Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: h1ke[/i] Nonii, ei ole päris pikka aega siia midagi kirja pannud ja tehtud on juba ka midagi. Mingi aeg tuli siis hooldus jälle peale ja sisse läks bardahl õli. Samuti lasin ka kõik teised vedelikud ära vahetada. Suveks sai ostetud ka vähe kobedamad veljed autole alla. [img]https://www.upload.ee/image/8626665/audi.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8626668/audi2.jpg[/img] Mingi aeg lakkas kõrvalistuja poolne aknatõstuk akent üles tõstmast, alla lasi, aga üles enam mitte. Kiskusin siis selle lahti ja selgus, et mingil väga uskumatul moel oli küüs aknatõstuki nupu sisse sattunud ja segas nupu korralikku tööd. Eemaldasin küüne ja kõik toimib jälle. [img]https://www.upload.ee/image/8626684/IMG_20180415_104205.jpg[/img] Samuti lasin jyrisool egr pimedaks teha ja pöördsiibrid välja progeda. Hetkeseisuga olen rahul, et nii lasin teha, kuna auto hingab kergemalt ja pardaarvuti järgi mõjus see kütusekulule ka positiivselt. Umbes paar nädalat tagasi sai Soomes käidud ja koju tagasi sõites kadus autol turbo tagant ära. Kui auto välja suretasin ja uuesti käima panin, siis toimis umbes 10ks minutiks ja siis kadus jälle ära. Koju jõudes panin arvuti taha ja näitas viga P3348 (turbo juhtmoodul). Pikalt foorumeid lugedes ja erinevate teadjameestega nõu pidades jõudsin järeldusele, et moodulit eraldi ei ole mõtet vahetada, et pigem turboga koos. Nii saigi mu a6 uue (taastatud) turbo koos juhtmooduliga. Turbol garantii aasta aega. [img]https://www.upload.ee/image/8626706/IMG_20180629_125343.jpg[/img] Uus turbo juba peal. [img]https://www.upload.ee/image/8626775/IMG_20180629_130438.jpg[/img] Turbo sai maha võetud, siis loksutades oli kuulda mingit klirinat ja turbost kukkusid välja sellised tükid. Turbol oli ka väike pikilõtk sees. [img]https://www.upload.ee/image/8626713/IMG_20180629_130748.jpg[/img] Nüüd uue turboga viimased 300km ei ole selliseid probleeme tekkinud. Nagu alati kisub postitus pikale, kuid esimesed pidurikettad, mis vahetatud said ei kestnud kaua. Ketastega sain sõita umbes 500-1000 km ja hakkasid viskama nii mis kole. Õnneks töötab tuttav autopoes, kust kettad ka ostetud said ja kettad saadeti ekspertiisi. Panin vanad tagasi ja sõidan seniajani. Ekspertiisiga läks aega umbes 2 kuud ja vastuseks tuli, et neil on kvaliteetsed kettad ja olevat paigaldaja viga. Niiet TRW kettaid vähemalt A6 C6-le ei soovita kellelegi. Õnneks lubas tuttav raha tagasi ja sügisel panen vast zimmermann perforeeritud kettad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]