Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 b3 typ89 - 2.0 - 1989 - rauno.l
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rauno.l[/i] Hei hei! Pole juba pikka pikka aega midagi kirjutanud ja on aeg teha natuke suurem postitus. Jama on selles, et kätte jõudnud selline aeg, kus pean aega teenima ja midagi eriti teha ei saa. Aga, mis seal ikka tuleb ära käia. :cool: Meenutan asju, mida siis tehtud sai: *Esisild täielikult taastatud. *Tagasild taastatud ja uuendatud, ehk suuremad kettad taha aretatud. *Põhi roostest puhtaks ja taastatud. *Esitiivad ülevärvitud ja lõpuks auto kokku pandud. *Uus roostevaba summuti tehtud (Simons) *Uus katt, ühesõnaga kõik uus, mis vajas vahetamist. Esisillas sai siis jahh kõik asjad liivapritsitud, värvitud ja uued puksid sisse. Tagasillaga sai tehtud täpselt samamoodi aga, kuna mul oli juba ammu plaanis, et taha peavad tulema suuremad kettad. Hakkasingi uurima, et kuda seda teha saaks, uurisin, vaatasin ja mõtlesin aga hakkama sain. Sai siis tehtud paksust rauast plaadid vahele ja esimese korra kohta, sai väga hea. Möllamist oli 2 õhtut aga tulemus seda väärt. Taga nüüd siis 280mm ketas ja selle leiab b4 diisli alt. Diisel b4-ja esiketas ideaalne b3-le. Tükk aega otsisin, et millist ketast seal taga kasutada saaks ja siis väljas olles vaatasin, et b4-l ees ideaalses suuruses ketas. Ja tehtud see saigi. Regulaator sai ka ära võetud. Mõned ütlesid, et ees ja taga sama suured kettad, et hakkab imelikult käituma pidurdades ja vibama. Aga sellele vaidlen küll vastu, nii kuivaga kui ka märjaga on väga hea, ja tagant ka mingit vibrat ei tunne (plaadid). Kõik vanad piduritorud said välja vahetatud ja uued kaetud ka termorüüga. Tagumised plekid olid ka jumala mädad ja uusi kuskilt enam ei saa, siis saigi midagi muud otsitud ja selgus, et sinna sobivad ideaalselt a4-ja omad, see probleem jälle lahendatud. Uus kütusepump sai samuti, sest vana polnud enam hea ja võtsin kohe korraliku ei viitsi mina neid odavaid osta. Tootjaks siis Pierburg, ikka vahe sees, palju vaiksem ja käib ilusti 6,5 bar vs 5 bar. Kütuseregulaator sai samuti uus, vana oli nii roostes, et kohe üldse see sinna ei sobinud enam, võetud ikka originaal (Bosch) Oehh ja siis kõige hullem ettevõtmine, põhja taastamine. Täitsa õudne, milline töö. Kõik pask minema, mis seal olema ei peaks. Rooste maha ja leitud sai ka üks koht, kus rooste oli juba liiga palju kahju teinud, tükk välja ja uus asemele. Vasak tagumine koobas, ainuke koht, kus pidin uue pleki panema. Hull töö aga tehtud sai ja ise väga rahul. Ehitatud ka roostevaba summuti, kõik eest kuni taha sai uus, kasutatud ikka roostevaba traati. Tootjaks Simons. Panin ikka 2 pütti, möllamist oli palju aga tulemusega rahul, hea mahe hääl ja ilus vaadata. Tagumine stange sai ka värvitud, 90-ne oma, mulle need nikkel liistud meeldivad. Ette sai pandud ka suurem paak tule pesurite jaoks, alles jäi ka originaal paak esiklaasi jaoks. Lõpuks kokku pandud ja mõned sõidud. Ega rohkem ei oskagi midagi kirjutada, eks pildid ütlevad rohkem. ;) [img]https://www.upload.ee/image/8843661/IMG_20180415_152958.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843662/IMG_20180408_183805.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843663/IMG_20180421_210629.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843666/IMG_20180510_133634.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843667/IMG_20180516_152427.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843668/IMG_20180515_174955.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843673/IMG_20180513_220359.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843674/IMG_20180505_213148.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843675/IMG_20180505_213221.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843679/IMG_20180503_174122.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843680/DSCN5737.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843681/IMG_20180603_213846.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843683/IMG_20180510_134003.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843684/IMG_20180617_144212.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843685/IMG_20180626_183333.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843690/IMG_20180630_183549.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843691/IMG_20180819_230225.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843692/IMG_20180819_151131.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8843694/IMG_20180819_151059.jpg[/img] Kõike ei jõudnud ära teha ja pisivigu veel jäi aga suuremas osas on juba hea. Suured tänud ka kasutajale [b]KeveN[/b]. Audi sai ka poleeritud ja vahatatud, ning kuiva garagesse seisma. :) Eks näha kuna jälle midagi teha saan, uuendusteni! :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 b3 typ89 - 2.0 - 1989 - rauno.l
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
53.1%
- SQL:
46.9%
]