Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jorma901[/i] Nii et see tehakse põhimõtteliselt selleks et külmade ilmadega auto paremini tööle saada. Kuna vanades tuledes puudusid udukad aga uutes on udukad olemas. Kas siis võib olla ka selline juhus et keskkonsoolis ei ole ka originaalis pistikut ja juhtmeid. Kuna autol on tulede pistikud vahetatud ja mõlemil pistikul on üks juhtme ost isoleeriga kinni teibitud. Räägiks siis ka veel tänasest päevast. Kiskusin siis täna viimased auto telefoni jäänused välja. Keegi tark insener oli vedanud el. akende juhtme sinna kaitsme alla. Alguses suure hooga vaatasin mis ime see on ja lõikasin läbi. Ja mõtlesin et hiljem kisun polstri maha ja võtan sealt ka selle juhtme maha. Aga kuna hiljem sõidu ajal ei tahtnud aknad lahti tulla siis sai uus ühendus tehtud. Kus kohas see kaitsmeplokis reaalselt olema peab. Ahjaa see asi kaa veel. Spidokal mootori temp. näidik trikitas. Lühidalt siis asi selline. Peaaegu sõidu lõppedes avastasin et mootori temp langend ca 70 kraadi peale. Esimese hooga mõtlesi et kurat küll, jälle lõdvik järgi annud. (Paar päeva tagasi pingutasin ühte kuna lekkis õrnalt). Pidasin siis auto kinni ja vaatasin kohe kapoti alla. Vedeliku tase täpselt seal kus kodust lahkudes oli olnud. Egas midagi kapott kinni ja edasi. Panin siis salongi ventika max sooja puhuma testiks, et näha mis teeb. Mootori temp kiskus kildi jooksul normi( Pea 90 kraadini). Jälgisin siis terve üle jäänud tee seda. Peale seda ühe aeglustuse ajal korra langes ja siis tõusis uuesti ülesse. Kodu tagasi tulles oli kõik ok. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.9%
- SQL:
72.1%
]