6900873/ignition_20audi_20104.jpg
Süütejagaja
https://www.upload.ee/image/6901473/dff5384bf2c6adad9dc37af07f65c209.jpg
https://www.upload.ee/image/6900793/DSC_0202.JPG
https://www.upload.ee/image/6900801/DSC_0203.JPG
https://www.upload.ee/image/6900805/DSC_0204.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 11:33 Tsiteeri


Nagu vanal autol ikka muutuvad väiksemad tööd hoopis suuremahuliseks. Tahtsin vahetada õlivanni tihendi ja kontrollida kepsusaaled aga kokkuvõtteks tuleb ka kogu esisild korrastada :)
Küsin arvamuse kepsusaalede visuaalse olukorra kohta. 1 cyl omal mõned kraapsud aga VV on ilma kriimudeta. Saaled on originaalid. Kas piisab kepsusaalede vahetamisest sama mõõdu vastu, sest nõksu/loksu ma ei tunne käega. Kas pean vahetama ka raamsaaled, lugenud et need kestavad pikemalt võrreldes kepsu omadega. Õlipumba plaanin ka vahetada.


1 cyl kepsusaale

https://www.upload.ee/image/6910776/DSC_0214.JPG

1 cyl VV

https://www.upload.ee/image/6910781/DSC_0216.JPG

2 cyl ja ülejäänud samasugused

https://www.upload.ee/image/6910780/DSC_0212.JPG

Leke

https://www.upload.ee/image/6910783/DSC_0210.JPG

Põhjus

https://www.upload.ee/image/6910795/DSC_0211.JPG

Silla eemaldamine, mootor tõstetud alt poolt

https://www.upload.ee/image/6910789/DSC_0209.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.04.17 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim

Küsin arvamuse kepsusaalede visuaalse olukorra kohta.


Ei ole seal mingit põhjust, lihtsalt sõitnud saaled on. Need ongi kõik sellised.
Kui kui juba lahti võtsid, siis pane endale karistuseks uued, need ei maksa palju.
Raame ära torgi.

Pumba plaanid vahetada. Kas mingi romulapumba, mille kohta andmed puuduvad või uue pumba, mis Audist pärit, vastu?


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 14:45 Tsiteeri


Kepsukad plaanisin uued ka enne, pumpa vaatan poeuut aga mitte topranit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.17 19:57 Tsiteeri


Vanakese südame turgutus tehtud :)

Mootori poolel (järjestus random):

Rihmad ja rullik (SKF)
Veepump ja termostaat
Simmerlingid, tihend mootori ees poolel ja karteri tihend
Kepsusaaled (Glyco)
Õlipump (Kolbenschmidt)
Vända rihmaratas
Bensiini pump, tagasivoolu potsik (purge evap), voolikud ja klambrid kapoti all
Mootori padjad (vanad olid valesti paigaldatud)
Peened vaakumvoolikud (silicone)
Karburaatori kummipadi
Süüteküünlad ja juhtmed (NGK premium), jagaja kaas ja rootor
Kõik andurid
Õhuvoolik (air duct)

Esisillas:
Sild ja jubinad traadiga puhastatud, värvitud, karbiõliga seest määritud
Sillapuksid
Stabika puksid
Õõtsad ilma šarniirideta, all olevad on piisavalt värsked. Varem oli all B3 ja B4 õõts, kuid B4 õõtsal puudub B3 omane stabika kinnitus krae, seal oli kummipuksidest lõigatud lahendus. Lisaks olid šarniirid valepidi ja seetõttu esirattad passisid pisut tagapool.
Pidurikettad, vanad Audi embleemidega. Klotsid olid värsked
Juhipoolne pidurisadul (kasutatud), vanal läks õhutusnippel kohe pooleks ja ei viitsinud jännata sellega edasi

Üldine:
2x mootoriõli 10w-40 ja õlifilter
Käigukasti õli 75w-90 GL-4+, vana oli ka ilus kollane
Piduriõli ja siduriga eraldi jämmimine
Läbipesuga roolivõimu õli mineral roheline, vana oli tundmatut värvi aga tundus punane. Peale seda hakkas immitsema paagi ja pumba vaheline voolik. Vajab vahetust kindlasti.
Jahutusvedelik roheline. Vana oli punane ja suhteliselt puhas isegi
Kelladeplokis kõik pirnid ja odoka hammakas. Temp näidik näitab valesti.

Tõrked:
Peale kokku ladumist jäi lekkima veepumba otsa käiv plastik ühendus. Peale mitmendat lödistamist ja mutrite pingutamist olin peaaegu andmas loobukat, sest ligipääs on ülim :D. Kes iganes termostaati vahetab sellisel konel siis asjade lihtsustamise mõttes võtke roolivõimendi pump koos raamiga küljest (10min). Lõpuks saatis üritust edu ja leke kadus.

Kiiremat lahedamist vajaks:
Kuskil ees osas on eriti tugev lõtk kui järsult kiirendada. Praegu arvan, et välimised veovõlli otsad on kutud aga ei välista ka muid variante. Juhitavus on päris kehva hetkel aga esisilla kaigastes viga ei ole.
Soojalt tühikäik lötutab kergelt (misfires). Ikka peab karpa laskma spetsil üle vaadata. Muidu mootor töötab vaikselt ja siidiselt.
Generaatori laagrid on läbi.

Pilte tegin kahjuks vähe aga kindlasti millalgi lisan paremaid

Roolivõimu õli enne vahetust
https://www.upload.ee/image/6986511/DSC_0228.JPG
Kas seda autot on kunagi hästi hooldatud või üldse ei ole hooldatud?
https://www.upload.ee/image/6986515/DSC_0221.JPG
Esisild enne korrastamist
https://www.upload.ee/image/6986516/DSC_0222.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.17 19:53 Tsiteeri


Pilt taastatud esisillast. Kolksu teevad veovõlli sisemised otsad ja välimised tuleks ka vahetada kui asi lahti võetud. Ühel torxil õnnestus kandid maha saada ja appi tuli võtta keevitus.


https://www.upload.ee/image/7056703/DSCN9887.JPG
https://www.upload.ee/image/7056705/DSCN9884.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.17 19:27 Tsiteeri


Uued jupid peaks kohe-kohe saabuma ja mõned juba kohal. Kuna käänmikud piisavalt laiali oli mõistlik kontrollida rattalaagrid ja amordid. Rattalaagrid olid kräpp Febest toodang ja loksusid, amordid ning vedrud on OK aga tugilaagritel tuntav nõks sees. Samuti häiris tugev rooste roolivarrastel. Rooliotsad on täiesti kinni roostetanud ja tundus mõttetu punnitama hakata, uued roolivarda komplektid tulevad.

Generaatori laagrite vahetus tehtud, SKF toodang läks asemele. Samuti vahetan pingeregulaatori/harjad

https://www.upload.ee/image/7102095/DSC_0235.JPG

Jahutusvedeliku flants on kõver ja vedeliku toru osa lapik, seepärast jäi külmalt mõlemast otsast õrnalt lekkima. Uus tellitud

https://www.upload.ee/image/7102113/DSC_0247.JPG

Roheline jahutusvedelik muutub kiiresti mustaks

https://www.upload.ee/image/7102117/DSC_0245.JPG

Käändmikud kaetud roostesurmaga, Brunox. Taustal laepolster mis eemaldatud ja puhastatud.

https://www.upload.ee/image/7102121/DSC_0248.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.17 20:26 Tsiteeri


Juhitavuse saaga sai edukalt sillastendiga lõpetatud. Samuti on mootor ja roolivõim nüüd lekkevabad. Koristasin vanu lehti kõikvõimalikest pragudest. Huvi pärast proovisin maanteekiirusel non abs pidurdamist, et teada saada kuidas auto käitub ohuolukorras. Esimesel korral tõmbas puha risti, sest rattad blokeerusid erinevatel aegadel ning tagumised rattad esimesena. Peale mitmendat korda enam nii risti ei tõmmanud aga peab ikka natuke osavust olema kui kõik rattad blokkis. Valuveljed on 14" Exip 88.a väljalase, ET 32.


https://www.upload.ee/image/7121034/DSC_0251.JPG
https://www.upload.ee/image/7121048/DSC_0259.JPG
https://www.upload.ee/image/7121068/DSC_0252.JPG
https://www.upload.ee/image/7121069/DSC_0258.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.17 06:44 Tsiteeri


Väga viis masin, eriti meeldib beez sisu.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.17 06:58 Tsiteeri


Salong on täitsa mõnus, tundub ruumikam ja rõõmsam kui tume sisu. Heaks tuleb saada lagi ja uksepolstrid ning klaasid võiks kerge pruunika tooni saada nagu osadel e30-tel. Mõlgid on õnneks ainult tiibadel ja tagaluugil, roostetavad nagunii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 15.06.17 15:27 Tsiteeri


Millal tümm sisse tuleb siis? :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.17 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aloha
Millal tümm sisse tuleb siis? :D


Raha ei ole :( Tehniline pool ja salong enne viisakaks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.17 18:36 Tsiteeri


Puhkuse jooksul üritan võimalikult palju salongi värskendada. Lühike jutt koos piltidega.

1. Salongi radiaator tundub olevat kunagi vahetatud, kuidagi maru vähe kaalus ja ühtegi koodi peal ei olnud. Õhu suunamise klapid enamuses pudedad ja see takistab nende liigutamist. Lisaks ahju pesa sodi täis. Paigaldan õhufiltri korpuse, et välist sodi vältida.

https://www.upload.ee/image/7346782/DSC_0291.JPG

2. Salong kõik puhtaks võetud. Kõik detailid vajavad korralikku pesu ning tahtsin veenduda kere korrasolekus. Väiksemaid põkse on auto saanud aga ühtegi detaili ei ole välja vahetatud või kokku käkerdatud, sest vigastused minimaalsed. Katuseluugi eemaldamine on väga täpne töö ja selle tagasipanek saab PITA olema. Äravoolud on ka OK. Mõtteainet pakub veel polstrite riide vahetus, ise seda tööd teha ei taha ega mõista. Hetkel on puhtaks võetud lagi ja uksed. Kohaliku meistrimehega räägitud ja tema teeks lae ning juhi istme korda. Need oleksid praegu kriitlised ka, sest ilma laeta autot kokku ei saa. Uste polstritega veel ei tea mida teha, kuid kindel on see, et porri lahendust ka ei taha.

https://www.upload.ee/image/7346808/DSC_0299.JPG
https://www.upload.ee/image/7346815/DSC_0300.JPG
https://www.upload.ee/image/7346826/DSC_0296.JPG
https://www.upload.ee/image/7346900/DSC_0295.JPG
https://www.upload.ee/image/7346907/DSC_0293.JPG


3. Salongis ja pagassis oli mõnes kohas natuke pinnaroostet, kui üldpilt on vägagi OK. Rooste eemaldatud ja värvitud, jääb veel müramati paigaldamine. Müramati hinnad on päris kalliks läinud, isegi liimita vilt maksab kena kopika.

https://www.upload.ee/image/7346863/DSC_0298.JPG

4. Väljaspool tegin tagaosale samuti pinnarooste eemaldamise ja katsin vajaliku keemiaga. Kuna tagumine osa jääb stange alla siis ei ole nii oluline, et kere värvi saaks. Mastiks jäi suhteliselt mügarlik, Hagmansi oma ja väga mugav pintsliga peale kanda. Väikse kõksu on saanud luugi vasak alumine äär mis on mõjutanud ka tiiva tuledeplokki. Peale füüsilist töötlust jäi silmale OK, luugi vahetan korraliku vastu, sest seda ei ole mõtet parandada.

https://www.upload.ee/image/7346963/DSC_0297.JPG

Ettepanekud ja tähelepanekud oodatud! Kas õhusuunamise klappe saab lihtsasti lahti või pigem ei tasu näppida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.17 20:17 Tsiteeri


Pilte on vaatamiseks piisavalt kogunenud. Teha on veel küll aga osa kaupa ei ole kahjuks kohale jõudnud.

Salongi pesu oli igati vajalik tegu, sest aastate jagu kõntsa on korralikult imbunud. Põhjavaiba sain päris ilusaks, kuid rohelisi plekke välja ei saa. Lõpptulemusest hiljem kui salong koos.

https://www.upload.ee/image/7396012/DSC_0301.JPG
https://www.upload.ee/image/7396026/DSC_0302.JPG

Salongiradikas BEHR, poroloon ümbris oli varudest võtta
https://www.upload.ee/image/7396047/DSC_0352.JPG

Õhusuunamise klappidele uued katted kleebitud, peaks kestma küll. Õnneks ei pidanud kopsikut laiali lammutama, vaid urgitsesin avade kaudu uued katted peale. Aega võttis aga kõik hoovad ning klapid liiguvad kergelt ja puhuril sain töötavaks kõik kiirused.
https://www.upload.ee/image/7396054/DSC_0339.JPG

Salongifiltri võimekus lisatud, söega filter, fcuk yeah!
https://www.upload.ee/image/7396068/DSC_0353.JPG

Osale juhtmestikule uus riideteip peale
https://www.upload.ee/image/7396087/DSC_0343.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.17 18:56 Tsiteeri


Vaikselt valmib :)

https://www.upload.ee/image/7430493/DSC_0568.JPG

Selja tagusel on lisaks vildiga pigimatti
https://www.upload.ee/image/7430497/DSC_0566.JPG

Ei näinud hetkel mõtet väga põhjalikult pigitada. Pigem, et võtaks pleki kõminat vähemaks
https://www.upload.ee/image/7430503/DSC_0347.JPG

Lagi jäi päris mõnus, uksed ja iste on tegemisel
https://www.upload.ee/image/7430534/DSC_0567.JPG

Kõlarid ostsin ette uued, endale meeldib antud bränd
https://www.upload.ee/image/7430506/DSC_0572.JPG

Ksf Rocket käest tellisin kaks kmpl esitulede releesid, C4 ja B3 on nüüd esituledel piisav voolutugevus.
https://www.upload.ee/image/7430514/DSC_0563.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 07.09.17 06:16 Tsiteeri


Väga tubli töö!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AnderoS
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal

postitati 07.09.17 07:48 Tsiteeri


Nende roheliste plekkide peal võiksid proovida sellist toodet nagu Car Glaze Tornado Power. Mul ajas laps mustikajogurti toas valge vaiba peale. Keemiline puhastus välja ei saanud seda. Viimases hädas ründasin eelnimetatud ainega (selleks ajaks oli plekk juba vast 4 kuud vana), tavalises pritsepudelis ja küürimisharjaga, mõned minutit tööd ja vaip oli taas valge. Ja kui vähegi kannatab siis Kärcheri Puzzi tekstiilipesur juurde rentida ning saad salongi veel kõvasti puhtamaks :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.9% - SQL: 20.1%]