Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: h1ke[/i] Tere kõigile! Ütlen kohe ette ära, et kirja hakkan panema siia enam-vähem kõik asjad, mis hakkavad autoga toimuma, hea endal silm peal hoida. Kuna olen ise ka usin lugeja ja jälgin nii mõnegi auto käekäiku, siis ehk on ka seda kellelgi huvitav lugeda ja ehk saab ka abi ja nõu vajaduse korral :) . Sai siis soetatud omale ammu tahetud liikur, nimelt audi a6 c6 keres ja just sedaan. Eelmisteks autodeks oli audi a4 b4 1.8 sedaan ja bmw e39 530d touring. Peale touringu omamist sain aru, et enam nii väga unikat ei taha, kuna tagant tuli välislärm ikka natukene läbi. Selle poolest sedaan vaiksem ja hubasem. Kuid kriteeriumiteks said nahksisu (soovitavalt pruun), diisel 171kw ja automaat (õnneks neid manuaaliga polegi). Algul kartsin nelikvedu, differ või vahekast õhtale läheb, siis on korras ka. Kuid vähekene uurides sain teada, et niisama kergelt see neil katki ei lähe. Niisiis see takistuseks ei tulnud. Olin turgu jälginud umbes kuu ja midagi väga silma ei hakanud. Ühel hommikul otsustasin vaadata ja nägin, et uus kuulutus on üleval. Sel samal päeval helistasin ja leppisin järgmiseks päevaks aja kokku. Kuna sain vaatama minna alles 5-6 ajal, siis väljas oli juba pime. Vaatasin auto üldmulje üle (niipalju kui tänavavalgustite all näha oli), uurisin tehtud tööde kohta ja proovisin sõita. Panin arvuti taha ja näitas paari viga, kuid need kustutasin ära ja jäi ainult parkimisanduri viga. Üldmulje jäi väga viisakas, midagi ei kolise, mootor töötab ühtlaselt ja käike vahetab ilusti. Viimase hoolduse kohta küsides sain vastuse, et ostes peaksin hoolduse ära tegema. Õli vahetas väidetavalt iga 15k tagant. Lubasin paari päeva pärast tagasi helistada. Niisiis natukene uurides veel selle auto kohta esindusest ja üleüldse lugedes ja küsitledes tuttavaid mehhaanikuid. Läksin siis laupäeval hommikul kohe uuesti vaatama, et saaks päevavalges uuesti pilgu peale visata. Käisin pesin auto puhtaks ja märkasin, et paaris kohas on roostetäkked (vasak tagatiib ja katusel). Tagauksel paar väikest mõlki ja värv natukene maas (keegi on uksega tagunud vist). Rohkem iluvigu ei leidnud, kuid esirehvid olid äärtest peaaegu siledad, talve sellega ära ei sõidaks. Rehvideks olid Nankang MS R18. Tagumine parem parkimisandur ei tööta ja voolik, mis tuleb intercoolerist kollektorisse on kahe väikese auguga, puhub õhku välja. Proovisin uuesti sõita ja märkasin, et kui 70st gaas lahti lasta, siis hakkavad pöörded natukene kõikuma. Kahtlustasin spidoplokki, et see on väsinud juba, sest tunda ei ole, et pöörded kõiguks, ainult seieri järgi näen. Pakkusin siis oma hinna talle, mis müüjale sugugi ei meeldinud. Kuid peale mõningat veenmist, et turg on autosid täis ja võib-olla saab homme auto müüdud, võib-olla läheb aga kuid, oli ta nõus. Sõitsimegi siis panka, et raha üle kanda. Raha kantud, hakkasime läbi e-teeninduse autot ümber vormistama. Kuid tekkis arusaamatus, nimelt mnt leht ei näidanud, et auto oleks tema nimel. Arki sõites oli müüja roolis ja võttis vist autost viimast, mis võtta andis, tegi surmarallit. Kiirus oli sinna 160-70 kanti, siledate rehvidega tundus see mulle väga hull. ARKis proovisime seal arvutis tehingu lõpetada, kuid asjatult. Peale tunniajast ootamist saime ARKi tädi jutule, kes tõendas, et auto on tema nimel. Niisiis vormistasime lihtsalt ostu-müügilepingu. Mõtlesin, et olgu, vormistan auto ümber, kui aega leian. Pidin ta koju tagasi viima, kuid rooli istusin juba ise. Niikaua kuni ta oma asju autost korjas leidsin sildi, kus viimane õlivahetus oli toimunud 24k tagasi, küsisin selle kohta, väitis, et see olevat vana ja peale seda on ka õli vahetanud. Niisiis saigi suund kodupoole võetud ja õlivahetuse aeg kinni pandud. Õli vahetasin paar päeva peale ostu ära. Muuhulgas sai ka auto alla piilutud. kast kuiv, differ kuiv, mootor natukene õline. Tundus nagu klapikambri kaane tagumine ots, kuid see kadu oli minimaalne. Jõudsin siis sõita nädalakese, kuni avastasin kord linnas ringi sõites, et autol puudub kindlustus. Läksingi siis kähku ARKi, vormistasin auto enda nimele ja tegin kindlustuse ära. Kuna selliste rehvidega sõita ei olnud võimalik, tuuseldasin kuulutustes ringi ja leidsin kasutatud rehvid a6 originaalvelgedel R16. Tegelikult oligi plaanis talveks vähekene väiksemad pastlad alla osta. Panin uued kasutatud veljed alla ja tegin paar ringi. Sõidumugavust see minu meelest eriliselt ei mõjutanud. Kuna eelmise auto chippisin jyrisoo juures ära ja elamused olid ainult positiivsed, siis otsustasin, et iga järgnev auto käib kohe peale ostu tema käe alt läbi. Niisiis suund oligi tema poole. Auto chipitud, sai tehtud paar kiiremat ringi. Auto liigub vähe erksamalt edasi küll, kuid kütusekulu kohta ei oska praegu veel hinnangut anda, e39 langes kütusekulu u 15%. Enne chippi ei tossanud, ei tossa ka peale chippimist. Praeguseks olnud auto uus omanik peaaegu 2 nädalat ja auto kohta midagi halba öelda küll ei saa. Ainukesed asjad mis häirivad, on undav tagumine parkimisandur tagurdades ja taga paremal kriuksub midagi. Tundub iste olevat, sest kui keegi istub paremal taga, siis kriuksumist ei ole, kui kedagi ei istu seal, siis kriuksumine on. Veel üks asi, mis vajab harjumist on natukene uimane gaasipedaal. e39-l kui gaasi andsid, siis viskas kohe madalamale käigule ja sööstis edasi, siin aga uimerdab nagu natukene. Äkki on midagi viga, oskab keegi kogemusi jagada? [color=Red]Auto käekäik:[/color] [color=Red]254000[/color] omanikuvahetus [color=Red]255000[/color] õli, filtrid [color=Red]263000[/color] tagumised vedrud monroe [color=Red]266000[/color] õli filtrid [color=Red]267000[/color] tagumised piduriklotsid zimmermann, tagumised pidurisadula tihendid, pidurivedeliku [color=Red]273000[/color] parempoolne mootoripadi vaico, eelsüüteküünlad NGK [color=Red]276000[/color] õli bardahl, pihustiseibid, drosselklapp [color=Red]281000[/color] poolteljeotsad, esimesed pidurikettad TRW, klotsid TRW [color=Red]283000[/color] tagumise parempoolse õõtshoova pukside vahetus [color=Red]284000[/color] Hõbenooles kasti soft, kasti õli, diffrite õli Pildid auto24st [img]https://www.upload.ee/image/6355609/85247302.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355616/85247307.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355620/85247315.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355625/85247328.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355627/85247342.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355630/85247352.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355634/85247356.jpg[/img] Ja paar pilti R16 velgedega ka [img]https://www.upload.ee/image/6355638/15135541_1328040123902310_1212253586_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/6355641/15086368_1328040170568972_997010488_n.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0tdi 171kw - 2007 - h1ke
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
62.4%
- SQL:
37.6%
]