Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Siim[/i] Auto jälle sõiduvõimeline, kuid ilma kehtiva ÜV-ta. Tehtud sai kõik mis etapp I ette nägi. Eemaldatud sai 90% roostest ja kaetud järjekorras: krunt, värv, kere hermeetik, kivikaitse, mastiks. Julgen kiita tootja KING mastiksi ja karbivaha, sest püstoliga kattes ei tekkinud ainsatki tõrget. Üritus kiskus kiiva kui kasutasin DINITROL tooteid, no ei tulnud mastiks ja vaha purgist välja, hoolimata rämedast kuumutamisest vees. Head meelt tekitas ka esitiibade korralik seisukord, neid on vahetatud ja nad on originaalid. Lasin siiski sisemised servad puhtaks, sest oli õrn pinnarooste alge hermeetiku all. Rooste eemaldasin ja kattsin krundi, värvi, hermeetiku ja lõpuks kivikaitsega. Küljekarpide tagumised otsad vajasid ka rohkem nuputamist kuna oli vaja tagasi paigaldada plastik kate nii, et see ka ilus jääks. Kere hermeetikuga liimisin nad tagasi ja lihvisin praod siledaks, katsin karbid kivikaitse ja mattmusta värviga. Tulemus jäi üsna OK. Karbid käisin üle karbivahaga, samuti aku alune, mille olin roostetäppidest puhastanud ja värvinud. Pagasi karbi paunad lasin ka vahaga üle. Tagaotsas korrastasin juhtmeid tekstiil teibiga, tehasest tundub pisut vägistatud see telefoni süsteem sinna, juhtmed on jäetud lolli nurga alla. Kõik pagasi polstrid said kuivkeemilise pesu. [u]Tööde käigus vahetasin lisaks:[/u] Klaasipesu pump- vana lekkis Mõlemad pasunad- originaal kallis, leppisin odavatega. Väga valikut ei ole ka. Suunatuled- vanal kukkus klaas eest, uusi Hellasi ei raatsinud osta, TYC läks käiku. Külgmised panin ka valged Sisemised rooliotsad- vanad ei olnud läbi aga ei viistsiks rohkem sinna sukelduda. Proovin powerflexi omi. Eesmised pidurikettad ja klotsid- olid üsna läbi ja väike lootus oli ka vibrast lahti saada kiirusel 95. Vibrast otseselt lahti ei saanud „türi“ vaikselt ajab närvi juba. Pidurivedelik vahetatud ja pidurid õhutatud. Pedaali tunnetus jäi „kummine“ ei mäleta kas nii oli enne ka. ÜV näitab kas feilisin õhutamisega. Pidurdamisel ei kisu kuhugi. Ühel veovõllil ja šarniiril kummikatte, all olevad lõhkusin käänmiku eemaldamisel . Määret lisasin mõlemisse veovõlli otsa. Nüüd planeerida üks korralik sise/välis pesu, ÜV, talverehvid alla ja siis olen talveks valmis. Pilte kahjuks väga palju ei klõpsinud. [IMG]http://i58.tinypic.com/zyefjc.jpg[/IMG] [IMG]http://i61.tinypic.com/a2upmx.jpg[/IMG] [IMG]http://i60.tinypic.com/26454wm.jpg[/IMG] [IMG]http://i59.tinypic.com/24gr7z6.jpg[/IMG] Omamoodi kompressor. Salongipuhuri ümbrust puhastasin. [IMG]http://i61.tinypic.com/2dkh9op.jpg[/IMG] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.4%
- SQL:
63.6%
]