Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 12005)
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.16 14:50 Tsiteeri
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke



Tere kõigile!

Ütlen kohe ette ära, et kirja hakkan panema siia enam-vähem kõik asjad, mis hakkavad autoga toimuma, hea endal silm peal hoida. Kuna olen ise ka usin lugeja ja jälgin nii mõnegi auto käekäiku, siis ehk on ka seda kellelgi huvitav lugeda ja ehk saab ka abi ja nõu vajaduse korral :) .

Sai siis soetatud omale ammu tahetud liikur, nimelt audi a6 c6 keres ja just sedaan. Eelmisteks autodeks oli audi a4 b4 1.8 sedaan ja bmw e39 530d touring. Peale touringu omamist sain aru, et enam nii väga unikat ei taha, kuna tagant tuli välislärm ikka natukene läbi. Selle poolest sedaan vaiksem ja hubasem. Kuid kriteeriumiteks said nahksisu (soovitavalt pruun), diisel 171kw ja automaat (õnneks neid manuaaliga polegi). Algul kartsin nelikvedu, differ või vahekast õhtale läheb, siis on korras ka. Kuid vähekene uurides sain teada, et niisama kergelt see neil katki ei lähe. Niisiis see takistuseks ei tulnud.

Olin turgu jälginud umbes kuu ja midagi väga silma ei hakanud. Ühel hommikul otsustasin vaadata ja nägin, et uus kuulutus on üleval. Sel samal päeval helistasin ja leppisin järgmiseks päevaks aja kokku. Kuna sain vaatama minna alles 5-6 ajal, siis väljas oli juba pime. Vaatasin auto üldmulje üle (niipalju kui tänavavalgustite all näha oli), uurisin tehtud tööde kohta ja proovisin sõita. Panin arvuti taha ja näitas paari viga, kuid need kustutasin ära ja jäi ainult parkimisanduri viga. Üldmulje jäi väga viisakas, midagi ei kolise, mootor töötab ühtlaselt ja käike vahetab ilusti. Viimase hoolduse kohta küsides sain vastuse, et ostes peaksin hoolduse ära tegema. Õli vahetas väidetavalt iga 15k tagant. Lubasin paari päeva pärast tagasi helistada. Niisiis natukene uurides veel selle auto kohta esindusest ja üleüldse lugedes ja küsitledes tuttavaid mehhaanikuid. Läksin siis laupäeval hommikul kohe uuesti vaatama, et saaks päevavalges uuesti pilgu peale visata. Käisin pesin auto puhtaks ja märkasin, et paaris kohas on roostetäkked (vasak tagatiib ja katusel). Tagauksel paar väikest mõlki ja värv natukene maas (keegi on uksega tagunud vist). Rohkem iluvigu ei leidnud, kuid esirehvid olid äärtest peaaegu siledad, talve sellega ära ei sõidaks. Rehvideks olid Nankang MS R18. Tagumine parem parkimisandur ei tööta ja voolik, mis tuleb intercoolerist kollektorisse on kahe väikese auguga, puhub õhku välja. Proovisin uuesti sõita ja märkasin, et kui 70st gaas lahti lasta, siis hakkavad pöörded natukene kõikuma. Kahtlustasin spidoplokki, et see on väsinud juba, sest tunda ei ole, et pöörded kõiguks, ainult seieri järgi näen. Pakkusin siis oma hinna talle, mis müüjale sugugi ei meeldinud. Kuid peale mõningat veenmist, et turg on autosid täis ja võib-olla saab homme auto müüdud, võib-olla läheb aga kuid, oli ta nõus.

Sõitsimegi siis panka, et raha üle kanda. Raha kantud, hakkasime läbi e-teeninduse autot ümber vormistama. Kuid tekkis arusaamatus, nimelt mnt leht ei näidanud, et auto oleks tema nimel. Arki sõites oli müüja roolis ja võttis vist autost viimast, mis võtta andis, tegi surmarallit. Kiirus oli sinna 160-70 kanti, siledate rehvidega tundus see mulle väga hull. ARKis proovisime seal arvutis tehingu lõpetada, kuid asjatult. Peale tunniajast ootamist saime ARKi tädi jutule, kes tõendas, et auto on tema nimel. Niisiis vormistasime lihtsalt ostu-müügilepingu. Mõtlesin, et olgu, vormistan auto ümber, kui aega leian. Pidin ta koju tagasi viima, kuid rooli istusin juba ise. Niikaua kuni ta oma asju autost korjas leidsin sildi, kus viimane õlivahetus oli toimunud 24k tagasi, küsisin selle kohta, väitis, et see olevat vana ja peale seda on ka õli vahetanud. Niisiis saigi suund kodupoole võetud ja õlivahetuse aeg kinni pandud. Õli vahetasin paar päeva peale ostu ära. Muuhulgas sai ka auto alla piilutud. kast kuiv, differ kuiv, mootor natukene õline. Tundus nagu klapikambri kaane tagumine ots, kuid see kadu oli minimaalne.

Jõudsin siis sõita nädalakese, kuni avastasin kord linnas ringi sõites, et autol puudub kindlustus. Läksingi siis kähku ARKi, vormistasin auto enda nimele ja tegin kindlustuse ära.

Kuna selliste rehvidega sõita ei olnud võimalik, tuuseldasin kuulutustes ringi ja leidsin kasutatud rehvid a6 originaalvelgedel R16. Tegelikult oligi plaanis talveks vähekene väiksemad pastlad alla osta. Panin uued kasutatud veljed alla ja tegin paar ringi. Sõidumugavust see minu meelest eriliselt ei mõjutanud. Kuna eelmise auto chippisin jyrisoo juures ära ja elamused olid ainult positiivsed, siis otsustasin, et iga järgnev auto käib kohe peale ostu tema käe alt läbi. Niisiis suund oligi tema poole. Auto chipitud, sai tehtud paar kiiremat ringi. Auto liigub vähe erksamalt edasi küll, kuid kütusekulu kohta ei oska praegu veel hinnangut anda, e39 langes kütusekulu u 15%. Enne chippi ei tossanud, ei tossa ka peale chippimist.

Praeguseks olnud auto uus omanik peaaegu 2 nädalat ja auto kohta midagi halba öelda küll ei saa. Ainukesed asjad mis häirivad, on undav tagumine parkimisandur tagurdades ja taga paremal kriuksub midagi. Tundub iste olevat, sest kui keegi istub paremal taga, siis kriuksumist ei ole, kui kedagi ei istu seal, siis kriuksumine on. Veel üks asi, mis vajab harjumist on natukene uimane gaasipedaal. e39-l kui gaasi andsid, siis viskas kohe madalamale käigule ja sööstis edasi, siin aga uimerdab nagu natukene. Äkki on midagi viga, oskab keegi kogemusi jagada?

Auto käekäik:

254000 omanikuvahetus
255000 õli, filtrid
263000 tagumised vedrud monroe
266000 õli filtrid
267000 tagumised piduriklotsid zimmermann, tagumised pidurisadula tihendid, pidurivedeliku
273000 parempoolne mootoripadi vaico, eelsüüteküünlad NGK
276000 õli bardahl, pihustiseibid, drosselklapp
281000 poolteljeotsad, esimesed pidurikettad TRW, klotsid TRW
283000 tagumise parempoolse õõtshoova pukside vahetus
284000 Hõbenooles kasti soft, kasti õli, diffrite õli

Pildid auto24st

https://www.upload.ee/image/6355609/85247302.jpg
https://www.upload.ee/image/6355616/85247307.jpg
https://www.upload.ee/image/6355620/85247315.jpg
https://www.upload.ee/image/6355625/85247328.jpg
https://www.upload.ee/image/6355627/85247342.jpg
https://www.upload.ee/image/6355630/85247352.jpg
https://www.upload.ee/image/6355634/85247356.jpg

Ja paar pilti R16 velgedega ka

https://www.upload.ee/image/6355638/15135541_1328040123902310_1212253586_n.jpg
https://www.upload.ee/image/6355641/15086368_1328040170568972_997010488_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Viin50
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro

postitati 17.01.17 22:15 Tsiteeri


Leidub ka manuaal C6 A6 171kw nii sedaan kui ka universaali kerel, aga neid väga vähe :) muidu ilus auto ja omalegi meeldib selline pruunikas sisu :) Ise piilun just seda manuaal varianti :P


Hr.Viin
Audi S4 Avant 2.2TQ 12,34@402m/ 1mile-245km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.17 16:40 Tsiteeri


Tere jälle! Mõnda aega juba auto omanik olnud ja selle aja jooksul vahetatud siis kõik filtrid ja kriuksuv iste korda tehtud. Õhufilter oli väga tolmune ja leidus ka pisemaid kivikesi. Ei tea kuidas need filtri peale said? Salongi filter oli veel õudsamas seisus. Ülemine salongifilter oli üldse puudu... Kuna pole varem salongifiltrit vahetanud audil, siis ei osanud alguses kätte saada neid kuidagi. Kiskusin kindalaeka täielikult ära, kuid pärast sain teada, et oleks saanud ka palju kergemat teedpidi minna. Kriuksuvast istmest sain jagu nii, et istmekinnitusele ( see pulk mis istet hoiab ) tõmbasin paar tiiru teipi ümber. Auto ostust olen sõitnud umbes 6000, pool ajast on auto seisnud, kuna pole saanud veel bemmi müüdud. Ei taha, et bemm ka pikalt seisaks, siis tuleb vahepeal temaga ka sõita. Kütusekulu on nüüd teada- maanteel 100ga sõites 5,5 kuskil ja linnas umbes 11 kanti. Üldiselt olen autoga väääga rahul. Kuid kaasliiklejate hooletuse tõttu olen saanud paremale tagauksele mõlgi juurde. Keegi on uksega löönud või kuidagi vastu sõidetud, sest terav mõlk on. Püüan küll võimalikult kaugele autodest parkida, aga mõni suudab ikka "heateoga" hakkama saada. Niipalju ka veel, et kui teised -20ga pead kratsisid ja mõtlesid, et kuidas auto käima saada, siis minu ratsu aga käivitus poolest pöördest ja ootas, kuni saab mind sõitma viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.17 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Viin50
Leidub ka manuaal C6 A6 171kw nii sedaan kui ka universaali kerel, aga neid väga vähe :) muidu ilus auto ja omalegi meeldib selline pruunikas sisu :) Ise piilun just seda manuaal varianti :P


Sain ka targemaks nüüd :) Ei ole neid ühtegi näinud. Aitäh, edu otsimisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 21:24 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 21:46 Tsiteeri


Nende hüperfiltritega nagunii väga aru ei saa, milline see auto on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 21:50 Tsiteeri


Just sellepärast filtrid peale paningi :)


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Nende hüperfiltritega nagunii väga aru ei saa, milline see auto on :D



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.17 09:59 Tsiteeri


Nüüdseks niipalju, et paar 3 nädalat tagasi, peale neid pakaseid, hakkas auto peale käivitumist värisema ja ajab tossu välja. Peale umbes 5 sekundilist töötamist stabiliseerub ja töötab jälle ühtlaselt ja ilma tossuta. Pole arvutit taha veel jõudnud panna, aga kahtlustan küünalt. Nädala alguses hakkas üleöö vasaku tagumise ratta juures midagi kolisema, nagu oleks klaaspudeleid vedanud pagasiruumis. Vaatasin salongi ja pagasiruumi läbi, midagi ei leidnud. Käisin siis teh. ülevaatuses veermiku kontrollis, kus auto läbi väristati ja kompimismeetodil avastati, et vasak pool on allpool kui parem. Niipalju siis ka veel, et auto sai ka politsei poolt ära märgistatud/õnnistatud.

https://www.upload.ee/image/6687255/20170218_114904.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 18.02.17 15:44 Tsiteeri


Ma ei saanud nüüd aru. Käisid TÜV-i tegemas, määrati ohtlikud vead, ignoreerisid neid ja sukeldusid liiklusesse, kus pollar sulle selle eest "ära tegi"? Miks autot korda ei teinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.17 22:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Ma ei saanud nüüd aru. Käisid TÜV-i tegemas, määrati ohtlikud vead, ignoreerisid neid ja sukeldusid liiklusesse, kus pollar sulle selle eest "ära tegi"? Miks autot korda ei teinud?


Ei käinud ülevaatust tegemas, ülevaatus on juuli kuuni. Käisin lihtsalt veermiku kontrollis, sest taga hakkas midagi kolisema. Politsei aga püüdis kiiruse eest kinni, see polnud sellega seotud :) Auto aga teen korda niipea kui võimalik, see kuu kiired ajad. Ohtlikud vead nad ju tegelikult pole, sest väike lõtk ühes kondis ei ole ju tegelikult midagi ja talvel need üldjuhul ka läbi lähevad. Vedru üks keerd katki või üle keeranud end, ei ole ka kriitiline, sest edasi ta ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.17 09:37 Tsiteeri


Sain nüüd mingi aeg vedrud ka ära vahetatud. Kolisemise põhjus oli see, et vedru alumine keerd oli ära murdunud ja katkine keerd oli tala peal ja vedru vahele kinni jäänud. Väiksestki august läbi sõites kolksatas katkine keerd vastu vedru. Vedru ise oli ilusti kinni veel, kuid ei tea kauaks, seega otsustasin ikkagi ära vahetada vedrud. Alla läksid siis monroe vedrud.
https://www.upload.ee/image/6834471/20170317_162826.jpg
Mõned paarinädalatagused pildid ka autost.
https://www.upload.ee/image/6834477/DSCF3531hbkg.jpg
https://www.upload.ee/image/6834481/DSCF3548klbjk.jpg
https://www.upload.ee/image/6834487/DSCF3596hkb.jpg
https://www.upload.ee/image/6834510/DSCF3542kjv.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.17 13:35 Tsiteeri


Auto on olnud minu käes ligi 8 kuud ja u 13000 km ja hooldus on ka vahepeal kätte jõudnud, vahetatud sai siis kõik filtrid ja õli, tagumised piduriklotsid zimmermann ja pidurisadula tihendid, ühtlasi sai sisse ka uus pidurivedelik. Vahepeal oli kuskile vargapoldi padrun ära kadunud, seega ratast alt ära ei saanud. Sai proovitud mutri külgekeevitamisega, suruõhuhaamriga lahti keerata, kuid tulutult. Lõpuks sai vargapoldi pead välja puuritud ja katki murtud, keerme osa jäi sisse. Peale ratta ära võtmist sai näpitsatega ilusti poldi keerme osa ka välja keeratud.

Vahepeal siis keegi kuidagi suutnud veel ühe mõlgi juurde tekitada.
https://www.upload.ee/image/7163127/i13_cimgpsh_orig.jpg
https://www.upload.ee/image/7163134/i14_cimgpsh_orig.jpg

Lähipäevadel kavas minna ka ülevaatusele ja vajadusel kokkujooksu tegema.
Samuti kuulsin kuskilt, et läbi bluetoothi peaks saama ka laule lasta, kui ühendab telefoniga ära, on vaja lihtsalt tarkvara uuendada. Kas väide vastab tõele, oskab keegi kommenteerida? Samuti on juuli alguses plaanis minna autoga väiksele tripile Horvaatiasse ja lähiümbruse riikidesse, ca 5000 km, seega tahaks navi kaardid uuendust, tegeleb sellega keegi Tartus või Tartu ümbruses?
Samuti oleksin väga tänulik, kui keegi, kes on käinud Poolas, Slovakkias, Ungaris, Horvaatias, Sloveenias, Austrias või Tšehhis jagaks soovitusi või näpunäiteid või MUST SEE kohti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IvarV
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0 TFSI

postitati 26.06.17 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: h1ke
seega tahaks navi kaardid uuendust, tegeleb sellega keegi Tartus või Tartu ümbruses?

Kirjuta PS mis navi versioon sul on, saan ilmselt aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 26.06.17 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IvarV
Tsitaat:
Algselt postitas: h1ke
seega tahaks navi kaardid uuendust, tegeleb sellega keegi Tartus või Tartu ümbruses?

Kirjuta PS mis navi versioon sul on, saan ilmselt aidata.


Kas näed seal mingeid variante?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IvarV
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0 TFSI

postitati 26.06.17 21:26 Tsiteeri


Jah - kõvakettaga või ilma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 27.06.17 03:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IvarV
Jah - kõvakettaga või ilma.


Mõtle nüüd ikka veelkord järgi, mis võimalused olid pre FL C6-l.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 27.06.17 07:19 Tsiteeri


http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/149993-mmi-3g-navigation-6-a.html#post1431553


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.17 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/149993-mmi-3g-navigation-6-a.html#post1431553


Tal on ju 2G:o

Soft 5570 lase peale ja:
https://a6retrofit.com/mmi-2g-navigation-dvd-europa-2017/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 27.06.17 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark

Tal on ju 2G:o

Soft 5570 lase peale ja:
https://a6retrofit.com/mmi-2g-navigation-dvd-europa-2017/


Sai vale link siia postitatud :( My bad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 27.06.17 08:04 Tsiteeri


Navi plaat jõuab kohe omanikuni, seega asi lahendatud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IvarV
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0 TFSI

postitati 27.06.17 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: IvarV
Jah - kõvakettaga või ilma.


Mõtle nüüd ikka veelkord järgi, mis võimalused olid pre FL C6-l.

Luban, et viimane post minu poolt sel teemal selles teemas, aga minu käest on kaks isendit läbi käinud, millel oli kõvakettaga navi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.18 16:51 Tsiteeri


Pole päris pikka aega midagi kirjutanud, aga alustan siis sealt, kus viimane postitus lõppeb.

Reisi pidas auto hästi vastu, kliima töötas laitmatult ja ühtegi muret ei olnud ka nende kuumade ilmadega(+35 u). Küttekuluks sain keskmiseks 6.7 ja maanteel sai ikka 140-150 lastud (aga alates Leedust oleks justkui küttes mingit lisandit rohkem, sest pardaarvuti näitas küttekulu väiksemana kui Eesti küttega (Eestis 100ga sõites u 5.4l, seal aga 100ga sõites u 4.9-5.0). Peale reisi sai umbes 3000 km muretult sõita, siis hakkas mingi klõbin mootorist kostuma. Kahtlustasin pihusteid, kuid töökotta minnes öeldi kohe ära, et pihustiseibid klõbisevad. Sai siis need ära vahetatud ja peale seda oli jälle korras. Vahetult peale seda sai ka tuttava juures töökojas õli ja filtrid ära vahetatud, sisse läks õli bardahl. Õli vahetamise ajal küsis muuseas, kas drosselklappi olen puhastanud, see pidi tahma täis minema ja siis tuksi minema. Võtsin tema soovituse teadmiseks ja hakkasin Tallinnast Tartu poole sõitma. Jõudsin Tallinnast mingi 50km välja sõita ja mootorituli hakkas põlema. Kohapeale jõudes panin arvuti taha ja oh irooniat, see sama drosselklapp oligi töötamise lõpetanud (sees on hammasrattad, mis peaks klappi kinni ja lahti pöörama vastavalt õhuvajadusele, kuid tahma pärast oli liikumine raskendatud ja hammasratas kulus lihtsalt ära). Drosselklapp sai vahetatud ja siis hakkas juhiuks jamama. Võtmenupust kinni läheb, aga lahti ei tule. Sai arvuti taha pandud ja viga tuvastatud- juhiukse immo. Siiamaani sõidan nagu ladaga, keeran ust lahti võtmega...

Millalgi suvel oli veel selline viga, et tagumisel vasakul tulel ei põlenud 1 pirn kolmest (taga põleb 3 pirni korraga). Sai lahti kistud ja pirne vahetatud, ei hakkanud ega hakkanud tööle, lõpuks leidsin vea üles. Viga oli selles plokis, mis paremal pool pagasiruumis on. Kontakt oli vist halb, sai tollega natukene kolistatud seal ja pirni enda kontaktraja ära puhastatud ja hakkas tööle.

Umbes nädal tagasi sai teeninduses ka poolteljeotsad ära vahetatud, tolmukatted olid katki, väidetavalt ei ole puhtaks pesemisel ja uute tolmukatete panemisel mõtet, sest vesi ja tolm võis sisse sattuda ja hakkavad ragisema varsti. Ühtlasi öeldi ka, et esimesed pidurikettad tahaks vahetust. Järgmisel päeval tellisin siis pidurikettad ja klotsid (TRW) ära ja ülejärgmisel päeval sain juba ära vahetatud.

Ahjaa, teeninduses käies mainiti, et paar puksi tahavad ka vahetust varsti saada, tuleb ka nendega tegelema hakata.

Millalgi peale reisi sai veel parem mootoripadi ära vahetatud ja eelsüüteküünlad (NGK).

Nüüdseks auto minu käes olnud ca 35000km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h1ke
huviline



Registreerunud 16.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.18 16:45 Tsiteeri


Eelneva jutu juurde mõned pildid ka.

Uus ketas vs vana ketas.
https://www.upload.ee/image/7953930/kettad.jpg
Tahmane õhuklapp.
https://www.upload.ee/image/7953937/klapp.jpg
Klõbisev pihustiseib. Enamus seibe olid sellised.
https://www.upload.ee/image/7953940/seib.jpg
Suvel jäi üks porilapats äärekivi taha kinni ja teise võtsin ka siis ära. Pilt lapatsitega ka. Praegu vaadates näeb kuidagi imelik lapatsitega välja, ennem ei kujutanud ilma ettegi. :D
https://www.upload.ee/image/7953953/lapatsid.jpg
Mõned värsked puhta auto pildid ka siia sopasesse Eesti ilma.
https://www.upload.ee/image/7953921/pilt.jpg
https://www.upload.ee/image/7953881/pilt2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 04.02.18 10:28 Tsiteeri


Kui parkimisandur on saba andnud, siis saab sellest aru? C6'l hakkavad minu meelest andurid näitama alles siis, kui objeklt on juba suhteliselt lähedal (ega reaalselt ju varem pole vaja ka), aga kuna ise ka suhteliselt värske omanik, siis on pidevalt tunne, et andirud ei toimi ja kohe-kohe võib takistusele sisse tagurdada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 04.02.18 12:00 Tsiteeri


Kui mõni andur ei tööta, siis viskab terve süsteemi tagant ära peale pikka piiksu. Süüde, tagurpidi käik sisse ja kõnni auto tagant läbi. Näed täpselt kui kaugelt iga andur võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 81.6% - SQL: 18.4%]