Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901 (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 8039)
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 04.05.16 16:19 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901



Ahoi jälle.
Pea seitse kuud sai sõidetud bensaka VW junniga. Ja lõpuks viskas kopa ette ja müüsin masina maha. Asemele sai siis ostetud korralik pere traktor. Uueks sõidu vahendiks siis Audi A6 C4 Avant 2.5 85kw masuudi press. Auto sai toodud Valga linnast. Ostu hetkel oli ees 496 tuhande lõpp. Eelmine omanik on auto tehnilise poole pealt vahetanud mõne asja välja. Seal hulgas vahetas ka ca 1,5 aastat tagasi mootori. Uue mootori läbisõit oli paigaldades 310 tuh. Sama töö käigus läks vahetusse rihma majandus. Ja peale seda läbinud auto ca 16 tuhat. Ütleme nii et hetkel auto tehniline osa silla ja mootori poolelt on enam vähem. Kannatab sõita mõne sõidu. Kere on hindele 4. Aga samas on autol suht palju pisivigasid, mis küll sõitmist ei sega. Aga samas auto peal olev tehnika võiks siiski toimida 100%. Lisade poolest on auto suht vaene. 2x el. aknad, katuse luuk, püsikiiruse hoidja, kärukonks. Egas muud huvitavat polegi. Suuri plaane esialgu pole. Tahaks tehnilse poole kõigepealt joonde saada siis vaatab edasi. Ehk mingi aeg värvi tööd, s-rool, korralikud istmed kas nahk või siis korralik sport kalts sisu. Kuna auto vajab mõnuga pisivigade kõrvaldamist siis sai teha endale ka DO TO list. Nii palju kui jõuan teen nüüd vabade päevadega ära. Muud tähtsamad asjad korrastan puhkuse jooksul. Ja vähem tähtsad asjad mida ei jõua puhkuse ajal korrastada teen siis jooksvalt.
Autol olid siis ostes järgmised vead/probleemid.

DO TO LIST:

Taastatud pihustid paigaldada.
Käigukasti õli vahetada. (Korra vahetatud juba, praegune kasti pesuks sees).
Tagu käigu tuled. (Luugi juhtmed valesti või tule pesad mädad)
Luugi juhtmed. (Korralikud juhtmed panna).
Turbo majandus. (Minek puudub)
Uste peeglid korda. (Vasakule + paremale ei saa liigutada).
Juhiukse elektri akna juhtmed. (Toite juhe).
Salongi ventilaator. (Teeb häält juba).
Kesklukk korda.
Kaitsme blokk vahetada. (Mõned pesad kärsanud).
Juhi uks vajunud. (Hinged läbi)
Katuse luuk vahetada + äravoolu torud.
Keskkonsool vahetada. (Kässeri juurest katki).
Põhjamatt vahetada. (Vana on katki ja elu näinud).
Esimene + tagumine pamper. (Vanad katkised)
Udukate juhtmed vedada.
4 x El aknad
Bose süsteem lõplikult paigaldada.
Spido tagune korrastada. ( N: õli temp, valgustus. ühendused puhastada, üle joota jne.)
Teostada kere tööd. Vähene rooste tõrje ja auto värvimine.


Tagumised amordid+ muu juurde kuuluv mudru Vahetada. TEHTUD
Raadio poolne antenni kaabli otsik vahetada + Antenn. TEHTUD. Antenni otsik.
Taguluugi plastikud osta. TEHTUD. Juhipoolne aknaplastik puudu.
Muusika süsteem uuendada. Läheb Bose süsteem. TEHTUD osaliselt. Paigaldamine käsil.
Mootori väriseb kohapeal töödates liiga palju+ väike vine tagant väljas. TEHTUD. Temp andur+pump varasemaks keeratud
Vahetada õli+filter. TEHTUD.
Vahetada tosool. TEHTUD.
Mootori õli leke kõrvaldada. TEHTUD.
Käigukasti õli leke kõrvaldada. TEHTUD.
Parempoolsed veovõlli otsad. TEHTUD
Eelsüüte küünlad. TEHTUD
Osta korralikud pirnid. TEHTUD
Õhufilter vahetada. TEHTUD.
Leida põhjus miks juhi ja kõrval istuja jalge alune märg on. TEHTUD.
Salongi vaip välja võtta ning pesta ja kuivatada. TEHTUD
Tagu iste korralikult kinnitada. TEHTUD
Kärukonksu süsteem kontrollida. TEHTUD
Sigareti süütaja korras olekut testida. Vajadusel uus soetada. TEHTUD.
Korralik salongi hooldus. TEHTUD.
Osta korralikud esimesed luup tuled. TEHTUD.
Osta salongi filter + Filtrit hoidev plastik alus. TEHTUD.
Kolme lisa kaabli päritolu ja eesmärk identifitseerida + mitte vajalik eemaldada. TEHTUD.
Tagumise aknapesu vedeliku süsteem toimima panna. TEHTUD. Võtsin küljest ära
Uued istmed osta ja paigaldada. TEHTUD.
Korralik 16 valuvelg koos suvekatega. TEHTUD.
Esimesed kettad, klotsid, klambrid vahetada. TEHTUD.
Esimeste kojameeste süsteem korrastada. TEHTUD

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487565_dFmn.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487567_ig6X.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487569_aBz8.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487571_p0In.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487573_CjKE.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487575_nWNl.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487577_jxIi.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487581_mmyB.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487579_7fE7.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487583_RdxE.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487585_xgdq.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/50/large_29487587_9FLr.jpgText


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.16 20:43 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901



Ahoi kõik see pere. Tänane päev möödus siis audi kallal nokitsedes. Tehtud sai siis järgmised toimingud
Vahetatud Õli+filter. Vana õli oli juba paras mootori surm. Nüüd tulebgi teha paari tuhande kildi pärast uus vahetus.
Vahetatud Tosool. See mis sealt välja tuli ei olnud enam tosool vaid mingine sula.
Juurde sai lisatud käigukasti õli
Välja sai võetud põhja vaip. Siin kohal tahaks kellegile jalaga perse anda. Keegi eelmistest omanikest oli kõva tümmi pede olnud ja sitta tööd teinud. Ehk siis nii mõnedki aastad oli salongi vesi tulnud. Tänu sellele et ajugeeniused olid massi juhtme vedanud valest kohast ja auku ei olnud hermeetiliselt suletud. Kõik see vesi oli vaibale ja põhjale oma jälje jätnud. Põrand sai tolmuimejaga puhastatud ning vaip sai survekaga suuremast sitast ja porist puhtaks tehtud ning kuivama riputatud. Loodame et see kuivab mõne päevaga ära. Kuna ilma selle vaibata on autoga hullem sõita kui Belarus traktoriga. Samas tuli välja ka üllatusi. Nimelt autos olemas telefoni kaabeldus. Kuigi see süsteem on poolik. Samas sai ka ca 40m mõtetut kõlari ja võimu kaablit välja võetud ja prügi kasti loobitud. Kuna see kõik oli miljonist eri jupist ja eri paksusega juhtmetest kokku voolitud.

Tekkisid ka mõned küsimused millele loodan vastuse saada.

Kas see NOKIA kopsik on üks osa telefoni süsteemist. Rohelist värvi juhe on kuskilt lahti tulnud, või ei olegi üldse ühentatud. Tahaks teada mis eesmärk jutmel on. Juhtmed lähevad raadio pistikusse.
http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487865_8ypk.jpg
http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487869_RkNH.jpg

Homme päeval teen paremad pildid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.16 08:17 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901



Ise küsin ise vastan. Ehk siis osadele asjadele leidsin ise vastuse.
Antud seadeldis on seotud auto telefoni süsteemiga.
Osadele lahtistele otsadele leidsin ka vastuse. Ning osadele tuleb paariline leida armatuuri alt.
http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487881_AHj5.jpg

Leidmatta jäi rohelise juhtme vastus. Tuleb siis teine sellest seadmest ja läheb raadio juhtmestiku külge. Juhe on kinnitamata raadio juhtmestiku poolt
http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487877_SWQ3.jpg

Partatsioki alt sai tuvastatud kõik mitte vajalikud kaablid ja siis sai need eemaldatud
http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487879_eorG.jpg

Tänase töö käigus selgus et on vaja lahendada ka keskkonsoolis olevate nuppude probleem (Udukad, ohutuled, tulede kõrguse reguleerimine, taguklaasi soojendus). Nimelt osad nupud ei toimi nii nagu peaks. Leidsin ka kolm kaablit mille otstarve tuleb selgeks teha. Tulevad nad juhi poolelt armatuuri alt ja suunduvad pagassi külje polstri taha. Tegeldud sai ka tagu istmetega. Aga korralikult paika ikka ei saanud. Kuna istumis alusel ja seljatoel raamistik paigast ära. Siin kohal kiruks ka saksa tehnikuid. Esimese korra kohta tagu istmetega tegeledes tundus see süsteemi lahendus suht pervertne. Mingi aeg tuleb siis osta uus tiir istmeid. Mõte liigub sinna kalts sport istmete poole. Suutsin ära lõhkuda ka antenni kaabli otsiku mis raadiosse läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.16 15:10 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901



Jätkame siis monoloogi ja teeme päeva teise postituse. Autol sai salong korralikult puhastatud/hooldatud. Sai likvideeritud põrandalt vee kahjustusi. Ehk siis roostele sai peale pandud muundurit. Praeguse seisuga peaks saama esmaspäeval salongi tagasi kokku. Üle sai kontrollitud käru konks. Terve süsteem on OK. Avastasin et auto on akendest allapoole kunagi üle värvitud. Üle sai kontrollitud ka pagasniku juhtmed. Ja tuli välja et mingi aeg on vist luuk vahetatud. Kuna kõik juhtmed olid ühe ja sama kohapealt läbi lõigatud ja siis kokku ühendatud ja siis isoleeriga üle tõmmatud. Mingi aeg peab juhtmed siis korralikult kokku tinutama ja isolatsiooni rüüd peale tõmbama. Vaja oleks ka korralike esimesi tulesid.


http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487977_KZmP.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487983_8Oay.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487981_jmLH.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487979_XppK.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487987_XyLQ.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487989_Fwcw.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487985_5kSp.jpg

http://static4.album.ee/files/1179/51/large_29487991_46l9.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.16 21:24 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901



Teeme siis päeva kokkuvõtte remondi päevikusse. Salong sai siis kokku pandud. DO TO listi täiendatud järgmiste tähele panekutega. Ehk siis tähelepanu/välja vahetamist vajavad järgmised asjad.
Mootori padjad vahetada. Väristab kohapeal töödates liiga palju. Sõites kõik ok.
Juhi ukse aknatõste el. süsteem üle vaadata/puhastada.
Sigareti süütaja korras olekut testida. Vajadusel uus soetada.
Esimesed kettad, klotsid, klambrid kontrollida/vajadusel vahetada. Vähe järsemal ja kiiremal pidurdusel vibravad.
Spido tagune tuleks üle vaadata. Vajadusel ühendused üle joota/puhastada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.16 20:20 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1996 - Jorma901



Täna sai siis jälle aega raisatud auto remontimisele. Tehtud sai siis Järgmised asjad.
Soetatud sai korralik kaitsme plokk. Enamus pagassi luugi plastik osad sai toodud. Juhipoolne aknaääre plastik puudu veel, kuna pakutavatel detailidel olid kolmest kinnitusest kaks katki. Nii et kui kellegil on ülearu siis võib vabalt pakkuda. Sigareti süütaja töötab. Oli pistikust lahti. Katuse luuk sai tööle pandud. Küll mööndustega aga ikkagi töötab. Vahetada vaja siis see hammas vöö mis seal lae polstri taga peidus on. Esimesed ca 10 cm ragistab õrnalt. Proovitud sai 4 erineva mootoriga. Testitud sai keskkonsooli nuppe. Ütleme nii et tulede kõrguse reguleerimis nupp ja tagumiste udutulede nupp töötab. Esimeste udukate nuppu seisukorda ei tea, kuna ees udukad puuduvad. Tagu akna soojenduse seisukorda ei tea, kuna juhe akna küljest lahti. Vaja kinni tinutada. Ohutuledega on paras kala sees. Nupp nagu iseenesest toimib, kuna kangi ülesse alla tõmmates suunatuled töötavad. Nagu olen aru saanud siis suunad töötavad läbi ohutulede nupu. Aga kui vajutada nupp allla siis spido plokis tulukesed ei põle, ja väljas suunad ei vilgu. Kus kohast siis viga otsida. Kas vigane mõni relee või midagi muud. Ehk mõni targem oskab aidata. Ideaalis võiks välja vahetatada lae polstri, ukse polstrid, põhjamati ning esi ja tagu pampri lisa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 10.05.16 06:31 Tsiteeri


Ohutulede kaitse läbi ukse sees,vist oli nr.15 aga võin ka eksida.

Arvi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.16 07:15 Tsiteeri


Vähekene parandan sind. Käisin vaatasin kaitsmeploki teravama pilguga üle. Ning minu vigane Saksa keel andis tulemuseks NR 6 kaitse. Ja see on täpselt koos kaitse NR 7 - ga läbi kärsanud, ülejäänud kaitsmed kõik korras. Üle sai kontrollitud ka mootoriruumi kaitsmed. Nende kärssand aukude pärast saigi ostetud terve kaitsme plokk. Nüüd siin kohal ka abi palve Pärnu linna/maakonna audi huvilistele. Kas keegi kuskil viitsiks ette võtta kaitsmeploki vahetuse, või siis kärsand süsteemi ümber ehituse. Elektri osa pealt ei ole ise kõige pädevam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.16 17:54 Tsiteeri


Oleks vaja nüüd väheke targemate abi mõne probleemi lahendamisel.
Esimene probleem.
Auto tööle pannes hakkab õli filtri pealt kuskilt õli immitsema. Kus kandi peal võib lekke olla. Ehk mida vaadata.
Teine probleem.
Jätkuvalt ohutulede puudumine. Võtsin kaitsme plokki lahti, et vaadata NR 6 ja 7 kaitsme juhtmete olukorda.
Nr 6 juhtmed on korras ja ilusti kaitsme plokis kinni. Nr 7 kaitse ehitatud ümber eraldi seisvasse pessa. Juhtmed õieti ühendatud. Kontrollitud teise kaitsme ploki pealt. Kus kohast viga edasi otsida. Kas viga võib olla sellest et kaitsme pesa suland plastikut täis ja ei anna korralikult ühendust, või on lülitis mingi kala sees.


Tänud neile kes viitsivad aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.16 21:08 Tsiteeri
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901



Uuendaks siis remondipäevikut.
Ohutulede kala sai lahendatud. Vigaseks lüliks oli ikkagi ohutulede lüliti. Peale töötava lüliti paigaldamist hakkasid ohukad ilusti tööle. Õli lekked sai tuvastatud, ning sõbraga sai kokku lepitud et võtab auto tegemisse nii pea kui tõstuk vabaneb. Vahetusse lähevad siis järgmised asjad:
Õli filtri jala tihend.
Eest ja tagant nuka/vända simmerid
Kkasti poolne käiguhoovastiku tihend. (See siis kus hoovastik kasti sisse läheb) Kahjuks paremini seletada ei oska,
Kuna juba lammutamiseks läheb siis lasen ära vahetada ka kkasti simmeri, klapikaane tihendi ja karteri põhja tihendi ja mootori padjad. Ning mootori/kkasti õlid filtrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.16 12:05 Tsiteeri


Uus päev uued teod. Vahetatud sai esimesed tuled, külge sai monteeritud korralik salongifiltri alus. Ostsin ka vähe viisakama rooli. Aga ennem tuleb airbägi teema korralikult läbi vaadata. Kuna uus rool ilma airbägita.
http://static4.album.ee/files/1179/87/large_29496867_W2Ao.jpg
Leidsin ka mootori ruumist ka ühe huvitava juhtme lahenduse. Ning põhjuse miks autol mootor pooma hakkab kui esimeste udutulede lüliti alla vajutada. Nüüd oleks vaja ka teie abi. Mis eesmärk sellel pistikul on. Tean ainult seda et sinna ise veetud lisa juhe ja pandud esimeste udutulede lüliti alla ja autot käivitades elimineerib see eelsüüte küünalde tule armatuurist ning pool sooja mootoriga läheb auto sitasti tööle.
http://static4.album.ee/files/1179/87/large_29496865_mQrA.jpg
Välja on vaja vahetada ka kundepoolne tulede reguleerimis mootori elektri pistik. Järgmine küsimus targematele. Kas audil asuvad esimesed udukad luup tuledes või peaksid need olema kuskil esi pampri küljes. Kui juhtmete arvu vaadata mis tulede pistikust tuleb siis nagu peaks seal olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.16 18:20 Tsiteeri


Seal mootori juures on temperatuuri andur. Seal tavaliselt lõigatakse juhe katki ja pannakse lüliti vahele, nii petetakse aju ära ja aju annab rohkem kütet peale ning paneb eelsüüteküünlad tööle. Tavaliselt on probleemi kuskil 0 kraadi juures käivitamisega ja siis peteakse aju ära nagu oleks väljas -30 kraadi külma.

Udutuled asuvad tehase lahendusena suure tule sees lähitule luubi all (ilma udutuledeta tulel seal auk puudub aga reljeefid on näha).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.16 21:38 Tsiteeri


Nii et see tehakse põhimõtteliselt selleks et külmade ilmadega auto paremini tööle saada. Kuna vanades tuledes puudusid udukad aga uutes on udukad olemas. Kas siis võib olla ka selline juhus et keskkonsoolis ei ole ka originaalis pistikut ja juhtmeid. Kuna autol on tulede pistikud vahetatud ja mõlemil pistikul on üks juhtme ost isoleeriga kinni teibitud. Räägiks siis ka veel tänasest päevast. Kiskusin siis täna viimased auto telefoni jäänused välja. Keegi tark insener oli vedanud el. akende juhtme sinna kaitsme alla. Alguses suure hooga vaatasin mis ime see on ja lõikasin läbi. Ja mõtlesin et hiljem kisun polstri maha ja võtan sealt ka selle juhtme maha. Aga kuna hiljem sõidu ajal ei tahtnud aknad lahti tulla siis sai uus ühendus tehtud. Kus kohas see kaitsmeplokis reaalselt olema peab. Ahjaa see asi kaa veel. Spidokal mootori temp. näidik trikitas. Lühidalt siis asi selline. Peaaegu sõidu lõppedes avastasin et mootori temp langend ca 70 kraadi peale. Esimese hooga mõtlesi et kurat küll, jälle lõdvik järgi annud. (Paar päeva tagasi pingutasin ühte kuna lekkis õrnalt). Pidasin siis auto kinni ja vaatasin kohe kapoti alla. Vedeliku tase täpselt seal kus kodust lahkudes oli olnud. Egas midagi kapott kinni ja edasi. Panin siis salongi ventika max sooja puhuma testiks, et näha mis teeb. Mootori temp kiskus kildi jooksul normi( Pea 90 kraadini). Jälgisin siis terve üle jäänud tee seda. Peale seda ühe aeglustuse ajal korra langes ja siis tõusis uuesti ülesse. Kodu tagasi tulles oli kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 20.05.16 20:11 Tsiteeri


Milleks see 100 rool? Vastik baranka ju. A6 roolid ju ei maksa midagi ,näevad paremad välja ning saad ülevaatuselt ka legaalselt läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.16 20:34 Tsiteeri


5 euri ei ole suur summa. Kuigi jah uuema a6 rool tõesti ilusam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.05.16 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorma901
Ahoi jälle.
Pea seitse kuud sai sõidetud bensaka VW junniga. Ja lõpuks viskas kopa ette ja müüsin masina maha. Asemele sai siis ostetud korralik traktor. r]

https://www.youtube.com/watch?v=cE5WDl_YNbU


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.16 20:23 Tsiteeri


Täiendame remondi päevikut. Täna sai siis vahetatud tagumised rattalaagrid ja tagumine piduri süsteem sai hooldatud. Ratta laagrid olid juba suht suure loksuga ja kuuma saand. Välimised olid sinised. Pühapäeval läheb auto sõbra juurde garaagesse. Ja peale seda peaks siis auto saama õli pidavaks. Mingi hetk tuleks siis autol tagu ots uuesti ülesse tõsta ja amordid koos muu mudruga ja piduri süsteemi kaitse plekid ja liugurite kummid ja poldid ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.16 12:52 Tsiteeri
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901



Täna sai siis suurest igavusest tagu kojamehe süsteem koos muu jamaga küljest võetud. Peeglite liigutamis plokk sai vahetatud. Nüüd tuleks veel mõlemad peeglid korra küljest võtta ja tagused üle vaadata kuna vasakule paremale liigutada ei saa. Otsad on lahti või siis katki. Sai ka poes käidud ning enamus vaja minevad jupid toodud. Kuna kõike ei olnud kohe kohapeal siis tellisin homseks ära. Ostetud sai siis järgmised asjad:
Klapi kaane tihend.
Karteri põhja tihend.
Õli jahutuse tihend.
Õli pumba tihend.
Nuka/vända simmerid. Nii eest kui tagand.
Käigukasti simmer.
Käigu hoovastiku tihend (Kasti poolne).
Mootori õli+filter.
Kütuse filter.
Kojamehe varre auku kummipunn osta.
Eks mehaanik ise vaatab mis seal lekib ja siis vahetab ära


http://static4.album.ee/files/1180/6/large_29501663_oPAc.jpg

http://static4.album.ee/files/1180/6/large_29501679_3MY7.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.16 21:20 Tsiteeri
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901



Auto mehaanikult tagasi saadud. Vahetusse läksid: Klapikaane tihend, karteri põhja tihend, õli jahutuse tihend, tagumine vända simmer ning mootori õli+filter. Ülejäänud asjad olid olnud korralikud. Ei ole head ilma halvata. Mehaanik ütles et parempoolsed veovõlli otsad vajaksid vahetust mingiaeg. Nagu nii on vaja poest jälle hunnik asju tuua, eks siis tuleb kõik vajalikud asjad kokku osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.16 20:58 Tsiteeri
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901



Täna sai siis jälle hulga raha raisatud. Tõin siis eelsüüte küünlad, esimesed kettad+klotsid+esimeste liugurite rem. kmpl, vedrud esi supportitele, õhufilter, tagumiste liugurite rem. kmpl, esi tule pirnid ja tagu püta kronsa kummid. Esituled, õhufilter ja viimase püta kummid sai siis kohe ära vahetatud. Pütal kronsa kummide vahetus on küll paras porno kui tõstukit või kanalit pole käepärast. Mingi päev tuleb uuesti linna minna ja ära tuua kunde poolsed veovõlli otsad. Siis peaks saama auto tehnilise osa juba päris heaks. Toodud sai ka võluveljed.
Sai siis ligi võetud Audi 16" originaalid.
http://static4.album.ee/files/1180/29/large_29507437_hIJX.jpg
Tagu kojamehe auk sai korraliku punni.
http://static4.album.ee/files/1180/29/large_29507439_efKN.jpg
Ühe velje peal sai proovitud ka kodust liivapritsi. Ja peaks siis mainima et töötab küll. Homme siis korraliku sõelutud kuiva liiva tooma ja kõik veljed üle laskma. Nädala lõpu poole mingi aeg tuuakse sport kaltsu istmed ning klaasist katuse luuk. Bose süsteemi mõningased osad sai ka kodud toodud. Nüüd tuleb nädala vahetusel jälle kõvasti tööd teha, et saaks mõningased asjad jälle nimekirjast vähemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 31.05.16 21:25 Tsiteeri


Kas oled sellele telefoni süsteemile lahenduse leidnud?
Lammutasin just hiljuti ühte C4'ja millel oli samasugune, aga komplektne telefoni süsteem peal. Tegin pilte ka, et mis kuhu läks. Võin aidata kui vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.16 21:30 Tsiteeri
Audi A6 C4 avant 2,5 85kw - 1995 - Jorma901



Ei ole veel lahendust leidnud kuna endal on poolik süsteem. Ja pole kellegil teisel veel näinud et võrrelda mis olemas, mis puudu ja mis juhe kuhu läheb. Kui paljuks pole siis saada pildid mingi kirjeldusega. Mis-kus ühenduses millega jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 02.06.16 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorma901
Ei ole veel lahendust leidnud kuna endal on poolik süsteem. Ja pole kellegil teisel veel näinud et võrrelda mis olemas, mis puudu ja mis juhe kuhu läheb. Kui paljuks pole siis saada pildid mingi kirjeldusega. Mis-kus ühenduses millega jne.


Õhtul teen lisapilte ja saadan ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 02.06.16 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorma901
Ei ole veel lahendust leidnud kuna endal on poolik süsteem. Ja pole kellegil teisel veel näinud et võrrelda mis olemas, mis puudu ja mis juhe kuhu läheb. Kui paljuks pole siis saada pildid mingi kirjeldusega. Mis-kus ühenduses millega jne.


Ei hakanud U2U saatma, panen siis korraga siia teemasse. Äkki on kellelgi veel kasu.

1. Peakarbist tulev internetijuhtme laadne läheb telefonihoidjasse.
2. Antenn - läheb samuti telefonihoidjasse.
3. Speaker - läheb eraldiseisvasse kõlarisse, e. siis mitte raadio kõlarisse (Vähemalt sellel autol oli nii. Kõlar asetses jalgade juures)
4. Mic - mikker, mis on tavaliselt vanematel autodel piilari küljes. See must väike julla.
5. Neljane pistik:
Kollane - Maki taga olevasse pistikusse.
Sinine - Juhi jalge juures olev relee plokk - number 15
Punane - Juhi jalge juures ole relee plokk - number 30
Must - Mass kere küljest.

Kasutasin oma Paint'i oskusi, et oleks paremini aru saada :P Kuna see kleeps oli ploki küljest lahti tulnud.
http://www.upload.ee/image/5853260/IMG_20160528_145048.jpg

Ja sinisel, punasel ning mustal olid ka kaitsmed vahel (vastavalt siis 1, 4, 4):
http://www.upload.ee/image/5853261/IMG_20160602_202455.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.16 21:04 Tsiteeri


Teeks siis üle pika aja jälle remondi päevikusse sisse kande.
Veljed sai pealt poolt liivapritsitud ja ajutiselt mustaks värvitud. Kunagi talvel peab laskama täielikult liivapritsiga üle ja korralikult ära värvima.

http://static4.album.ee/files/1180/43/large_29510873_q7qA.jpg

Sisse sai pandud kalts sport sisu. Mis on heas korras. Nurgad õmblused korras. Aga vajas vähest pesu. Istmed on üllatavalt mugavad ja pikka otsa on siga hea sõita.

http://static4.album.ee/files/1180/43/large_29510877_elmZ.jpg

http://static4.album.ee/files/1180/43/large_29510881_2fuq.jpg

Ära sai vahetatud eelsüüte küünlad, parem välimine veovõlli ots, parem sisemine sai kokku kompunnitud mitmest erinevast et kannataks sõita kuni korraliku otsa saab, vahetusse läks ka kütuse filter, mida tuli poest kaks korda osta. Kuna müüa suutis alguses anda mõned millid jämedama filtri mis ei mahtunud jala külge. Paraku see selgus alles siis kui juba kütus oli sisse valatud ja sai hakkatud otsa keerama. Esimesed kettad ja klotsid ning kõik liugurite rem.kmpl ootavad veel järjekorras oma aega. Sisemiste veovõlli otstega on sellel autol paras keberniit. Ostsin siis poest reg. tunnistuse järgi otsad. Ise ei süübind ka millised seal all on. Tõstukil olles selgus et need otsad ei sobigi. On teistsuguste kinnitustega. Egas siis midagi uued otsad ja all olev ots kaasa ja poodi. Peale 1,5 tunnist poes olemist jäin ikkagi pikka ninaga. Sai siis uued otsad tagasi antud ja vana mis siis auto alla läks sai siis parematest osadest kokku laotud. Poes lubati mulle siis õiged otsad välja sebida aga eks seda näha ole. Loodan et ei pea neid taga ajama hakkama kusklit teisest Eesti nurgast.

http://static4.album.ee/files/1180/43/large_29510883_GJmO.jpg
Tegeldud sai ka mingi osa Bose süsteemiga. Sai testitud kuha võim paigutada ja kuidas ja kuhu kõige parem juhtmestiku vedada. Nädala alguse poole tuleb järgi minna veel raadiole, cd-boksile ja navi boksile. Juhtmestikule sai juurde tõmmatud riidest isoleer teipi. Et oleksid korralikult koos. Nüüd tuleb siis juhtmestik ära vedada ja hakkata vaikselt asju külge instaleerima.

http://static4.album.ee/files/1180/44/large_29511069_9DDz.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 84.9% - SQL: 15.1%]