Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 2.0E 83kw - 1990 - Skyhaze
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Skyhaze[/i] [quote][i]Algselt postitas: r384n3[/i] Ma olen ise neid 8v mootori klapisääre tihendeid vahetanud pitskruvi ja külgedelt lõhki lõigatud torujupiga. Teleskoopmagnet ka asendamatu abimees :). Välja näeb süsteem umbes nii, et selle torujupi paned klapitaldrikule, pitsi üks ots torujupi teisele poole ning pitsi teine ots klappi alt toetama(eeldab plokikaane maha võtmist muidugi). Kui vedru on kokku pressitud, siis toru külgedel olevatest avadest võtad poolkuud välja, kas siis magnetiga või pintsettidega. Nikerdamist veidi on, kuid ühe mootori pärast pole mõtet ligi 40€ spets rakise peale kulutada :). Omal ootab üks 20 klapiline kaas sama tööd koos klappide soveldamisega :D . [/quote] Njaa, kui viitsiks ja saaks võtaks isegi plokikaane maha, aga pole veel garaa˛ valmis siin ja tööriistuadega seis kehva, seda Torxi (peaks ka veel torxi alla liigituma, mis hoiab plokikaant alumise otsa küljes? Need 10 polti) ka pole, see ots on ka veitsa hea hinnaga, praegu kehva seis rahadega ka, kardan et kui homsega asja selgemaks ei saa siis seisab edasi ja ootab palgapäevasid... Kuigi jubedalt tahaks sõita juba, olgugi et põletas õli siis nädalavahetusel sai mõned kiiremad tiirud suitsu ostma ja tagasi tehtud, no ülimõnus masin :P Aga edu ja närvi 20V motoga! Mul vahel kadus närv juba 8V peale, sest otseselt kõike ise polegi klapisääretihendi vahetusel teinud, niiviisi aidanud olen kõrvalt jne, seekord saab ise teha (oskan aga eks esimene kord on alati kõige keerulisem!) :D Pintsetid mõtlesin tõesti empsilt pätsata, magnet ei võta nii hästi mul (võtab aga tahab maru igalepoole mujale minna kui poolkuu külge) :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 2.0E 83kw - 1990 - Skyhaze
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.9%
- SQL:
69.1%
]