Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: h1ke[/i] Pole päris pikka aega midagi kirjutanud, aga alustan siis sealt, kus viimane postitus lõppeb. Reisi pidas auto hästi vastu, kliima töötas laitmatult ja ühtegi muret ei olnud ka nende kuumade ilmadega(+35 u). Küttekuluks sain keskmiseks 6.7 ja maanteel sai ikka 140-150 lastud (aga alates Leedust oleks justkui küttes mingit lisandit rohkem, sest pardaarvuti näitas küttekulu väiksemana kui Eesti küttega (Eestis 100ga sõites u 5.4l, seal aga 100ga sõites u 4.9-5.0). Peale reisi sai umbes 3000 km muretult sõita, siis hakkas mingi klõbin mootorist kostuma. Kahtlustasin pihusteid, kuid töökotta minnes öeldi kohe ära, et pihustiseibid klõbisevad. Sai siis need ära vahetatud ja peale seda oli jälle korras. Vahetult peale seda sai ka tuttava juures töökojas õli ja filtrid ära vahetatud, sisse läks õli bardahl. Õli vahetamise ajal küsis muuseas, kas drosselklappi olen puhastanud, see pidi tahma täis minema ja siis tuksi minema. Võtsin tema soovituse teadmiseks ja hakkasin Tallinnast Tartu poole sõitma. Jõudsin Tallinnast mingi 50km välja sõita ja mootorituli hakkas põlema. Kohapeale jõudes panin arvuti taha ja oh irooniat, see sama drosselklapp oligi töötamise lõpetanud (sees on hammasrattad, mis peaks klappi kinni ja lahti pöörama vastavalt õhuvajadusele, kuid tahma pärast oli liikumine raskendatud ja hammasratas kulus lihtsalt ära). Drosselklapp sai vahetatud ja siis hakkas juhiuks jamama. Võtmenupust kinni läheb, aga lahti ei tule. Sai arvuti taha pandud ja viga tuvastatud- juhiukse immo. Siiamaani sõidan nagu ladaga, keeran ust lahti võtmega... Millalgi suvel oli veel selline viga, et tagumisel vasakul tulel ei põlenud 1 pirn kolmest (taga põleb 3 pirni korraga). Sai lahti kistud ja pirne vahetatud, ei hakkanud ega hakkanud tööle, lõpuks leidsin vea üles. Viga oli selles plokis, mis paremal pool pagasiruumis on. Kontakt oli vist halb, sai tollega natukene kolistatud seal ja pirni enda kontaktraja ära puhastatud ja hakkas tööle. Umbes nädal tagasi sai teeninduses ka poolteljeotsad ära vahetatud, tolmukatted olid katki, väidetavalt ei ole puhtaks pesemisel ja uute tolmukatete panemisel mõtet, sest vesi ja tolm võis sisse sattuda ja hakkavad ragisema varsti. Ühtlasi öeldi ka, et esimesed pidurikettad tahaks vahetust. Järgmisel päeval tellisin siis pidurikettad ja klotsid (TRW) ära ja ülejärgmisel päeval sain juba ära vahetatud. Ahjaa, teeninduses käies mainiti, et paar puksi tahavad ka vahetust varsti saada, tuleb ka nendega tegelema hakata. Millalgi peale reisi sai veel parem mootoripadi ära vahetatud ja eelsüüteküünlad (NGK). Nüüdseks auto minu käes olnud ca 35000km. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]