Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Siim[/i] Auto mootori seisund ei andnud rahu ja eellugu on siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=147974 Tehti mootorile peaaegu et kapitaalremont. Mootoriplokk koos kolbidega ACK doonorilt (ei sobi uuem plokk nt vw 142kw jms) Audi A8 WAUZZZ4DZVN005201, toodetud 1997 (V). MNT ajalugu ei näe aga LKF-is esimesed märked aastast 2000 ja kõik sündmused Harjumaal. Läbisõit võib isegi õige olla. [IMG]http://i67.tinypic.com/2djrqyv.jpg[/IMG] [IMG]http://i66.tinypic.com/mtt85i.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.tinypic.com/2573tvn.jpg[/IMG] Audi A6 49 ZLV mootori remont (hoonimine, pesu, demonteerimine, monteerimine jne) Vahetusse läks: O-rongad veesärgile Karteritihend ülemine Karteritihend alumine Vvõllisimmerling taha ja ette Valjalaskekollektoritihendid Kolvirõngad Kepsusaaled Raamsaaled Pikilotkuseibid Klapijuhtpuksid (ainult väljalase, sisselaske omad olid ok) Sisselaske luugi tihend Kepsupoldid Õlivarda tihend Õlipumba tihend Õlijahuti tihend Plokikaanetihendid Veesärgi voolik (vana oli õli poolt hävinenud) Plokikaanepoldid Kollektori tihendid Siduriketas Sidurikorv Mootoripadjad Veepumba tihend Nukvõlli rõngastihendid Klapisääre tihendid mis purunesid lahti võtmisel Kõik hüdrotõukurid Kliima täitmine Vahetamata jäi nukaketi pingutid sest uute pingutitega mis sai tellitud siit http://www.europaparts.com/cam-chain-tensioner-078109088h.html hakkas auto puterdama ja jõudu ei olnud. Väidetavalt praak toode, nüüd peangi hakkama müüjaga suhtlema et leida lahendus. Enne kui piguti veani jõuti tehti veel pihustitele pesu et äkki viga seal, kuid ei muutunud midagi. C4 142kw ei saa arvutiga pinguti tööd jälgida ja kaaned tuleb pealt võtta kontrolliks. Uus pinguti oli mingis imelikus asendis olnud. Kokku läks robustselt 2K. Tegin paar õlivahetust jutti ei mootor ikka puhtaks jääks, väike sissesõit ka. Imelik oli sõita üle pika aja ja ma ei mäleta et mootor oleks nii hiirvaikselt töötanud, ei jörise ka enam kiirendamisel. Lihtsalt hämmastavalt vaikne on sõita v.a mõned naginad salongis, vibratsioon on ka kadunud. Pilti vanast plokist: [IMG]http://i59.tinypic.com/a5b6o0.jpg[/IMG] Veekanal pisut umbes [IMG]http://i60.tinypic.com/nqad7q.jpg[/IMG] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.9%
- SQL:
64.1%
]