Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 2.0E 83kw - 1990 - Skyhaze (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 7008)
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 18.03.16 13:50 Tsiteeri
Audi 80 2.0E 83kw - 1990 - Skyhaze



Tere kõigile Audi foorumlastele!

Peale Volkswageni omamist mõtlesin proovida Audit, kui esialgu oli plaanis Audi 90 2.3E soetada, siis kahjuks plaan ei õnnestunud ja tuli kätte hea hinnaga Audi 80 :) Kaasa sain veel hulga varuosi, paks vene keelne hooldusjuhend ja veidi kütet. (varuosadest nt veepump, sest alles peale uue ostu avastas eelmine omanik selle tutika endal maakodust)

Autost endast siis:
Roolivõim
Manuaal
2.0E 83kw
Bensiin
Udutuled
Katuseluuk
5 võtit!!! (kaks süütevõtit, kolm keskluku oma, praegu proovitud - üks luku oma toimib ainult ja süüte omad mõlemad toimivad)

Peale on pandud uuema tüübi rool (B4 oma), käigukang vahetatud koos nahaga, ette on pandud hunnik kõlareid, komponent ja koaksiaal.

Sidur võtab ülevalt aga rebib korralikult, põhjagaasi hetkel auto ei taha (mingi õhuleke tundub olevat kuskil, kui kasutada pedaali rohkem kui vanaema siis puterdab ja jõnksutab, tühikäigul pöörded ka kõiguvad, kas õhuleke siis või seguklapp nõgine?)

Tuled viled terved, üks udukas ei toimi hetkel (pirn läbi) ja üldiselt ei tea, miks aind parkidega udukas toimib... Vb liiga palju kõvatamist olnud sellise lahendusega...

Selle raha eest millega sain on autot küll ja pealegi, nokitseda saab ka veidikene.
Eks ajapikku üritan autost midagi ilusamat, kui tavaline 80 luua, siin foorumis piilunud juba ja mõtteid saanud :P

Mida hetkel oleks vaja teha:
Puterdamine kaotada (sõidu ajal kadunud hetkeks, kohapeal tahab ära surra)
Suveks velg
Ees "smoke" tuled
Poleerida auto ja vahatada
Tagasillapuksid vahetada (olemas puksid, vaja pressida aind)
Udutuled korda
Summutit keevitada (pidi veidi lekkima)
Toonklaas
Madaldusvedrud
Audi 90 tagatuled
Ja veel nipetnäpet mugavust ja välimust :)

Lisan siia hetkel pildid kuulutusest:

http://s15.postimg.org/4evo6ryob/79266337.jpg

http://s15.postimg.org/bsb25qiq3/79266342.jpg

http://s15.postimg.org/ki3jsuatn/79266347.jpg

http://s15.postimg.org/b08e6jeiz/79266362.jpg

http://s15.postimg.org/qkb6jbz9n/79266411.jpg

http://s15.postimg.org/k9akgnnez/79266437.jpg

Olge mõnusad! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 18.03.16 17:51 Tsiteeri


Täna sai veel seda tehtud, et õhuvõtu lõdvik oli täitsa kutu omadega, auklik jne...

Mägiaivari teibiga käisin üle hetkel, midagi tühikäigus ega sõitmises samas ei muutunud, homme päevavalges edasi vaja juurida probleemi.

EDIT: külmast peast ei taha ilusti käivituda ka, vajab suht palju käiamist et jääks käima. Täna vaja foorumis tuhnida siis :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 18.03.16 20:17 Tsiteeri


Lisan veel juurde, mis tuli meelde - kui korralikult koha peal pähe anda siis põletab rõvedalt õli, toss on sama sinine kui taevas :D Seega ootab vist suurem remont ees :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 19.03.16 13:02 Tsiteeri


Täna sai hakatud siis asja lahkama - õhuvõtt ja sisselase kõik õli täis. Õlijahutist (niipalju kui tootekoodi abil aru sain) jookseb voolik sisselaskesse, see oli paksu heledat möga täis. Plokikaane tihend jms on autol eelnevalt tehtud, plokipesu ja jutud...

Lähen lootuse peale välja, et süsteem on lihtsalt puhastamata osadest kohtadest. Pesen lõdvikud voolikud läbi ja panen auto käima. Kuigi kahtlen, et see lahendab, õli ta sööb siiski. Kurvem oleks see, kui õlradikas kutu või plokikaanega ikka kepp.

Seega tööd on, loodetavasti sellega asi piirdub, tahaks nautida 2.0E tõmmet ja ökot kütusekulu :) :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 19.03.16 20:15 Tsiteeri


Praeguseks saab maanteel sõita juba, ei puterda, vahel paar korda tegi seda veidi veel.

Kohapeal ikka ei käi, isegi halvem on. Tahab ära surra kui gaasi ei anna. Ning rihm hakkas samuti libisema (???)

EDIT: puhastasin karterituulutuse ära, ehk siis alates õhuvõtust (filter oli jube õline, kahjuks auto oli siis juba laiali ja ei saanud minna Forssi v kusagile uue järele...), segusiibrist (oli samuti õline ja nõgine), õhukopsik kõik, tühikäigukolb, kõik düüsid/voolikud/lõdvikud mis sealt jooksid kuni teisele poole plokki. Igatahes, see kõik oli paksu möga täis, osadest metalltorudest sain lausa tükke välja loputada... Õli põletab siiani, seega probleemisaaga jätkub. Tundub, nagu õhuvõtus miski segi, tõmbab vaakumiga pigem karterist õli kui väljast õhku...

Kahjuks pilte ei jõudnud töökäigus teha, polnud üldse meeleski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 22.03.16 14:47 Tsiteeri


Homme vahetan klapisääretihendid ära, loodetavasti Forss vastab veel täna, kas tihendid kohapeal olemas Tartus homme või ei :)

Kui see ei aita, siis hakkan uut mootorit otsima :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 23.03.16 15:50 Tsiteeri


Tänasega saime vanamehega ühe klapi laiali, tihendid on korras... St vastu vaatas meile 4.silindrist ilus ja kõva tihend, õnneks suurt kulutust ei teinud asjata, tihendid odavad.

Homme laome kokku, sest täna enam ei jõua nuputada, kuidas vedrusid ja poolkuusid tagasi saada normaalselt, nende ära saamine oli juba tõsine tükk tegu. Haamriga koputada ei saanud, sest poolkuud on kiiludega ja ei tule niisama lahti, samamoodi ei aita ka peale pressimine. Kui keegi teab paremat nippi, kuidas asi kergemalt kokku saada, võib teada anda :)

Homsega võtab karterituulutuse mingi osa ka ploki küljest lahti, sest peale rõngaste ei saa muu enam seda jama tekitada. Muidugi tolle ära saamine ka paras tükk lammutamist, kui jahutusvedeliku lõdvikud jms vaja eest võtta, koos temp.anduriga mis ei taha üldse sealt eest tulla :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 23.03.16 16:22 Tsiteeri


Ma olen ise neid 8v mootori klapisääre tihendeid vahetanud pitskruvi ja külgedelt lõhki lõigatud torujupiga. Teleskoopmagnet ka asendamatu abimees :). Välja näeb süsteem umbes nii, et selle torujupi paned klapitaldrikule, pitsi üks ots torujupi teisele poole ning pitsi teine ots klappi alt toetama(eeldab plokikaane maha võtmist muidugi). Kui vedru on kokku pressitud, siis toru külgedel olevatest avadest võtad poolkuud välja, kas siis magnetiga või pintsettidega. Nikerdamist veidi on, kuid ühe mootori pärast pole mõtet ligi 40€ spets rakise peale kulutada :). Omal ootab üks 20 klapiline kaas sama tööd koos klappide soveldamisega :D .


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 23.03.16 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Ma olen ise neid 8v mootori klapisääre tihendeid vahetanud pitskruvi ja külgedelt lõhki lõigatud torujupiga. Teleskoopmagnet ka asendamatu abimees :). Välja näeb süsteem umbes nii, et selle torujupi paned klapitaldrikule, pitsi üks ots torujupi teisele poole ning pitsi teine ots klappi alt toetama(eeldab plokikaane maha võtmist muidugi). Kui vedru on kokku pressitud, siis toru külgedel olevatest avadest võtad poolkuud välja, kas siis magnetiga või pintsettidega. Nikerdamist veidi on, kuid ühe mootori pärast pole mõtet ligi 40€ spets rakise peale kulutada :). Omal ootab üks 20 klapiline kaas sama tööd koos klappide soveldamisega :D .


Njaa, kui viitsiks ja saaks võtaks isegi plokikaane maha, aga pole veel garaa˛ valmis siin ja tööriistuadega seis kehva, seda Torxi (peaks ka veel torxi alla liigituma, mis hoiab plokikaant alumise otsa küljes? Need 10 polti) ka pole, see ots on ka veitsa hea hinnaga, praegu kehva seis rahadega ka, kardan et kui homsega asja selgemaks ei saa siis seisab edasi ja ootab palgapäevasid... Kuigi jubedalt tahaks sõita juba, olgugi et põletas õli siis nädalavahetusel sai mõned kiiremad tiirud suitsu ostma ja tagasi tehtud, no ülimõnus masin :P

Aga edu ja närvi 20V motoga! Mul vahel kadus närv juba 8V peale, sest otseselt kõike ise polegi klapisääretihendi vahetusel teinud, niiviisi aidanud olen kõrvalt jne, seekord saab ise teha (oskan aga eks esimene kord on alati kõige keerulisem!) :D Pintsetid mõtlesin tõesti empsilt pätsata, magnet ei võta nii hästi mul (võtab aga tahab maru igalepoole mujale minna kui poolkuu külge) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 23.03.16 18:46 Tsiteeri


Kui sa lähemal oleksid, saaksin seda võtit isegi laenata. Aga kui kaant maha võtta ei taha, siis saab ka näiteks pesunööriga. Ajad silindri nööri täus küünlaaugust ja keerad mootorit ringi kubi kolb toetab klappi alt poolt. Klapikaane poltide alla saab miskit toetama panna, millega vedrut alla suruda.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 23.03.16 18:50 Tsiteeri


Silindris ongi mingi pesu/pallinöör sees, klapp päris sisse ei kuku aga hirmutavalt madalale langeb :D Seda ka, midagi proovisime isaga aretada ka siin, aga õhtu hakkas mõjuma juba ei tulnud enam midagi välja, hommikust õhtuni väljas külmetada ja autoga tegeleda oli mõju teinud :)

Peaks netis kaevama, äkki leiab kasvõi väljamaa foorumist midagi, kellel sama teema olnud ja kes on ka koduste vahenditega sääretihendeid vahetanud. Naljakas on ka see, et seal on päris tutikad sees isegi, eelmine omanik nii palju ei valetanud, et need vahetatud hiljuti... Aga soovitati sr foorumis juba ka ikkagi vahetada, kui juba mingi algus on tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 24.03.16 22:19 Tsiteeri


Kaanetihend maksab umbes 12-15€. Ma ei viitsiks jännata kaant maha võtmata :).


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 25.03.16 08:55 Tsiteeri


Nende tavaliste 8v mootorite jaoks tehakse süüteküünlast toru mille otsa paned kompressori, lükkad 8 bari silindrisse ja klapp seisab ideaalselt üleval. Pole vaja mingisugust pesunööri sinna ajada, töö lihtne ja kiire. Klapisääretihendite vahetus kusagil 2h töö. Ilma kaant maha kakkumatta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 25.03.16 09:39 Tsiteeri


Poolkuu tee kergelt seestpoolt määrdega kokku siis ei pudene klapivarre küljest üks ära kui teist paigaldama hakkad!
Surveõhuga on see töö väga lihtne aga saab ka ilma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 27.03.16 20:42 Tsiteeri


Nii, hetkeks on vahetatud klapisääretihendid, kõik laabus enamvähem, kuid isa suutis ühe poolkuu karterisse kukutada :mad:

Kas on kindel et hakkab laamendama või jääb nagu vanadel vene raudadel sinna põhja vedelema? Sest ei taha otseselt riskida sellega, samas ei tahaks ka seda pikka tööd ette võtta, et see poolkuu üles leida...

Tänud kõigile ka heade soovituste eest, panen kindlasti kõrva taha need! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 27.03.16 21:31 Tsiteeri


Ju ta sinna karterisse pidama jääb, õlisõela vahelt ta mööda ei pääse. Samas omal nahal pole õnnestunud proovida ka.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 28.03.16 06:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Ju ta sinna karterisse pidama jääb, õlisõela vahelt ta mööda ei pääse. Samas omal nahal pole õnnestunud proovida ka.


Mnjaa, otse põhjas pidi olema, seega peaks teoreetiliselt püsima. Samas kui ta on päris karteripõhjas siis pole see nii tappev töö korra vann alt võtta ja poolkuu ära võtta... :D Si**m seis oleks siis kui ta õlikanalis kinni oleks või kuskil vahepeal, et saaks nagu ringlust takistada või edasi liikuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 28.03.16 19:17 Tsiteeri


Hetkel uurin juba uusi mootoreid, sest on kahtlus, et kolvirõngad surnud... Nende vahetusega ei sooviks tegeleda, kui leiaks kuskilt kasvõi sama ploki vms, siis oleks väga hea, viskaks ümber lihtsalt alumise otsa ja peaks nagu toimima :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 28.03.16 20:23 Tsiteeri


Huvitav, kas b4 plokil ka b3 mootori käppade jaoks poldiaugud olemas on? :) Kui on, siis mul pakkida 2.0 85kw plokk remontmõõdus kolbidega. 2008cc(originaal 1984). :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 28.03.16 20:25 Tsiteeri


Nii palju ma tean enda mootori kohta, et istub sillatalale. Kui ma ei eksi, siis mul on 3A mootor hetkel? Ja sinu pakutav on ABK?

Lihtsalt selle järgi saaksin veidi uurimustööd teha netis ja välja uurida, kas plokid istuvad omavahel. Pritsungi jms saaksin enda moto pealt, need kõik on korras :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 28.03.16 21:07 Tsiteeri


Siiamaani vaatasin, et pooled padjad on samad. Seega teoorias vast peaks istuma üpriski muretult B3 peale? Mõni mööndus võib olla, selle saab lahendada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 29.03.16 21:07 Tsiteeri


Mis täna sai siis tehtud?

Lõunal sai hakatud motot veidi lahkama ja uurima - sai see must karp paisupaagi ja roolivõimu õli paagi juures ära võetud, nagu aru sain siis see peaks filtreerima põlemata kütuseaurud keskkonda? Kaks klappi voolikul vahel, mida kontrollib elekter? Kas see võib midagi põhjustada kui nt umbes? On see õige et aktiivsöefilter sees? Küsimusi tekkis väga palju, nii palju kui tootekood ja nett näitas siis mingeid gaase ta puhastab, ilmselt siis kütuse omasid? Kas too võib mingi surve sisse lüüa?

Kuna praegu pole muud midagi eriti teha enam (poolkuud ootan, Forss tellis ära ja peaks nädala lõpuks kohal olema), siis viskas moto üle ja mõtlesin veidi ilu teha - sai kapotilt porrkleepsud ära kakutud ja natuke tuledega tegeletud. Ehk siis valged suunad asenduvad oranzidega, sest olid olemas ja korralikumad kui valged, need said mitu kihti toonlakki hetkel ja näevad päris vihased välja, mingihetk natuke poleerida lakki ilusamaks (jookseb väga vähe mõnest kohast) ja siis lendab ka üldine lakk peale. Sama tagatuledega, kuhu sai 2 kihti lakki peale, et näeksid veidi maitsekamad välja :) Esitulesid hakkasin smokema, ehk siis seest reflektori ümbrus mustaks ja klaasile tuleb max 2 kihti lakki peale, Vento peal sai proovitud seda ja asi sai liiga tume tookord - mitu kihti lakki + smoke andsid mulje, nagu tuled oleksid täiesti mustad. Seda enam ei taha korrata.

Pilte tuleb siis, kui auto koos ja hetke plaanid teostatud, ehk siis moto korda või uus asemele ; tuled küljes ja auto pestud kustud kammitud, et oleks piltide jaoks juba enamvähem. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 02.04.16 14:33 Tsiteeri


Nonii, jagaja peetis. Sai kokku pandud täna mootor et huvipärast käima panna, algul ei olnud nukk paigas. Kaks korda peksis pihustid välja, kui ka paika sai siis selgus et sädet nagu ei oleks, küünlad märjad aga ei tule peale. Hakkasin jagaja kaant maha kakkuma ja korra pistikut kontrollima kui sai punane juhe klemmi küljest ilma jõuta lahti :D Seega see oli seal imega ainult kinni veel. Kuna jagajat maha ei viitsi kakkuda enam täna siis ei lahka võibolla enne seda, kui see mootor maas ja uus aiste vahel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 12.04.16 19:09 Tsiteeri


Uus mootor on tulemas ilmselt, kui asi käes siis mainin siia keda tänada ka :) Seega saaga jätkub ning B3 elab edasi :P Järgmiseks nädalaks tuleb töökotta aeg (neil juba üks sama mootoriga auto veel sama asjaga sisse tulemas, et motovahetus, kokkusattumus? :D ), siis saab mootori vahele ja saab juba ehk ka nautida veidi Audi hüvesid :) Arvele tagasi tuleb ta ka võtta, lasin eelmisel omanikul hetkel maha võtta, sest kindlustus on läbi hetkel juba ja kuna seisab, siis ei tundnud huvi maksta kohe hunniku raha veel, et seisaks :) Oodatust kiiremini hakkasid asjad liikuma, niiet on lootust enne maikuud juba mõnusalt sõita :) Siis tulevad ka paar pilti natuke uuenenud välimusest, mis kavatseb veel muutuda koos velgede, kapoti kerevärvi viimisega, kerge madaldusega, taguspoileriga, toonklaasiga ja ehk midagi veel, väga palju ei taha muuta hetke välimust, kena sile ja viisakas on põhiline! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skyhaze
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW

postitati 21.04.16 19:53 Tsiteeri


Sellel pühapäeval saab Audi uue südame, vahetus tuleb siiski enda kätega + paari kursavennaga, sest paar sotti vs ise teha aind mootori hinnaga on nagu suht kindel, mida valida :D Homme alustan vaikselt lahkamist, et pudi-padi ära saada ja mingid kohad ära märgistada, et pühapäeval oleks töö kiirem ja ladusam :) Tuled viled krutin samuti homme külge ja ehk nokitseb midagi veel või valmistab ette, sest vaba päev ees ja kui hea ilm on, siis veedaks auto kõrval selle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.9% - SQL: 25.1%]