Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Siim[/i] Vahetatud: 1. Mootoriõli, OMV bixxol 5w-40, kirjade järgi päris OK õli, mis 100 C juures säilitab viskoossuse 14,5. Vastab ka MB 229.5 nõuetele. 2. Käigukasti õli, originaal Audi. Vana õli oli punakat tooni, uus hele kollane ja sisse läks 3 L. Kino oli see et ühes töökojas ei olnud punni jaoks võtit mistõttu keerati terve üks minu päev peesse. 3. Tagadiffri õli, originaal Audi õli. 4. Roolivõimu õli, Audi originaal roheline. Tehti läbipesu, peale seda hakkas pisut undama aga lõpuks jäi vaikseks. Külmalt nagu pisut ikka undaks, vist õhku veel natuke vahel. Vajab jälgimist. Vahetus protsess mulle väga mokkamööda ei olnud kuna lasti süsteem ikka korralikult ragisema ehk õlist tühjaks. 5. Kojamehed VALEO, ootamatult tuli raamita variant. 6. Kütusefilter, vaskseibid olid vales mõõdus mistõttu purskas esmisel käivitusel bensiini. Tehtud: 1. BOSE toimima, lisatud juurde AUX ja BLUETOOTH võimalus. Säilis ka CD BOX võimalus. Eesmised tweetrid hetkel vait, millagi peab polstrid maha võtma. Juhtus see et makk kiilus konsooli nii kinni, et kättesaamiseks pidi konsooli maha võtma. 2. Üle tinutatud püsika plaat, kliima juhtimine. Sai parem kui varem. 3. Telefoni korda saamine oli ülilihtne, piisas uuest kõnekaardist. 4. Krown roostetõrje. 5. Mootoripesu. 6. Ülevaatus, ÜV sõnutsi pidi „tihe“ veermik olema. Lähiajal tegemisse: 1. Üks lamda läbi. 2. Temperatuuri andur ei funktsi ettenähtud moel. Seier kõigub. 3. Nende kahe asja koosmõjul on külmkäivitus pisut liiga pikk. 4. Kuskilt lekib vesi pagassi, no ei saa aru kustkohast aga lomp sees. [IMG]http://i61.tinypic.com/zyimop.jpg[/IMG] [IMG]http://i62.tinypic.com/xmpovt.jpg[/IMG] [IMG]http://i59.tinypic.com/2ijiuex.jpg[/IMG] [IMG]http://i57.tinypic.com/kb921.jpg[/IMG] [IMG]http://i60.tinypic.com/s42zol.jpg[/IMG] [IMG]http://i58.tinypic.com/2mmbio3.jpg[/IMG] [IMG]http://i60.tinypic.com/24w51k6.jpg[/IMG] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.8Q - 1996 - Siim
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]